3 vragen over Hotel Diamante Beach

• Marc_Piscador, 02-06-2013 Rapporteren

Voeding.

Wij hebben geboekt voor september. Hoe is het eten nu in het hotel ?

• SYS Joachim, 17-07-2012 Rapporteren

Legionella-bacterie

Volgens mijn weten heeft dit hotel een kwalijke reputatie opgebouwd door de verschillende gevallen van deze besmetting. In januari 2012 zijn volgens persberichten drie Britten aan de legionella-bacterie overleden na hun verblijf in dit hotel!! En ook dit jaar zouden reeds zes Belgen (volgens de krantenartikel zijn Buitenlandse Zaken op de hoogte gesteld van deze situatie) en nog recenter, eind juni 2012, nog eens enkele Belgen besmet geraakt zijn aan dit virus na een verblijf in dit hotel?

evy, 09-01-2013

Deze info klopt en daarom is het ook vorig jaar een aantal weken gesloten geweest.De oorzaak lag bij de SPA,niet aan het voedsel of de hygiene.Deze wellnessafdeling is nu dicht & en wordt volledig nieuw gemaakt.Nadat dit gebeurd is,wordt het hotel zeer intensief & nog steeds regelmatig gecontroleerd,dus dit is absoluut veilig.

• Andrea, 28-02-2010 Rapporteren

Parking

Wij zouden een auto huren voor de hele periode. Is er privé parking aan het hotel ? Moeten we parkeren in de omgeving ? Moet hiervoor betaald worden ? Dank voor het antwoord.

Marc, 27-10-2011

Het hotel heeft een betaald parkeren garage (2 etage's) voor €9,+/dag. Echter nu in het naseizoen was er genoeg openbaar parkeren iin de direkte omgeving van het hotel. Ik zou de volgende keer niet meer voor betaald parkeren kiezen. Overigens bij het huren van een auto opletten met de brandstof voorwaarden. Er zijn er nog al wat waar je vooraf de volledige tank benzine moet betalen, en betaald voor het tanken (tot €20,- toe) en geen geld terug krijgt voor het restant benzine. Bij EMZ betaalde ik weliswaar €80,- voor de volle tank, maar kreeg die volledig terug toen ik de auto met een volle tank inleverde. (ik had sowieso maar een halve tank verreden.....