Reviews over Betera

Heel goed

Dhr Plasmans,
    9-8-2018

Heel goed en heel vakantie de eerst met de camper het was heel mooie in Frankrijk en spanje

Bijzondere stadscamping nabij Valencia

Jaap Pellikaan,
    28-5-2016

Camping is primair opgezet voor campers. Ook caravans zijn welkom. Bij binnenkomst is het als caravanrijder even schrikken. Maar ja, campers (ik schrijf niet "kampers") zijn een beetje "veramerikaanst", kennen nauwelijks de gezelligheid van andere kampeerders. Maar nu terzake; bij de receptie word je hartelijk ontvangen. Je wordt uitstekend geinformeerd over de toeristische en vervoersmogelijkheden van Valencia. Ondanks het feit dat de camping niet echt gezellig is, is het voor een tweetal nachten uitstekend toeven. Het sanitair was schoon en het zwembad was prima ter verkoeling. Brood hoeft niet apart besteld te worden; het is er gewoon. Er is ook een winkeltje, een barretje en een restaurantje. Valencia is overigens Super.

wat een topper

bert en gertie,
    4-10-2015

perfect voor een bezoek aan Valencia. Vriendelijk, zeer behulpzaam personeel, metro vlakbij, uitstekende voorzieningen, keuze uit verharde camperplekken en ruime plaatsen in het groen. Fijn zwembad.

Prima!

----,
    23-8-2015

Bij aankomst even slikken: ziet er niet direct aanlokkelijk uit (ommuurd terrein).

Bij de receptie werden we heel vriendelijk ontvangen. Het was vrij rustig en we konden zelf een plek uitzoeken. Er is een klein terrasje bij de camping waar je wat kunt eten en drinken.

Valencia was makkelijk bereikbaar met de metro.

Het sanitair is prima (heerlijke douche!) en je kunt er heerlijk zwemmen (ruim en rustig zwembad).

Kortom: prima plek voor een kort verblijf!

Goede uitvalsbasis voor Valencia

Norbert,
    29-5-2014

Hotel waar regelmatig feesten worden gegeven en wie de spaanse luidruchtigheid kent! Matig tevreden over het ontbijt (prijs 12 € + 10% BTW) en zeker niet tevreden over de avondmaaltijd die ik daar 2x genomen heb: zeer duur voor een zogezegde "haute cuisine" die wel met zeer verse producten werd bereid, maar zeker geen culinaire top is. Hun huiswijn is daarbij nog stevig geoxydeerd!

Betera scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews