Appartement Ambar Beach

Meer appartementinfo

14 reviews over Appartement Ambar Beach

• 9Samantha15-06-2016

Klein maar fijn

Wij hebben deze accommodatie heel goedkoop kunnen boeken dus hadden niet echt een hoog verwachting maar ons valt het super mee leuk appartement met zn 3tjes Vlakbij het strand en boulevard Zwembad is super rond 15.00 grotendeels schaduw Veel leuke dingen te doen in de omgeving Supermarkten op de hoek

Klein maar echt een fijne accomodatie

• 5Nancy28-10-2014

Tegenvallende accomodatie

Gisteren teruggekomen van 8 dagen AmbarBeach. De sleutel dient gehaald te worden bij een kantoor. In eerste instantie hadden we een smoezelig, smerig appartement gekregen. Na een telefoontje met de hostess van de touroperator hadden we snel een andere. Het appartement is lekker dichtbij het strand. Je hebt er echt een auto nodig anders kom je nergens. Koken is een regelrechte ramp, je krijgt niks aan de kook! Vreselijk, je kunt niet eens een eitje koken. Bedbank is gammel, douchekoppen is een sproeikop. Geen schoonmaak en geen wisseling van linnengoed. Geen kluis en bijna geen parkeerplaats. We hadden super mooi weer, dat maakte alles goed. Het is geen aanrader. Calpe en omgeving zijn fantastisch.

• 8T.G.Broere18-02-2013

houden

Een goed appartement direct bij strand

• 10CArmen12-11-2012

Wat een topper!!!

Wij hebben gelukkig geen kleinkind meer. Maar voor ons met 1 dochter van 11 was dit echt een topvakantie! Heerlijk rustig, geen last van de buren, alles op loopafstand maar hebben wel een auto gehuurd om alles te verkennen. Wij zijn nu 2x geweest en willen nog wel een keer gaan als wij tijd hebben.

• 8Irene8129-07-2011

Goed, maar niet tussen Kerst en Oud & Nieuw

In december 2010 zijn wij in Ambar Beach geweest tussen Kerst en Oud & Nieuw. De omgeving is geweldig, veel te doen, supermarkt er tegenover, maar hier moet je niet in deze periode zijn. Tussen Kerst en Oud & Nieuw brengen alle Spanjaarden hun kinderen hier om te feesten voor een paar dagen en is de overlast verschrikkelijk. We hebben geklaagd bij de receptie, maar ook daar weten ze niet wat ze ermee aan moeten. Er loopt extra beveiliging, maar hier trekken ze zich niets van aan. Verder echt niets op aan te merken, maar de slapeloze nachten door de gehorige appartementen waren echt niet leuk. We kregen een ander appartement, maar helaas hadden we ook de overlast tot in de vroege ochtend.

• 8angelo29-07-2010

ideaal voor een luiervakantie

wij hadden een 3 kamer app met airco en wasmachine. het is een prima appartement en met 2 grote supermarkten op loopafstand ideaal. We hadden alleen geen auto en dan valt er in calpe weinig te doen, zeker als je jonge kinderen hebt. speeltuinen zijn er nagenoeg niet en de hele dag aan het zwembad zitten schiet ook niet op. het centrum is te ver en te heet om te lopen, 2km, met kleine kinderen. met de bus gaat prima als je die te pakken krijgt. wil je echt wat uit je vakantie halen voor de kinderen moet je naar benidorm (aqualandia, terra mitica, mundomar etc) en dus een auto hebben of gewoon in benidorm zelf gaan zitten. voor zonnen aan het zwembad of strand, een wandeling over de boulevard e.d is dit wel een goede accomodatie. ik zou er zelf niet meer heengaan vanwege de kinderen, te saai

• 8Harry en Marietje Noordhof25-06-2009

Zeer goed appartment

Ambar Beach is een goed begin voor je vakantie.Dichtbij het strand/boulevard.2 grote supermarkten direct naast Ambar Beach.

• 9peve29-04-2009

gehuurd van een vriend voor een leuk prijsje

zeer goed gelegen. strand, winkels, restaurantjes, café's allemaal te bereiken binnen de vijf minuten. garage was in de huurprijs inbegrepen (zeker aan te raden!). confortabele inrichting. ik ga zeker nog terug.

• 8H.J. van Tilborg01-10-2008

Verzorgd en Nieuw Complex

2 maanden in de winterperiode 2007/2008 in dit complex overwinterd. Zeer goed uitgerust appartement van een particulier gehuurd.Pre is dat er op 200 meter lopen een grote Mercadona en Consume supermarkt is.Strand en boulevard zijn op 400 meter lopen. In de winter is parkeren aan de straat geen probleem. Is zeker aan te raden voor senioren als overwinter plaats.

• 7frederike23-12-2007

ambar beach is een nieuw net app.complex waarin alles aanwezig is voor een verblijf waarin je je eigen huizhouding wil voeren, keukengerei, wasmachine. Dichtbij supermarkt. goede bedden, geen ned. tv. Bij aankomst was het niet schoon. op de balkons is het erg winderig door hoogbouw aan alle kanten. zwembad is onverwarmd. je mag echter gebruik maken van zwembad diamte beach. dit maakte heel veel goed. strand is ongeveer 600 meter lopen. parkeren tegen betaling of aan de straat. in hoogseizoen zeer weinig plaats op straat. prima appartement voor overwinteraars. minder geschikt voor kleinde kinderen wegens weinig vriendjes en animatie.

Familie

1 tip over Appartement Ambar Beach

• T.G.Broere, 18-02-2013

Vanuit appartement kan je goed wandelen

0 vragen over Appartement Ambar Beach

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras