Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

288 Reviews over Casa Sardonyx

• 10Fred25-03-2020

gastvrij verblijf in een mooie en rustige omgeving

voor een weekje naar de zon ben ik na een tip van een kennis bij Rob en Christina terecht gekomen. Hun B&B Sardonyx ligt in een heerlijk rustige omgeving en ziet er zeer charmant uit. Zijzelf zijn zeer gastvrij en doen al het mogelijke om het hun gasten naar de zin te maken. ik kan niet anders zeggen dan dat alles tiptop geregeld is en met een heerlijk zonnetje erbij wilde ik eigenlijk niet meer naar huis :-)

• 10jeanine22-10-2019

Een aanrader een Top B&B

Fantastische B&B . Een rustige omgeving mooi zwembad met ligbedden . Een mooie kamer met groot balkon . Top wandeling gemaakt met rob de eigenaar vd B&B en vriend. Rob en Christiana zijn erg gastvrij en geven je tips en tops van de omgeving . Heb je zelf geen vervoer.....geen probleem tegen een klein bedrag brengt Rob je in de directe omgeving weg. Je vakantie begint zorgeloos door de sardonyx ophaaldienst van het vliegveld.

• 10Esther30-06-2019

Een heerlijke plek

Je voelt je meteen thuis bij deze lieve gastvrije mensen met veel persoonlijke aandacht en service. De B&B ligt heerlijk rustig, dichtbij zee, in een gebied waar je veel mooie wandelingen kunt maken. Een plek waar je graag nog een keer naar terugkeert.

• 10Frans Scheffers11-05-2019

Toppertje, je voelt je er thuis.

Rob en Christina zijn zeer gastvrij. Ligging in een rustige wijk. 3 restaurants op 6 min. lopen. Elke dag een vers gebakken broodjes bij het ontbijt en eieren naar keuze. (ik vond de omelet heerlijk) Je kan van te voren aangeven wat je wilt eten wat wij zeer prettig vonden. (geen verspilling van eten en alles vers en naar persoonlijke wens)

• 9Berry Lamers04-04-2019

Erg goed verblijf, gezellig en goed eten.

Wij hebben het als groep fietsvrienden top gehad bij Casa Sardonyx. Lekker de ruimte, goed eten, gastvrij. Helemaal top ontvangen! Een aanrader. Ook de omgeving is super om in de winter of het voorjaar als fietser lekker aan je kilometers en hoogtemeters te werken.

• 10Jeroen19-03-2019

Zeer goed

Goed voor elkaar, erg gastvrij en lieve mensen. Keurige kamers en een zeer goed bed!

• 10Geoffrey & Keesje11-09-2018

Tot rust komen op een prachtige plek

Wij verbleven 10 dagen in dit prachtige appartement met uitzicht op de bergen en vlakbij de zee. Een heerlijke plek om tot rust te komen en vanwaaruit je mooie uitstapjes kunt maken. Rob en Christine zijn heel gastvrij en maken je het graag naar je zin. Wij zijn nog meegenomen door Rob op een mooie bergwandeling in de buurt. De natuur is prachtig! Kortom, een aanrader!

• 9Nico en annette stooker21-07-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Super relax locatie, rustige plek, geen verkeer, 3 restautanten om de hoek waarvan 1 nederlands(grizzly s), kort bij strand, lekker ontbijt, schone kamer, service staat op nummer 1 hier, wegbrengservice, heerlijk tropisch zwembad, top!

• 10Margriet03-07-2018

Super

Zo wat stond de B&B er mooi bij. Alles net geschilderd in mooi wit en grijs. Heerlijk gegeten en een gezellige sfeer. Ik zou een 11 willen geven. Deze mensen doen echt hun best voor hun gasten.

• 10Jan Hendrickx06-02-2018

Very nice bij Rob en familie

Hele leuke omgeving, wandelafstand tot strand en Grizzlys bar ;-), mooi zwembad,. .. terras... De familie doet er alles aan om je te laten genieten .... heel fijne mensen. Het enige wat we misten, was airco op de kamer.... maar daar hadden we dan ook niet voor betaald of naar gevraagd... er zijn wel kamers met airco beschikbaar...

Bed & Breakfast Casa Sardonyx info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    49 Carrio 22B, E-03710