Bed and Breakfast Casa Sardonyx

287 reviews over Bed and Breakfast Casa Sardonyx

• 2019
    10jeanine22-10-2019

Een aanrader een Top B&B

Fantastische B&B . Een rustige omgeving mooi zwembad met ligbedden . Een mooie kamer met groot balkon . Top wandeling gemaakt met rob de eigenaar vd B&B en vriend. Rob en Christiana zijn erg gastvrij en geven je tips en tops van de omgeving . Heb je zelf geen vervoer.....geen probleem tegen een klein bedrag brengt Rob je in de directe omgeving weg. Je vakantie begint zorgeloos door de sardonyx ophaaldienst van het vliegveld.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Esther30-06-2019

Een heerlijke plek

Je voelt je meteen thuis bij deze lieve gastvrije mensen met veel persoonlijke aandacht en service. De B&B ligt heerlijk rustig, dichtbij zee, in een gebied waar je veel mooie wandelingen kunt maken. Een plek waar je graag nog een keer naar terugkeert.

Alleen gereisd in juni 2019

• 10Frans Scheffers11-05-2019

Toppertje, je voelt je er thuis.

Rob en Christina zijn zeer gastvrij. Ligging in een rustige wijk. 3 restaurants op 6 min. lopen. Elke dag een vers gebakken broodjes bij het ontbijt en eieren naar keuze. (ik vond de omelet heerlijk) Je kan van te voren aangeven wat je wilt eten wat wij zeer prettig vonden. (geen verspilling van eten en alles vers en naar persoonlijke wens)

Gereisd met partner in april 2019

• 9Berry Lamers04-04-2019

Erg goed verblijf, gezellig en goed eten.

Wij hebben het als groep fietsvrienden top gehad bij Casa Sardonyx. Lekker de ruimte, goed eten, gastvrij. Helemaal top ontvangen! Een aanrader. Ook de omgeving is super om in de winter of het voorjaar als fietser lekker aan je kilometers en hoogtemeters te werken.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Jeroen19-03-2019

Zeer goed

Goed voor elkaar, erg gastvrij en lieve mensen. Keurige kamers en een zeer goed bed!

Alleen gereisd in februari 2019

• 2018
    10Geoffrey & Keesje11-09-2018

Tot rust komen op een prachtige plek

Wij verbleven 10 dagen in dit prachtige appartement met uitzicht op de bergen en vlakbij de zee. Een heerlijke plek om tot rust te komen en vanwaaruit je mooie uitstapjes kunt maken. Rob en Christine zijn heel gastvrij en maken je het graag naar je zin. Wij zijn nog meegenomen door Rob op een mooie bergwandeling in de buurt. De natuur is prachtig! Kortom, een aanrader!

Gereisd met partner in september 2018

• 9Nico en annette stooker21-07-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Super relax locatie, rustige plek, geen verkeer, 3 restautanten om de hoek waarvan 1 nederlands(grizzly s), kort bij strand, lekker ontbijt, schone kamer, service staat op nummer 1 hier, wegbrengservice, heerlijk tropisch zwembad, top!

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Margriet03-07-2018

Super

Zo wat stond de B&B er mooi bij. Alles net geschilderd in mooi wit en grijs. Heerlijk gegeten en een gezellige sfeer. Ik zou een 11 willen geven. Deze mensen doen echt hun best voor hun gasten.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Jan Hendrickx06-02-2018

Very nice bij Rob en familie

Hele leuke omgeving, wandelafstand tot strand en Grizzlys bar ;-), mooi zwembad,. .. terras... De familie doet er alles aan om je te laten genieten .... heel fijne mensen. Het enige wat we misten, was airco op de kamer.... maar daar hadden we dan ook niet voor betaald of naar gevraagd... er zijn wel kamers met airco beschikbaar...

Gereisd met vrienden in juni 2017

• Oude reviews

10Helen08-08-2017

GEWELDIG!!!

Eigenlijk was alles goed!! De kamer was ruim, schoon, koel door de nieuwe airco! Rijk ontbijt en we hebben ook s avonds gegeten en een bbq gedaan. Christina kan zo lekker koken en Robert is een meester in BBQ, de lekkerste sateh tovert hij op tafel. Kortom een zeer geslaagd weekje, en we zijn van plan om het vaker te doen. Ik raad het een ieder aan!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

22 tips over Bed and Breakfast Casa Sardonyx

• Mario Donker, 10-06-2014

Ook zeer geschikt voor wielrenners een prachtige omgeving om te fietsen.

• George Fels, 08-09-2013

Deze lokatie is een gouden tip om met golfvrienden naar toe te gaan. Een andere tip is: een kwalitatief goede golfset huren op de luchthaven van Alicante is vaak goedkoper dan het meenemen van je eigen spullen.

• Chantel, 01-09-2013

Schoonmaak van de kamer mag wat mij betreft om de dag. Om de dag krijg je wel schone handdoeken. Bedden slapen heerlijk.

4 vragen over Bed and Breakfast Casa Sardonyx

• Nancy Schepers, 11-05-2018

Beschikbaarheid

Heeft u ergens in de zomervakantie van 21 juli tm 2 sept ergens een plekje vrij voor mij en mn dochter voor 14 dagen.En wat zijn de prijzen? Mvg N Schepers.

• Chris , 03-02-2018

Voor twee weken

Goedemorge mijnheer mevrouw hebt u ruimte voor 2 personen de eerste twee weken van Augustus in 2018 met hartelijke groet Chris uit Holland

• Kerkmans, 14-08-2017

Slaap plek

We zouden op maandag21 augustus een week willen komen wat kost dat???

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV