Appartement Apolo IV - VII

5 reviews over Appartement Apolo IV - VII in het Nederlands

goed genoeg

Lony
23-10-2011

APP. apollo Vll was een goede plek, centraal gelegen, alles in de buurt. Het was een klein appartementje, maar groot genoeg voor 2 personen. Wel erg basic, in de keuken niets te veel, even wennen, vooral als je van plan bent om eens lekker Spaans te koken (onze hobby) Voor Wifi moesten we de deur uit, jammer. We hebben er een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed en lekker warm

kaatje
1-9-2011

Relaxe plaats alleen zou het fijn als de glasbakken overdag leeg gemaakt worden en niet om 4 of 5 in de nacht

Gereisd Met partner in augustus 2011

MOOI APPERTEMENT MET GROOT ZWEMBAD

kris
8-12-2010

apolo 4 is een verzorgd en mooi appartement, we hebben dat van een belgische eigenaar kunnen huren en we gaan zomer 2011 terug, mooi groot zwembad ,tennisveld waren ze dit jaar jammer genoeg juist aan het vernieuwen als wij daar waren, gezellige sfeer buiten , veel terrasjes en eetgelegenheden, kan tot laat in de nacht uitgegaan worden als je wilt. zeker niet te duur voor te huren en maar 300 meter van het mooie propere strand. zeker voor herahaling vatbaar !!

kris enn tracy en kindjes

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

2008

Het was erg gezellig en dicht bij het strand

Bert
13-1-2008

Het was erg gezellig en dicht bij het strand. Het strand was erg mooi en verzorgd. Voor kinderen (5 t/m 13) is het leuk want elke woensdag volgens mij is er een film voor kinderen op het strand te zien. En voor jongeren is het ook leuk want er zijn discotheken. En voor stelletjes ook want er zijn veel restaurantjes in de buurt. Het is gewoon voor iedereen leuk.

Gereisd Familie in Sun Jan 13 2008 14:35:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

appartement is 20 jaar oud

L.Brugmans
27-4-2007

appartement is 20 jaar oud. Het ligt midden in de stad. Een groot zwembad en tennisbaan, en een mooie tuin en groot terras. Het appartement wordt goed onderhouden, er leven veel vaste bewoners, veel engelsen en ook spanjaarden, duitsers, belgen en nederlanders.Het strand ligt op 300 meter van het appartement.

Gereisd Anders in Fri Apr 27 2007 14:35:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV