Camping l'Orangeraie

51 reviews over Camping l'Orangeraie

• 2019
    9Wilfried10-10-2019

very peacefull

Good and quiet campsite in low season. Very nice and well kept swimmig pool. The old part is with nice trees and vegetation. The new part is between olive trees. No work going now. In the low season there is no loud music in the bar, perfect for peace seekers

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7Fam. Janssen24-08-2019

Leuk om geweest te zijn.

Wij hebben op de camping een tiepie gehuurd voor twee weken welke er netjes uitziet. Wij waren er met twee kinderen. Jammer is dat er geen speeltuin / ontmoetingsplek voor kinderen. Animatie voor kinderen is niet aanwezig. Zwembad is top. Wel hebben wij één week geluidsoverlast ervaren maar dat kwam met name van feesten uit het dorp Calig. De camping organiseert twee avonden animatie je moet hier dan rekening houden met geluidoverlast.

• 6Eetgelegenheden

• 8Van den Berg14-08-2019

Prima vakantie gehad.

Ruim twee weken op deze camping gestaan. Mooie camping met een leuk zwembad voor groot en klein! Wij herkennen de punten uit onderstaande recensies wel maar wat betreft het geluid is dit heel afhankelijk van je plek op de camping. Wij hebben dit dan ook niet zo ervaren. Het sanitair is netjes en werd twee keer per dag uitgebreid schoongemaakt, natuurlijk zien de toiletten er soms vies uit maar het zijn de campinggasten die dat zo achterlaten, als iedereen even omkijkt en evt. een borstel door het toilet haalt, zou dit al een hoop schelen. Wij hebben twee keer gehad dat de waterdruk weggevallen was waardoor er niet gedoucht kon worden en de wc ook niet kon worden doorgetrokken. Heel vervelend maar gelukkig beide keren redelijk vlot opgelost. Nadeel vonden we wel dat door de droogte en het grind dat op de paden ligt het heel stoffig is. Kortom wij hebben een geweldige vakantie gehad.

• 4Fan van der Velden07-08-2019

Nooit meer

Bij aankomst zag het er op het eerste oog prachtig uit, de ligging en de omgeving is geweldig. Helaas is de camping zelf ver beneden verwachting. Er is veel lawaai, tot wel zeker 2/3 uur in de nacht, geen nachtportier, dus iedereen kan gewoon in en uit. Personeel ondeskundig en met klachten wordt niets gedaan. Toiletpapier zelf meenemen geen probleem, maar je moet lopen waar mensen zitten te eten. Alles ligt bij elkaar. Regelmatig geen water om te douchen en gepoetst worden er bijna niet, plaslucht is niet te harden. Er rijden auto's op en af voor het riool te onstoppen, dus een hele smerige lucht hele dag door. Helaas moet je betalen bij aankomst dus eerder vertrekken is geen optie! Jonge eigenaar zie alleen in de avond om met groep te feesten, als personeel weg is gooit hij de bar weer open voor schijnbaar speciale groep, waardoor de rust verstoord wordt voor de gasten die hier komen om na een jaar hard werken tot rust te komen.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 5Van esterik31-07-2019

Als je van muziek houdt &korte nacht prima camping

De camping uitgezocht op basis van boekje rustiek camperen. Hiervoor 10 dagen in de Spaanse Pyreneeën geweest in Espot op camping la mola. Op basis van hetzelfde boekje. La mola is alles wat Camping l'Orangeraie NIET is, nl schoon, rustig, geen herrie, geen overlast, als je een vraag stelt wordt je goed geholpen en serieus genomen. Camping l'Orangeraie ademt nu de ambitie een grote camping te worden waar vertier op nummer 1 staat. Het grootste probleem is dat wij met een gezin met een kind van 5, van 10 en van 13 jaar tot ong 1 uur in de nacht mogen genieten van de muziek of muzak van de bar. Uiteraard geklaagd, ze ook gewezen op hun eigen huisregels , maar dat heeft bar weinig geholpen... als je vertier zoekt wellicht een prima camping, maar niet als je rust zoekt

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 5Fam uit Nederland31-07-2019

Mooi, maar veel herrie s’avonds

Mooie camping, maar inderdaad enorme herrie in de avond van muziek. Geklaagd bij receptie en geen aktie ondernomen. Heel jammer! Ik vlucht mijn huisje in s’avonds.

• 8Miriam29-07-2019

Rustige, schone en charmante camping.

Als je de drukte van de costa’s (en hoevewlheid Nederlanders) wilt ontwijken, zit je hier perfect! Zeer goed aangelegde, schone camping met mooi zwembad en gezellige bar, Savonds af en toe Spaanse animatie (flamenco, zang) Door de Franse eigenaren (spreken Engels, Frans, Vlaams en Spaans) veel Fransen. Voor onze pubers was er te weinig te beleven maar perfecte uitvals basis voor Bezoek aan Valencia, grotten, strand. Camping is volop in ontwikkeling dus wel wat werkzaamheden, gaf voor ons geen overlast.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 3Cees29-07-2019

Nooit meer

Ik ben het helemaal eens met de recensie van de fam. Blok.(7 juli 2019) In 2016 en 2017 hebben wij hier beide jaren 3 weken gestaan. Nu zijn we na twee nachten snel vertrokken. Wat een verschrikking. Stof, herrie, overal mobil home’s waar voorheen kampeerplekken waren. Een wit gekalkt zwembad. Parasols en struiken zijn verdwenen. Het was ooit een botanische tuin met mooie kampeerplekken. Nu wordt er nul onderhoud gepleegd aan het groen. Veel mooie struiken zijn zelfs weggehaald. Ook het sanitair wordt niet meer zo goed schoongemaakt. En dit alles dankzij een nieuwe Franse eigenaar Door het ontbreken van een slagboom had men ook snachts vrijelijk toegang tot de camping. De vorige eigenaar weerde groepen/families Spanjaarden. De nieuwe niet hoor. Kom maar op met zes gezinnen uit een familie. Weg rust. De camping stond in 2017 nog in de gids “Klein en fijn” van Acsi. Dat Indus verleden tijd. Helaas zijn de vele vliegen niet verdwenen.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Sara21-07-2019

Gemiddeld

Mooie camping. Ze zijn volop aan het verbouwen en nieuwe plaatsen aan het aanleggen. Het zwembad is mooi met een apart kinderbad. Ideaal voor kinderen, helaas was er verder geen andere speelgelegenheid (geen speeltuin of grasveldje). Wij hebben voor 1 week een stacaravan gehuurd. Het eten was matig. Dat kan echt nog wel verbeterd worden. Afhankelijk van de wind, is er stank van de naastgelegen kippenboerderij. Dat is echt een nadeel. Franse eigenaren dus met name Fransen op de camping.

• 4Eetgelegenheden

• 1Fam. Blok07-07-2019

Lawaai, vuil en ondeskundig personeel nooit meer.

Volgens het boekje een camping in een oase van rust. alleen Franstalig in de receptie. De camping lijkt totaal niet meer op de foto's die in de folder staan zo zijn vele planten verdwenen en de gezellige parasols zijn ook weg en er is bij het zwembad totaal geen schaduw meer.Het sanitair werd ook niet of slecht schoongemaakt en je moet je eigen wc rol meenemen De nieuwe eigenaar is de camping aan het ombouwen naar een mega camping van 180 plaatsen met feesten en disco.Door de verbouwing was er heel veel stof dat over de camping waaide zodat je hele auto en caravan dik onder het stof zat.nadat we daar over geklaagd hadden werd er 1 maal per dag een beetje water over de paden gegoten. Op de camping waren ook zigeuners die je een zeer onveilig gevoel gaven en s' nachts tot 2 uur veel lawaai maakten. Na herhaaldelijk klagen gebeurde er helemaal niets.We zijn uiteindelijk weggevlucht en weten 100 % zeker dat we hier nooit meer terug komen.

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

12 tips over Camping l'Orangeraie

• gerrit, 09-09-2013

Een eigen auto is aan te raden. Met een E-bike kom je ook een heel eind.

• Carla Witte, 07-04-2013

*Op de fiets naar Benicarló en dan naar Peñiscola. Op een fiets met versnellingen en enige conditie is dit heel goed te doen. Deze route is rustiger, en daardoor ook veiliger, en makkelijker dan rechtstreeks naar Peñiscola,zoals gemeld in mijn beoordeling.Benicarló=8,6 km.Na 1km komt men bij de vissershaven. Evenwijdig aan de kust loopt aan de linker zijde een fietsstrook (wel enige bebouwing tussen strand en fietsstrook).Deze sluit bij Peñiscola aan op een 5 km lang fietspad langs de boulevard!

• Carla Witte, 07-04-2013

Een autotochtje naar het binnenland .Van Calig naar Cervera del Maestre en Sant Mateu, dan richting Xert. Vervolgens over de N232 naar Morella! Mooie, goed te rijden, route, vergezichten en deels haarspeldbochten( pas op 1080 m.hoogte).Vestingstad Morella moeite van bezoek zeker waard! Advies: kies een heldere dag en neem warme kleding mee, het kan hier heel erg koud zijn.

5 vragen over Camping l'Orangeraie

• Ton, 10-03-2019

Hoogte vrees

Hoe is de weg naar deze camping. Zijn dit vlakke wegen ? Met mijn extreme hoogte vrees ben ik als de dood om langs afgronden, of dieptes te rijden. Dit is voor mij echt een handicap. Wij zouden graag in het najaar op deze camping vertoeven.

• Helma, 16-08-2018

Camping plattegrond

Wie weet de camping plattegrond te vinden ?

• Rinus, 15-03-2018

Vliegen

Hoe staat het met de vliegen. Was hier in augustus 2014. Ben toen vertrokken, ondanks de prachtige camping, vanwege de vele vliegen. Dus hoe is het nu?

Camping l'Orangeraie info

• SchaduwplaatsenAanwezig