Bed and Breakfast Casa Sardonyx

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Casa Sardonyx
9,6

260 reviews over Bed and Breakfast Casa Sardonyx in het Nederlands

Tot rust komen op een prachtige plek

Geoffrey & Keesje
11-9-2018

Wij verbleven 10 dagen in dit prachtige appartement met uitzicht op de bergen en vlakbij de zee. Een heerlijke plek om tot rust te komen en vanwaaruit je mooie uitstapjes kunt maken. Rob en Christine zijn heel gastvrij en maken je het graag naar je zin. Wij zijn nog meegenomen door Rob op een mooie bergwandeling in de buurt. De natuur is prachtig! Kortom, een aanrader!

Zeker voor herhaling vatbaar

Nico en annette stooker
21-7-2018

Super relax locatie, rustige plek, geen verkeer, 3 restautanten om de hoek waarvan 1 nederlands(grizzly s), kort bij strand, lekker ontbijt, schone kamer, service staat op nummer 1 hier, wegbrengservice, heerlijk tropisch zwembad, top!

Super

Margriet
3-7-2018

Zo wat stond de B&B er mooi bij. Alles net geschilderd in mooi wit en grijs. Heerlijk gegeten en een gezellige sfeer. Ik zou een 11 willen geven. Deze mensen doen echt hun best voor hun gasten.

Very nice bij Rob en familie

Jan Hendrickx
6-2-2018

Hele leuke omgeving, wandelafstand tot strand en Grizzlys bar ;-), mooi zwembad,. .. terras...

De familie doet er alles aan om je te laten genieten .... heel fijne mensen.

Het enige wat we misten, was airco op de kamer.... maar daar hadden we dan ook niet voor betaald of naar gevraagd... er zijn wel kamers met airco beschikbaar...

GEWELDIG!!!

Helen
8-8-2017

Eigenlijk was alles goed!! De kamer was ruim, schoon, koel door de nieuwe airco! Rijk ontbijt en we hebben ook s avonds gegeten en een bbq gedaan. Christina kan zo lekker koken en Robert is een meester in BBQ, de lekkerste sateh tovert hij op tafel. Kortom een zeer geslaagd weekje, en we zijn van plan om het vaker te doen. Ik raad het een ieder aan!

Wederom geslaagd en verbeterde accommodatie

Giovanni
6-8-2017

Het was vanouds een vriendelijk en familiair ontvangst. Echter nu nog eens voor minder valide mensen en naast de ventilatoren aan het plafond nog eens diverse airco units. Ook BBQ boven de vier personen met eetgelegenheid op locatie is een genot om je vakantie een extra aanvulling te geven.

een aanrader

chris teunis
15-7-2017

Een prachtige b&b met Super vriendelijke eigenaars. Zeker voor herhaling vatbaar. Dank je Rob en Christina voor het fijne verblijf. Chris &Patrick

Leuk!

Margriet
11-6-2017

B&B Sardonyx heeft het! Het is er heerlijk vertoeven en ideaal als je in je vakantie ook wilt uitrusten van je drukke baan. Zwembad en fitness ruimte om lekker in conditie te komen. Het strand van Calpe is mooi en op zaterdag is er een markt die door de gezellige straatjes van de oude stad loopt. Het heeft alles voor een fijne vakantie!

geweldige lokatie dicht bij zee

koos sibtsen
8-5-2017

de mooie kamer, het ontbijt met heel veel keuzemogelijkheden, perfecte Wifi en bovenal een relaxte sfeer. Casa Sardony bevindt zich op loopafstand van de boulevard en zee en vlak bij de bergen in het binnenland

Hele fijne plek!

Van Venrooij
27-3-2017

Hele mooie bed and breakfast die door ontzettend lieve mensen geleid wordt. Erg fijne plek om naar toe te gaan. Zee, boulevard en winkels zijn op loopafstand.

Prachtige omgeving om te fietsen of om met de auto te verkennen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Sardonyx in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Sardonyx zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.