Hotel Bahia Calpe by Pierre & Vacances

Hotel Bahia Calpe by Pierre & Vacances
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Bahia Calpe by Pierre & Vacances voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Bahia Calpe by Pierre & Vacances in het Nederlands

Groot hotel

Hans45
20-10-2017

Hotel met zeezicht om bij strand te komen veel trappen af

Liften en koelkast aanwezig

Zwembaden op 2e en bovendste etage

Ruime schone kamer en badkamer

Uitstekend buffet en ontbijt

Redelijke drankprijzen

Wel veel gasten

In 1 woord voortreffelijk

Prima prijs/kwaliteit

jan
29-9-2017

Prachtige ligging rustig en vlak naast strand en het centrum.Vriendelijk personeel en alles zeer proper. Ontbijt en avondeten heel goed en afwisselend. Klein zwembad met weinig zon. Strakke inrichting. Niet voor kleine kinderen. voor herhaling vatbaar.

Oude reviews (archief)

ligging!

robert
13-4-2009

Bahia Calpe is een echt zakenhotel dat gebruikt wordt voor toerisme.

Kamers zeer netjes, schoon met goede badkamer.

Was er 8 nachten voor werk, deal 55,50 euro per nacht ,seafront kamer met ontbijt. Niet duur dus.

Ligging is perfect, in centrum met alle restaurants en strand binnen handbereik.

Terassen zijn wel gehorig als de buren er ook op zitten. Voor vakantie lijkt me het geen goed hotel, sfeerllooos

Goede ligging moderne strakke inrichting. Confortabele kamers. Ontbijt geen 4*. Ligt gelijk aan het mooie strand van Calpe.

ons hotel was goed en proper

jean pierre
2-2-2007

ons hotel was goed en proper.Het zwembad is wel aan de kleine kant maar je steekt de straat over en je bent aan het strand.Heel vriendelijk personeel!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bahia Calpe by Pierre & Vacances in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bahia Calpe by Pierre & Vacances zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bahia Calpe by Pierre & Vacances scoort een 8.5 uit 10 op basis van 6 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: