Reviews over Callosa D'en Sarriá

Kijken doe je met je ogen, zien met je hart

Chris Kentin,
    2-3-2008

Kijken doe je met je ogen, zien met je hart ...

Een idyllische plek! Tussen citroenenbomen, nisperosbomen, de oude vijgenboom, de geurende rozemarijn;

Gezangen van de nachtegaal, het roepen van uiltjes, het heilzame stromende water uit eigen bron;

Massa's zoemende bijen rondom de bloesems in januari, de sterrenhemel, de Stilte ... het is daar allemaal.

La Higuera draag ik voor altijd in mijn hart mee ...

Kamperen in de mispel-boomgaard of bivakkeren in een of en

Olga Venhuizen,
    24-1-2008

Kamperen in de mispel-boomgaard of bivakkeren in een blokhut of caravan; Samen eten, koken en afwassen in de centrale keuken; bergwandelen, rustig lezen, naar de kust, naar de zondagsmarkt of meehelpen met de mispel-oogst. Er is rust, gezelschap, ruimte en afwisseling. Er komen voornamelijk Nederlanders en Vlamingen, en ook bevriende Spanjaarden op bezoek. Stijn is een goede gastheer.

Dankzij de gemeenschappelijke activiteiten, zoals samen en

Ap van Teeffelen ,
    3-1-2008

Dankzij de gemeenschappelijke activiteiten, zoals samen eten, kerst en oud en nieuw vieren, was ons verblijf op La Higuera aangenaam. Een prima gastheer en fijne medebewoners van het landje.

Door de eenvoud en de stilte zijn we heerlijk tot rust gekomen. We kregen prettig gezelschap van de dieren. Al met al een mooie vakantieplek.

Finca La Higuera is een paradijsje voor rustzoekers met in

Franka en Jos,
    19-12-2007

Finca La Higuera is een paradijsje voor rustzoekers met een bijzonder vriendelijke gastheer.

Verwacht geen luxe maar juist in het primitieve zit de charme. Je voelt je er zo vrij als een vogeltje. Gesprekken tijdens (vrijblijvende)gezamenlijke maaltijden zijn altijd leuk en onderhoudend.

Er zijn voldoende mogelijkheden om je ook buiten het terrein te vermaken zoals: zwembad, strand en dorpjes als Guadalest,Altea en Polop. Ook een grote stad als Alicante is een aanrader.

Het is heerlijk ontspannen op Finca La Higuera! Je waant

Vera,
    19-12-2007

Het is heerlijk ontspannen op Finca La Higuera! Je waant je in de 'middle of nowhere'in de prachtige, ruige natuur terwijl strand, dorp en winkelcentra binnen een half uur te bereiken zijn.

De ontvangst is super gastvrij met de nadruk op vrij. Ideaal voor mensen die er echt even tussenuit willen.

Callosa D'en Sarriá scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews