Vakantiehuis Casa Manuela

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Casa Manuela in het Nederlands

slecht onderhouden vies muf!

Bols
17-9-2012

het huis bestaat uit 3 appartementen het laatste appeartement op de begane grond heeft last van water lekkage dit komt zo uit de lamp zetten en gebeurt zodra ze boven gaan douche dit levert niet alleen gevaarlijke situaties op maar is ook nog eens slecht voor je gezondheid het huis ruikt heel muf en vele elektrische apparaten deden het niet zo!

Gelukkig kregen we wel een andere woning op ons eigen aandringen maar het is niemand aan te raden hier te gaan zitten

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Vakantiehuis info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Manuela in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Manuela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.