Aparthotel AR Galetamar ***

7,3

14 reviews over Aparthotel AR Galetamar in het Nederlands

Rustig,gezellig,gerenoveerd familiehotel

kerremans a, 11-2-2017

Gelegen op een lichte helling ongeveer 3 km van het centrum en 250 meter van de promenade.Verwarmd openluchtzwembad.

Fijne bungalows Galetamar in Calpe

Jean57, 11-3-2014

Via touroperator een bungalow geboekt bij Galetamar in Calpe. Het complex van hotel en bungalows ligt net buiten Calpe dus auto is wel aan te raden. De bungalows zijn eigenlijk huisjes met 4 appartementen: 2 op de 1e verdieping en 2 beneden. Wij zaten in 815 een appartement op de 1e verdieping met de hele dag zon en wifi omdat je dan dichtbij de lobby zit. In het voor en najaar heerlijk in de zomer is een benedenappartement fijner omdat je dan schaduw hebt. Bungalow was heel compleet en lekker ruim. Flatscreen tv, magnetron, tuinset, ruime badkamer met inloopdouche. . Alleen de bedden vonden wij te hard. Parkeren in het straatje is heel krap, maar kan ook langs de doorgaande straat achter de appartementen (ingang via poortje naar het appartement). Hotelzwembad (buiten) was al verwarmd (24 graden).

redelijk

bernadetheezen, 15-10-2012

schoon maar simpel...geen luxe!

Bedden redelijk....Badkamer aan vervanging toe....maar wel schoon.

bungalows zijn ruim

mevrouw van der does-Camp, 10-10-2012

mooi verzorgde bungalows, vaak schone handdoeken en linnengoed

goed,rustig aangenaam driesterrenhotel

Kerremans, 30-11-2009

Hotel Galetamar is een ouder maar zeer goed onderhouden en deels gerenoveerd drie sterrenhotel. Zeer rustig met een degelijke keuken en heel vriendelijk personeel. Weinig of geen animatie voor jongeren. De meeste bezoekers zijn ouderen die van rust houden.Hotel ligt op het einde van de wandelboulevard op een kleine heuvel en een drietal km van het centrum verwijderd.Aanrader voor wie van rust houdt.

Leuke vakantie gehad

Frank, 16-8-2009

Leuk hotel, goeie lekkere airco in de lobby en bar.

Prima (rustig) strandje om de hoek, en op 10 minuten lopen het uitgestrekte (drukkere) strand aan de boulevard.

Eten was niet geweldig, ben een fan van calamares, maar die was daar niet lekker.

Calamares eet ik meestal op maar dit was drama, ook de pollo (kippepootjes) waren niet je van het.

Prima restaurantjes aan de boulevard of in de stad zelf bezocht voor een betaalbare prijs!

Goed hotel

Kauwenberghs Frans, 20-7-2008

Reeds 4 jaar op rij.Eten Kan beter maar wie daar niet aan zijn trekken komt die zit maar wat te lullen. Voor 2 sterren (de meeste touroperators geven 3sterren) is dit best zijn prijs waard.Zeer rustig gelegen en ideaal als uitvalsbasis om de wijd omgeving te verkennen.

nix mis mee vriendelijk personeel

mooi zwembad

lunch kan iets beter of prijs moet lager 17 euro is beetje te veel

bungalows goed te doen

Hotel met heel mooie kamers

Fran en Julie, 18-8-2007

Hotel met heel mooie kamers. Leek ons pas vernieuwd. We hadden een gelijkvloerse kamer met groot terras en alle comfort. Zwembad en ligging ideaal voor rustvakantie. Spijtig genoeg was het eten (buffet) echt niet te doen. Wij raden half- of volpension niet aan, ga liever in het stadje eten. Er zijn heel goeie restaurantjes met menu's vanaf 10 euro.

hallo,

wij hebben vorig jaar in galetamar gezeten en wij waren er tevreden over.

Het is geen druk hotel, het zwembad is klein maar groot genoeg voor een lekkere verkoeling.

Het was er lekker rustig(moet je van houden natuurlijk)

Na ong.22.00u was er niks meer te doen.

We hebben een aantal aanbieders voor AR Galetamar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel AR Galetamar in Calpe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel AR Galetamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel AR Galetamar scoort een 7.33 uit 10 op basis van 15 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: