Villa Casa Leo

Villa
Villa Casa Leo
8,7

6 reviews over Villa Casa Leo in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar !

D.V.
17-8-2016

We hebben genoten van een fantastisch verblijf in Casa Leo. Het is goed gelegen op wandelafstand (15 min) van supermarkten en strand. Het huis is gezellig ingericht en het is heerlijk ontspannen vertoeven aan het zwembad. Aanwezigheid van airco in de beide slaapkamers zou voor een betere nachtrust zorgen en zou eveneens een pluspunt zijn gezien je geen ramen tegenover elkaar kan openzetten.

Ook zijn we weer zeer goed ontvangen door Oltarent. Bedankt, Matthijs !

Zeer aangename villa !, een aanrader !

Aerts A.
8-7-2016

Alles was in orde, zeker voor herhaling vatbaar !

1 klein minpuntje de tv deed het niet altijd goed, maar je komt voor de zon en is dus bijzaak, moet misschien eens goed afgesteld worden.

De WIFI was prima, geen problemen mee gehad.

Ook prima ontvangst door touroperator!!!

prima

Reiziger Barosta
29-9-2015

Goed uitgeruste ruime villa in mooie tuin en mooie omgeving. Voldoende bad en bed en keuken linnen, maar per persoon slechts 2 van elk ter beschikking gesteld ( minpunt) Voldoende leg/hangruimte in inbouwkasten. Prima stabiele wifi. Website: wat je ziet krijg je.

Mooi onderhouden zwembad met prima ligbedden onder de palmen.

familie afkir
28-8-2015

alles was goed een punt was minder het villa heeft geen airco

Waar voor je geld

Eddy &Linda
      28-8-2015

Mooi uitgeruste en propere 4 persoons villa, in zeer goede staat, goede en rustige ligging, Pluspunten o.a. voldoende materiaal aanwezig allen van goede kwaliteit, alles werkt naar behoren, garage zodat auto niet de hele dag in de zon dient te staan. Veel handdoeken aanwezig, geen gesleur in de valiezen. Bibliotheek met voldoende Nederlandstalige boeken. 2 grote slaapkamers met voldoende opbergruimte. Zeer ruime en mooie badkamer. Leuke BBQ. Stabiele en snelle wifi verbinding. Een villa om ten volle te kunnen genieten van je vakantie en zeker zijn geld waard. Een minpuntje is dat er geen vaatwasser is. We hebben een fijne vakantie gehad en reeds geboekt voor 2016. We zijn heel tevreden over de service van Oltarent. Vriendelijk, correct, op tijd, niets op aan te merken. De foto's van de villa op hun website zijn zoals de villa eruit ziet. Doe zo verder en tot juni 2016.

Fijn huis !

Frank de Graaf
      28-8-2015

Prima verblijf gehad in deze villa. Het enige dat ontbrak was airco,maar daar word aan gewerkt werd mij verteld !! Dan is het helemaal.een aanrader !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Leo in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Leo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Casa Leo scoort een 8.69 uit 10 op basis van 6 reviews.