Villa Renata

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Benitachell

Op vakantie geweest naar Renata?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Villa info

Meer villa info

1 review over Villa Renata

• 9Silvana Weverling13-07-2010

Boven verwachting!

Wij zijn eind juni/begin juli 2010 in het huis Renata in Cumbre del Sol geweest en we hebben genoten! Het huis is werkelijk compleet en bovenal schoon, álles is er aanwezig wat je ook maar nodig hebt ook in de keuken met magnetron, oven, koffie-/tosti-app. en waterkoker etc. Fantastisch uitzicht met rechts op de bergen en links over de zee. Zwembad wordt dagelijks automatisch gefilterd. Bij de villa heerst er een rust maar rij je naar beneden dan vind je allerlei winkels, restaurants, supermarkt en strand (alles op 5 min. afstand met de auto). Het huis ligt wél vrij hoog op de berg dus je hebt écht een auto nodig! Op vrijdag een gezellige markt in Moraira (5 min. met auto). Wij gingen in Moraira naar het strand Ampolla, schone zee en strand, strandtent en speeltoestellen voor ons zoontje. Op korte afstanden met de auto (ong. 15 min. per auto) bezoek je diverse leuke plaatsen zoals Denia, Javia, Benissa, Benitachell en Calpe. Altéa is ook leuk maar is 45km. naar het zuiden van Cumbre.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Villa Renata info