We hebben een aantal aanbieders voor Bocairent voor je op een rij gezet:

Reviews over Bocairent

Mooi historisch stadje

conny
    27-3-2019

Bocairent is een prachtig historisch stadje tegen een heuvel opgebouwd. Je vindt er bezienswaardigheden zoals kerken, grotten en een arena. Er zijn gezellige pleintjes met horeca en winkeltjes met streekproducten. In de omgeving liggen verschillende wandelroutes dus je kunt er van alles doen tijdens je vakantie. Beslist de moeite waard om naar toe te gaan zeker omdat het er niet overspoelt wordt door toeristen.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische onbekende bestemming

Rogier
    11-5-2015

Een onbekende bestemming voor veel toeristen. Het middeleeuwse dorp Bocairent. In de zomermaanden een groene oase met veel feesten en cultuur. Mooi gelegen aan de voet van de sierra Mariola. Heerlijk om te wandelen, fietsen en te ontspannen

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015

schitterend dorp met een zeer oud centrum

Francis Lemmers
    27-8-2010

Het dorp is gelegen in het natuurgebied de "Sierra Mariola" Het bestaat uit het oude dorp en een nieuw gedeelte. Je kunt hier heerlijk en goedkoop eten en drinken. Er worden heel veel feesten en activiteiten georganiseerd in Bocairent. Vanuit Bocairent heb je veel wandelroutes en fietsroutes. Het dorp wordt veel bezocht door Spanjaarden . Als bezienswaardigheid heb je de moorse grotten, kerken, ijskelder, 2 musea, de uit de rotsen gehouwen arena( hier worden ook vaak dans- en muziekfeesten georganiseerd), openbaar zwembad enz.

Gereisd Met partner in juli 2010

Typisch Spaans stadje

Yvo
    28-7-2010

Bocairent is gelegen op een rotsformatie, omringd door een groene vallei en een bijzonder berglandschap. Je kunt er schitterende wandelingen maken en zelfs grotten bezoeken. Als je geluk hebt kun je in het schilderachtige stadje nog een typisch Spaans feest meemaken.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

sfeervol plaatsje met een geweldige natuur!

Verkuylen
    21-7-2010

We hebben ons tijdens het korte verblijf in Boicarent heerlijk genoten! Net weg uit de toeristische gebieden maar toch goed bereikbaar vanuit Valencia! We logeerden in de hostel Villa Carmen waar we tussen de uitstapjes door heerlijk tot tust kwamen! En het uitzicht vanaf het terras bij deze hostel was overdag maar vooral in de avond geweldig! Heel Boicarent is dan sfeervol verlicht! Heerlijk gewandeld naar het kerkje boven op berg waar je door eerst de sleutel te halen in het dorp zelf naar binnen kunt! Ook naar de plaatselijke markt geweest waar een echte spaanse sfeer hangt! We hebben een heerlijke paar dagen gehad!

Gereisd Met partner in juli 2010
Bocairent scoort een 8,1 uit 10, op basis van 18 reviews