Aparthotel AR Imperial Park Spa Resort

Aparthotel AR Imperial Park Spa Resort

7.6Goed

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Calpe

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 314p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

117 reviews over Aparthotel AR Imperial Park Spa Resort

• 2019
    8patrick17-08-2019

leuk resort

1 week verbleven via touroperator maar met huurauto zelf geregeld. Huurauto heb je echt wel nodig bij dit resort. Huisjes iets verouderd maar super schoon. Van regatieve revieuws over eten en drank klopt niets. eten was warm en genoeg keus en variatie en ook drank in overvloed .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7M25-05-2019

voor herhaling vatbaar

mooi resort , personeel erg vriendelijk en behulpzaam, eten zou gevarieerder kunnen en vooral warm

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Marc01-12-2018

Ole + Bravo voor vakantie in het zonnig Calpe

Het plekje Calpe aan de Costa Blanca is mooi, zonnig en rustig. Vlakbij Altea ook zeker een bezoekje waard. Het personeel en van het hotel waren uiterst vriendelijk en behulpzaam. De afstand kust en centrum was door een busje stipt en vele malen per dag voorzien. Het is een prima stekje aan een mooi prijsje.

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Julia16-11-2018

Heerlijk gehad

Het verblijf was heerlijk! Halverwege september geweest en het was niet overdreven druk. Leuke, gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Wel aan te raden om een auto te huren omdat het hotel wat hoger ligt en wat verder van het strand en centrum.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 7Den Broeder05-08-2018

We gaan niet nog een keer

Slechte bedden in de bungalow.ligbedden bij het zwembad stuk.er mogen geen opblaasbare banden enz.in het water.personeel aardig eten is goed.animatie is goed vooral voor kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9. Janssens20-06-2018

Prachtig park

Leuk park, een droom voor kinderen. We hoorden wel dat de mensen die in het hotel verbleven minder tevreden waren, wij hebben privé gehuurd, en dat was tip-top.

Gouden tip, boek geen all-in via touroperator ofzo,...et is namelijk zijn naam onwaardig. (Softdrinks bij het eten zijn niet inbegrepen en indien je door de dag eens een mojito wil drinken moet je tóch nog bijbetalen,...dat is geen all-in hé) Surf een beetje op het net, en huur een prive huisje, dan heb je veel meer waarde voor je geld.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 5Anettr08-06-2018

Aardig maar zeker geen 2e keer

Het park is op het eerste gezicht heel mooi, maar sterk verouderd. Gelukkig wel schoon en elke dag handdoeken wissel. Wat je moet weten: Nadeel de hoge helling vanaf de weg tot aan de receptie van het hotel. De zwembaden zijn niet verwarmd dus steenkoud in juni. Zwembad bij de spa moet je voor betalen. Dus er is geen vrij beschikbaar binnen zwembad. In de omgeving niet direct wat te doen maar dat wisten we. De pendel naar het centrum of stad 1 dag van te voren te boeken. Je moet er vroeg bij zijn anders ben je te laat. Het strand is ruim 4 km verwijderd van het park. Centrum nog verder dus of pendelbus of taxi is nood zakelijk. Borg voor handdoeken 20 euro per handdoek. Voor een wissel betaal je 1.50 per handdoek. Het eten is verder goed. Lekkere koffie. Personeel aardig en hulpvaardig. Zeer veel trappen in het park of stijle hellingen. Glijbaan alleen eind van de dag open. Ergens tussen 5 en 6.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• Oude reviews

9Esther22-11-2017

Kindvriendelijk resort met grote bungalows!

Wij hebben het heerlijk gehad in dit rustig gelegen gemoedelijke resort! We verbleven in een ruime bungalow met keuken, aparte slaapkamer en zelfs 2 dakterrassen waarop we heerlijk konden zonnen. Meerdere zwembaden zijn er aanwezig met een tropische uitstraling door de verschillende water niveaus, bruggetjes en watervallen. Het pendelbusje naar het centrum en de markt waren top geregeld! Enige kleine minpuntje waren de dunne wandjes waardoor we de buren letterlijk konden horen praten.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 8A06-09-2017

Geweldig!

Alles super geregeld door touroperator! Mooie bungalow, schitterend uitzicht, heerlijk al inclusive gegeten, prachtig zwembad!! Echt toppie, zeker voor herhaling vatbaar 😀

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Jean Casquette27-05-2017

Super leuke vakantie in heerlijk vakantiehuisje.

Het is een heerlijk park, met erg veel zwembaden, veel ligbedden, verschillende tuintjes dus nooit sardientjesgedoe, prachtig uitzicht,...kortom een heerlijke vakantieplek. Van de negatieve commentaren hieronder hebben wij in ieder geval niets gemerkt. (We hadden geen all in formule genomen, maar gewoon een huisje geboekt via een privé-eigenaar, wat vele malen goedkoper is, en zijn bijna iedere dag op restaurant geweest). Je kan heerlijk eten in Calpe, en vele restaurants bieden menutjes aan vanaf 12€ wijn inbegrepen. We hebben enkele keren ontbeten in het hotel, alhoewel we een eigen keuken hadden, en dat was prima. Voor 9€ heb je'n ontbijt mét bubbels indien gewenst. Het huisje dat wij hadden was zeer volledig ingericht en had prachtig uitzicht over de zee. (En zelfs Nederlandstalige tv kanalen en wifi) Het park ligt niet vlakbij de kust, maar dat wisten we. Er is een gratis pendelbusje. We zijn ook te voet naar het strand geweest. Dat is pakweg 20 minuten stappen. Value for money!

Gereisd met vrienden in mei 2017

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 km, 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages