We hebben een aantal aanbieders voor Càlig voor je op een rij gezet:

Reviews over Càlig

Authentiek Spaans dorpje!

Myriam Van Delm
    5-10-2017

Authentiek dorpje met oude kerk en toren,dorpspleintje met fontein en cafeetje, rustige kronkelstraatjes,olijfbomen geklasseerd bij het Werelderfgoed van meer dan 1000 jaar oud (!) , behulpzame inwoners en ...de broodnodige rust voor een ontspannende vakantie!

Gereisd Met partner in juni 2017

origine

Hanneke Huibers
    16-8-2013

Leuk om het dichtstbijzijnde stadje te bezoeken. In augustus zeer zeker voor het volksfeest (stieren door de straten). Aardige, wat gesloten mensen. Maar er is een bank, een supermarkt, een heerlijk bakkertje .... en wat leuke straatjes ...

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Càlig scoort een 7,8 uit 10, op basis van 20 reviews