Villa Basetes

We hebben een aantal aanbieders voor Basetes voor je op een rij gezet:

1 review over Villa Basetes

• 10Martine05-12-2011

Fantastische plek

De villa casa Madrugada in les Basetes Calpe is werkelijk fantastisch. De ligging is zo mooi met een prachtig uitzicht over zee, je hoeft geen drukke weg over te steken om naar het strand te gaan. Een haven ligt op 300 meter afstand waar je kunt surfen, catamaran zeilen, duiken en er zijn twee hele goede restaurantjes. Een echt heel mooi wandelpad loopt naar de stranden van Calpe 1,5 km. en mooie baaitjes. Het huis is ook geweldig, 2500 m2 tuin met een heerlijk groot zoutwater zwembad. Wat ook heel sfeervol was is de rieten cabana die daar op het terras staat. Gezellig bbq erbij, helemaal top. Het lukt me helaas niet om foto's toe te voegen. Het is er lekker rustig maar de drukke boulevard is 2 min met de auto of 15 min lopen. De omgeving is ook mooi groen met heel veel palmbomen. Het super-gezellige dorpje Moraira is 15 min met de auto. Wij hebben het goed gehad.

Met oudere kinderen

We hebben een aantal aanbieders voor Basetes voor je op een rij gezet:

0 tips over Villa Basetes

0 vragen over Villa Basetes

Villa info

• ZwembadBuitenzwembad

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin

• AdresAvda La Marina, 6 03720(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website