Appartement La Salamandra

23 reviews over Appartement La Salamandra in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Fam de Bruyn
18-10-2017

Een mooi, volledig en luxe appartement. Netjes, ruim en erg schoon met een leuk balkon.

Een appartement dat goed aanvoelt, je voelt je er gelijk thuis. De ligging nabij 2 mooie plaatsen Moraira en Javea voor vele restaurants of een mooi strand. Een goede uitvalsbasis om de omgeving te verkennen, maar ook om gebruik te maken van het mooie zwembad.

Alles aanwezig, een aanrader.

Geweldig appartement

Joannes
16-9-2017

Fris, schoon, compleet, modern en gezellig. Er ontbreekt hier werkelijk niets! Internet, Nederlandse tv, boeken, tips en fijne keuken. Leuke omgeving en keuze uit meerdere stranden op 10 minuten rijden.

Prachtig appartement op mooie plek

Frits
13-5-2017

La Salamandra is een appartement dat onderdeel is van een klein gebouw met een dertigtal appartementen. Er is een centrale receptie die ook de schoonmaak en handdoekenwissel verzorgt. De dame aan de receptie is vriendelijk maar spreekt alleen Spaans. Er is wel dikwijls een Engels sprekende jongeman aanwezig. Het appartement 9A La Salamandra is schoon en de ligging is rustig. Omdat er een Nederlandse eigenaar is heeft 9A Nederlandse TV. Met 2 slaapkamers en 2 badkamers is het prima voor gezin of 2 stellen.

Modern comfortabel appartement

Dominique de Kort
    24-1-2017

Dit is een modern en luxe appartement waar men zich 'thuis' voelt. Gezellige c.q. historische plaatsen zoals Javea, Denia, Moraira, Benidorm, Calpe, Alicante en Valencia zijn binnen 30 à 60 minuten te bereiken.

Oude reviews (archief)

Luxe in een rustige omgeving

Douw
    21-8-2016

Appartement la salamandra is een mooi appartement met alles erop en eraan, waar veel rust te vinden is, bij mooie baaitjes op., 15 minuutjes met de auto.

Netjes, ruim en erg schoon. Handdoeken worden iedere twee dagen verschoont en 1 keer in de week wordt het appartement volledig schoongemaakt. Wij hebben hier 10 dagen doorgebracht en hebben het ervaren als een fijne plek.

Hou je niet van de drukte en wil je wel in de buurt liggen bij leuke gezellige Spaanse plaatjes als Xabia of Moraira, dan is dit appartement een aanrader

Wat een Schitterend Appartement!

Ruud Sevink
    8-11-2015

Prachtig, zeer luxe appartement, prima verzorgd, uitgebreide informatie. Mooie ligging in de bergen en toch vlakbij bij het dorp. Heel veel ruimte. Met z'n tweetjes hebben we slechts één slaapruimte benut.( slaapkamer + badkamer ). Kortom, zeer geschikt voor 2 families.

Goede mogelijkheden om de omgeving te verkennen. Leuke steden en dorpjes in de omgeving met veel restaurantjes. Heerlijk balkon en zwembad. Dit fantastische appartement is zeker een aanrader!

Heerlijk om weer terug te komen

Fred
    8-6-2015

Weer een heel fijne week in dit prachtige appartement doorgebracht. Erg vriendelijk ontvangen bij de receptie. Regelmatig handdoeken wissel. Appartement goed schoon en nog completer dan de vorige keer....

Super mooi appartement

Miralda
    24-11-2014

Super mooi appartement. Goeie ligging en van alle comfort voorzien.

Mooi appartement,vlakbij Moraira

Anna
    9-10-2014

Erg compleet en gezellig, mooie indeling en ligging .Alles aanwezig voor goede vakantie. Aardige receptie en goede verzorging.

Heerlijk rustpunt

Ted
    1-7-2014

Appartement La Salamandra is een perfecte plek voor een zonnige vakantie. Het appartement is zeer compleet, modern en goed onderhouden. De twee badkamers en twee slaapkamers maken het mogelijk er met meerdere (gezins)samenstellingen te verblijven. Het appartementencomplex ligt op loopafstand van een supermarkt en op rij-afstand van allerlei leuke badplaatsjes en verschillende stranden. Het gedeelde zwembad (er zijn er zelfs twee) is groot en heeft een geweldig uitzicht over de vallei. Er zijn meer dan genoeg ligbedden. Wij zijn een week met onze dochter (15 maanden) in La Salamandra geweest en zij heeft een geweldige week gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor La Salamandra voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Salamandra in Benitachell , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Salamandra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement La Salamandra scoort een 9.39 uit 10 op basis van 24 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: