Camping l'Orangeraie

Fantastische middelgrote camping

gerard en truus
30-6-2017

Fantastische middelgrote camping.

Mooi aangelegde camping met olijfbomen en bloemen en planten

Leuk zwembad en goede kampeerplekken, lekker rustig.

Aardige franse eigenaars.

Ong. 8 km van de kust.

Supermarkten in Benicarlo

Paradijs en dag en nacht stil

Frans delgman
24-6-2017

Super vriendelijke hardwerkende eigenaren,grote plaatsen veel bloemen

Oude reviews (archief)

Rustig en prachtig aangelegd

Roelien
7-9-2016

Een rustige camping in een parkachtige omgeving.

Er staan veel verschillende bomen en struiken op de camping. Het wordt keurig onderhouden. Het sanitair is schoon. Vanaf veel plekken zie je de zee en Benicarlo liggen. Het strand is in een kwartier te bereiken. Het heeft een prachtig mooi en gemoedelijk zwembad. Op het terras bij het zwembad kun je een drankje en een hapje nuttigen. De eigenaars en hun zoon zijn bijzonder aardig. Kortom; deze camping is een aanrader en eigenlijk is het beter om niet zo'n positief bericht achter te laten om te voorkomen dat de camping te druk wordt!

Geweldige camping in rustige omgeving

IJsvogeltje
5-9-2016

Zeer vriendelijke ontvangst door behulpzame eigenaren, prachtig brandschoon sanitair, parkachtige camping met mooie bomen en bloemen en fantastisch zwembad. Helaas veel vliegen. Càlig is een kleine plaats met weinig voorzieningen. Winkels, restaurants en strand vind je in Benicarlo, Vinaros en Peñiscola op 10 á 15 km. Het achterland is bergachtig en geschikt om mooie autoritjes te maken.

Voor herhaling vatbaar

Catherine et Martin
26-7-2016

Nous avons passé un séjour très agréable sur ce beau camping convivial ‘à taille humaine’. Dépouillés de tous nos papiers sur l’autoroute juste avant l’arrivée, nous n’oublierons pas l’accueil réconfortant et l’aide généreuse de Patricia pour nous aider à régler les formalités nécessaires dans cette situation. Encore un grand merci!

Juin 2016

Wij hebben een zeer aangenaam verblijf gehad op deze kleinschalig en gezellige camping. Beroofd van onze papieren op de snelweg kort voor aankomst zullen we de ontvangst en ondersteuning van Patricia met het regelen van de aangifte bij de politie niet snel vergeten. Nogmaals hartelijk dank.

Juni 2016

Niet te veel want dan raakt ie vol

Pierre.v. d.Rijken
24-5-2016

Scitterende ontving,met E bikes veel te fietsen. Strand 9 km. Supermarkten,Aldi, Lidl, Mercadone 9 km.

Geweldig!

Prachtcamping!

Bart
8-11-2015

Deze camping overtrof al onze kampeerervaringen. Mooi, rustig, net, goed gelegen, zeer vriendelijke uitbaters, ... Hier weet je dat je er zeker terugkomt! De Franse eigenaars hebben hun tijd genomen om de camping op te richten en uit te werken en het resultaat is geweldig. Het enige 'minpunt' voor ons was het Frans. :-) Niet dat wij de taal niet spreken, maar zo ver in Spanje en toch het gevoel hebben dat je in Frankrijk staat. Wij houden enorm van de Spaanse manier van leven, ook al is die niet perfect. Wij spreken beiden vloeiend Spaans en het is voor ons een leuke oefening, maar daar deden we het dan maar in het Frans. Maar dat is dan ook het enige (niet echte) minpuntje.

Omdat de camping ook niet te groot is, een pracht van een zwembad heeft, een speelterreintje, ... is het hier zeker de moeite om met zowel grote als kleine kinderen naar toe te komen.

zéér aangenaam

Familie Vanhove-geernaert
29-9-2015

Wij verbleven op camping / L' Orangeraie zéér proper en aangename uitbaters wij komen zeker nog terug ,

super camping

gezin met 2 kinderen (6 en 8)
        24-8-2015

Prachtige zeer nette en schone camping, mooi zwembad, zeer vriendelijke eigenaren.

Tipitent mooi, ruim, schoon en goed uitgerust.

Super camping

Gezin met 2 kinderen
        11-8-2015

Zeer nette camping en vriendelijke eigenaren.

Wij zij daar eind juli begin augustus geweest met kinderen van 10 en 12 jaar.

Onze ervaringen betreffende deze camping:

- Zeer schoon

- Mooi Zwembad

- Tipi echt leuk, ruim opgezet

- Stacaravan ook zeer netjes

- Supermarkten in overvloed ca 15 km

- Leuke stranden in Peniscola en Benicarlo

- Een keer in de week avonds animatie, echt leuk

- Weinig Nederlanders er stonden in deze tijd maar 3 Nederlandse gezinnen

- De meeste gasten zijn Fransen

- Er zijn leuke tochten te maken op de fiets voor MTB of race fiets, heuvelachtig.

- Kleine snackbar op de camping voor alleen friet en Pizza

- Kleine supermarket voor alleen de hoog nodige dingen en uiteraard elke morgen stokbrood en croissants.

- Geen massa toerisme zoals de Spaanse kust rondom Barcelona

- Leuke omgeving de eigenaren vertellen je erg graag over.

- Zeer warm geweest, avonds koelde het niet echt af

Kortom voor ons een zeer geslaagde vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping l'Orangeraie in Càlig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping l'Orangeraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping l'Orangeraie scoort een 9.05 uit 10 op basis van 40 reviews.