Aparthotel
Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag28°22°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor AR Imperial Park Spa Resort voor je op een rij gezet:

113 reviews over Aparthotel AR Imperial Park Spa Resort in het Nederlands

voor herhaling vatbaar

M
25-5-2019

mooi resort , personeel erg vriendelijk en behulpzaam, eten zou gevarieerder kunnen en vooral warm

Gereisd Met partner in mei 2019

Ole + Bravo voor vakantie in het zonnig Calpe

Marc
1-12-2018

Het plekje Calpe aan de Costa Blanca is mooi, zonnig en rustig. Vlakbij Altea ook zeker een bezoekje waard. Het personeel en van het hotel waren uiterst vriendelijk en behulpzaam. De afstand kust en centrum was door een busje stipt en vele malen per dag voorzien. Het is een prima stekje aan een mooi prijsje.

Heerlijk gehad

Julia
16-11-2018

Het verblijf was heerlijk! Halverwege september geweest en het was niet overdreven druk. Leuke, gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Wel aan te raden om een auto te huren omdat het hotel wat hoger ligt en wat verder van het strand en centrum.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tjingo

We gaan niet nog een keer

Den Broeder
5-8-2018

Slechte bedden in de bungalow.ligbedden bij het zwembad stuk.er mogen geen opblaasbare banden enz.in het water.personeel aardig eten is goed.animatie is goed vooral voor kinderen.

Prachtig park

. Janssens
20-6-2018

Leuk park, een droom voor kinderen. We hoorden wel dat de mensen die in het hotel verbleven minder tevreden waren, wij hebben privé gehuurd, en dat was tip-top.

Gouden tip, boek geen all-in via touroperator ofzo,...et is namelijk zijn naam onwaardig. (Softdrinks bij het eten zijn niet inbegrepen en indien je door de dag eens een mojito wil drinken moet je tóch nog bijbetalen,...dat is geen all-in hé) Surf een beetje op het net, en huur een prive huisje, dan heb je veel meer waarde voor je geld.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Aardig maar zeker geen 2e keer

Anettr
8-6-2018

Het park is op het eerste gezicht heel mooi, maar sterk verouderd. Gelukkig wel schoon en elke dag handdoeken wissel. Wat je moet weten: Nadeel de hoge helling vanaf de weg tot aan de receptie van het hotel. De zwembaden zijn niet verwarmd dus steenkoud in juni. Zwembad bij de spa moet je voor betalen. Dus er is geen vrij beschikbaar binnen zwembad. In de omgeving niet direct wat te doen maar dat wisten we. De pendel naar het centrum of stad 1 dag van te voren te boeken. Je moet er vroeg bij zijn anders ben je te laat. Het strand is ruim 4 km verwijderd van het park. Centrum nog verder dus of pendelbus of taxi is nood zakelijk. Borg voor handdoeken 20 euro per handdoek. Voor een wissel betaal je 1.50 per handdoek. Het eten is verder goed. Lekkere koffie. Personeel aardig en hulpvaardig. Zeer veel trappen in het park of stijle hellingen. Glijbaan alleen eind van de dag open. Ergens tussen 5 en 6.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018

Kindvriendelijk resort met grote bungalows!

Esther
22-11-2017

Wij hebben het heerlijk gehad in dit rustig gelegen gemoedelijke resort! We verbleven in een ruime bungalow met keuken, aparte slaapkamer en zelfs 2 dakterrassen waarop we heerlijk konden zonnen. Meerdere zwembaden zijn er aanwezig met een tropische uitstraling door de verschillende water niveaus, bruggetjes en watervallen. Het pendelbusje naar het centrum en de markt waren top geregeld! Enige kleine minpuntje waren de dunne wandjes waardoor we de buren letterlijk konden horen praten.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Geweldig!

A
6-9-2017

Alles super geregeld door touroperator! Mooie bungalow, schitterend uitzicht, heerlijk al inclusive gegeten, prachtig zwembad!! Echt toppie, zeker voor herhaling vatbaar 😀

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Super leuke vakantie in heerlijk vakantiehuisje.

Jean Casquette
27-5-2017

Het is een heerlijk park, met erg veel zwembaden, veel ligbedden, verschillende tuintjes dus nooit sardientjesgedoe, prachtig uitzicht,...kortom een heerlijke vakantieplek. Van de negatieve commentaren hieronder hebben wij in ieder geval niets gemerkt. (We hadden geen all in formule genomen, maar gewoon een huisje geboekt via een privé-eigenaar, wat vele malen goedkoper is, en zijn bijna iedere dag op restaurant geweest). Je kan heerlijk eten in Calpe, en vele restaurants bieden menutjes aan vanaf 12€ wijn inbegrepen. We hebben enkele keren ontbeten in het hotel, alhoewel we een eigen keuken hadden, en dat was prima. Voor 9€ heb je'n ontbijt mét bubbels indien gewenst. Het huisje dat wij hadden was zeer volledig ingericht en had prachtig uitzicht over de zee. (En zelfs Nederlandstalige tv kanalen en wifi) Het park ligt niet vlakbij de kust, maar dat wisten we. Er is een gratis pendelbusje. We zijn ook te voet naar het strand geweest. Dat is pakweg 20 minuten stappen. Value for money!

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Prima resort, slecht eten

Altena
9-5-2017

Het resort was wat veroudert. Maar schoon en netjes. Vriendelijk personeel. We hadden all inclusive geboekt. Maar al vanaf dag 1 was dit geen succes. Zeer slecht eten, meestal koud, niet lekker!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 km, 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel AR Imperial Park Spa Resort in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel AR Imperial Park Spa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.