8,9

12 tips over Camping l'Orangeraie

gerard en truus, 7-1-2018

Video's over deze mooie steden in Spanje

Morella

Peniscola

gerard en truus, 7-1-2018

Bekijk onze video van deze camping in Spanje

gerard en truus, 28-6-2017

Bezoek Morella en bekijk onze video.

Familie Louage-Taelman, 13-10-2013
Ook de chalet (wigwam constructie) zijn nagelnieuw en zien er heel comfortabel uit.
Louise de Nijs, 7-10-2013

Alle strandcampings in deze omgeving vallen in het niet bij deze prachtige camping. We zijn er nu voor het 2 de jaar en we hopen hier nog vaak te komen.

Tip tegen de vliegen: koop bij de chinese winkel in Benicarlo een klamboe voor 8€ en je kunt heerlijk zitten/liggen. Als je veel last hebt neem je hem zo mee naar het zwembad en hang je hem aan een parasol. heerlijk en de zon schijnt er dwars doorheen!

gerrit, 9-9-2013
Een eigen auto is aan te raden. Met een E-bike kom je ook een heel eind.

Carla Witte, 7-4-2013
Een autotochtje naar het binnenland .Van Calig naar Cervera del Maestre en Sant Mateu, dan richting Xert. Vervolgens over de N232 naar Morella! Mooie, goed te rijden, route, vergezichten en deels haarspeldbochten( pas op 1080 m.hoogte).Vestingstad Morella moeite van bezoek zeker waard! Advies: kies een heldere dag en neem warme kleding mee, het kan hier heel erg koud zijn.
Carla Witte, 7-4-2013
*Op de fiets naar Benicarló en dan naar Peñiscola. Op een fiets met versnellingen en enige conditie is dit heel goed te doen. Deze route is rustiger, en daardoor ook veiliger, en makkelijker dan rechtstreeks naar Peñiscola,zoals gemeld in mijn beoordeling.Benicarló=8,6 km.Na 1km komt men bij de vissershaven. Evenwijdig aan de kust loopt aan de linker zijde een fietsstrook (wel enige bebouwing tussen strand en fietsstrook).Deze sluit bij Peñiscola aan op een 5 km lang fietspad langs de boulevard!
leo lambrichs, 6-9-2012
strand en zee op 10 km, bezienswaardigheden ten overvloed. Wandelmogelijkheden en fietsen in de directe omgeveing
leo lambrichs, 6-9-2012
Wij zijn naar het strand in de buurt geweest en een aantal unieke bezienswaardigheden bezocht, heel mooi. Op de caming is zeer rustig, geen omgevingsgeluid alleen rust. Jammer dat er wat vliegen waren, dit fenomeen hebben we langs de gehele Spaanse kust en binnenland opgemerkt.

Onze bezoekers bekeken ook: