Vakantiehuis Casa Almendra

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

24 reviews over Vakantiehuis Casa Almendra

• 10Ineke en Dick uit Hattem07-01-2016

Alles wat je kan wensen voor de perfecte vakantie!

Alles is bijvoorbeeld: - een aangenaam en schoon huisje (Casa Ana) met alles d'r op en d'r aan - een zeer betaalbare prijs - een prachtig uitzicht - een schitterende omgeving - de bergen vlakbij - de zee vlakbij - de winkels in de buurt - aangename temperatuur in de winter - klein uurtje rijden van Alicante Airport (over de snelweg)

... en last but not least: - een gastvrouw en gastheer bij wie niets te veel is en bovendien zeer prettige mensen zijn in de omgang; vriendelijk en gastvrij! - hen hoef je niets te leren over klantvriendelijkheid! - elk jaar weer de verrassing van de fles champagne en de heerlijke Turron!

Dit is al veel, maar lang niet alles. Ga het zelf maar ervaren, je zult er geen spijt van krijgen!

Wij zijn tussen Kerst en Oud- en nieuw voor de 6e keer geweest en het verveelt nooit! Dus hebben we het eind van dit jaar weer geboekt!

Hartelijke groeten van Ineke en Dick uit Hattem.

P.S. Misschien raar, maar we kunnen geen minpunten noemen...

Gereisd met partner in december 2015

• 10wilma06-01-2016

Super vakantiestek

Vakantiehuis met zeer complete inrichting en fantastisch uitzicht. Mooi zonneterras, en zeer rustig gelegen. Perfecte plek voor een zorgeloze en ontspannen vakantie.

Gereisd met partner in december 2015

• 10Katrien en Sander18-09-2015

Zalig!

Wauw, wat een zalige vakantie hebben we er weer opzitten! We waren jullie eerste ¨Honeymooners¨en het moet gezegd, voor ons was het perfect! Vers fruit en champagne bij aankomst...Heerlijk! Verder hebben wij ook dit jaar (net zoals het vorige) enorm genoten van ons huisje, de omgeving, het mooie weer,... maar vooral van onze gezellige avonden samen! Cava, San Miguel, lekker eten, humor, toffe verhalen, boottripjes,... en dat in combinatie met echte vrienden. Wat wil een mens nog meer!? We zullen jullie weer missen!

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Greet Nijs en Luc Hens22-08-2015

Recept voor een Volmaakte Vakantie (*)

Men neme:

4 personen

t-shirts, loopschoenen, espadrilles

shorts

bikini´s en zwembroeken

een zwembad met spectaculair uitzicht

een vakantiehuisje (tevens met spectaculair uitzicht)

een stapeltje goede boeken en een iPod met goede muziek

stokbrood

olijfolie

peper en zout naar smaak

een charmante en behulpzame gastvrouw en -heer

Alle ingrediënten gedurende 11 dagen voorzichtig mengen op een temperatuur van 31 graden. Even laten rusten en klaar! Bedankt!!

(*) helaas geen Dagelijkse Kost in België

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10Tamara, Peter, Arno & Robbe22-08-2015

Geweldig verblijf!

Tamara: Alweer voor de 7de keer een ongelooflijk dikke merci! Het was weer een warm weerzien en het is altijd leuk hier te zijn. De kids hebben er een onvergetelijke vakantie bij, maar wij ook. Onze tweede vakantie als gezinnetje is, net als de eerste keer hier samen, mede door jullie een groot succes geweest. Daarom bedankt voor alles en hasta luego baby's

Peter: het was weer een super vakantie. De kids hebben met volle teugen genoten. Wij ook natuurlijk. De boot, het zwembad, de spaanse golven en natuurlijk jullie gastvrijheid. Dat is en blijft de kers op de taart. En de ezel op de berg mag ik niet vergeten, we gaan zijn gebalk missen!

Arno: het was een heel leuke vakantie, we hebben ons heel erg geamuseerd.

Robbe: het was hier heel plezant. Het was heel leuk in de boot. Alle poesjes zijn hier leuk. We zijn ook in de onderwaterboot geweest.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Patrick, Inge, Gilles en Maxime18-08-2015

Een beter adres dan bij jullie konden we waarschijnlijk niet vinden om na 21 jaar onze eerste reis samen eens opnieuw te beleven. Het was fantastisch. Helaas zijn onze 2 weken vakantie al ten einde. Nen groten merci voor jullie hulp bij Maxime zijn oorontsteking en natuurlijk bij onze zoektocht naar de fameuze GinMare. Jullie zijn schatten. Een ding zal Maxime zeker missen: jullie poes Lily. Maar de kids vonden het huis, het zwembad en het terras fantastisch, met alles wat we nodig hadden. We hebben vooral genoten van de rust, het zwembad en natuurlijk al jullie tips om dit tot een fantastische vakantie te maken. Hopelijk tot een volgende keer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Bram, Hannah, Anton en Julie11-08-2015

Fantastische vakantie!

Wij verbleven vorige maand 2 weken in Penthouse Nirvana die zeer goed is uitgerust en perfect is gelegen.

We werden hartelijk ontvangen door Karin en Michel en doorheen het verblijf werden we bij de kleinste vraag of opmerking telkens heel goed en snel geholpen.

Ook de praktische aspecten (boeking, financiële verrekening) gebeuren correct, tijdig en transparant.

Kortom: een aanrader!! Wij hebben dan ook reeds een optie genomen voor volgend jaar!

Groeten,

Bram, Hannah, Anton en Julie uit Evergem.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 10Mieke Wilhelm04-04-2014

was weer geweldig!

De tweede keer bij casa almendra, dit keer februari en maart. Lekker een voorproefje op het voorjaar en af en toe zelfs hoogzomer in dit milde klimaat. gezellig schitterend gelegen huisje van alle gemakken voorzien met zeer attente verhuurders. gewoon toppie!

Gereisd met partner in februari 2014

• 10Mieke Wilhelm01-04-2013

Fantastisch!

Super uitzicht vanuit ons huisje,heel gastvriendelike beheerders,heel schoon en goed uitgerust huisje. Prachtige omgevingen gezellig plaatsje vlakbij. Fantastsche vakantie gehad!

Gereisd met partner in maart 2013

• 10Dick Smaling07-01-2013

Fantastische plek met een grandioos uitzicht!

Casa Almendra in Calpe is een combinatie van 3 vakantiehuisjes, gelegen op een gemakkelijk bereikbare plek met een schitterend uitzicht over zee. Winkels, markten strand en restaurants in de nabijheid. In de huisjes is alles aanwezig: een complete keukeninrichting, boeken, TV (Nederlands en Belgisch), internetaansluiting. Karin en Michel, de eigenaren van Casa Almendra, ontvangen je allerhartelijkst en geen enkele moeite is teveel! Wij zijn nu al 4 keer een weekje in december/januari geweest en het verveelt nooit! Van harte aanbevolen!!!

Gereisd met partner in december 2012

Vakantiehuis Casa Almendra info