Bed and Breakfast Casa Verdunia

9.8Fenomenaal

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Benitachell

Op vakantie geweest naar Casa Verdunia?

9.8Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

5 reviews over Bed and Breakfast Casa Verdunia

• 10Monique21-05-2016

verblijf van 3 dagen supergoed bevallen.

Heel goed en vriendelijk ontvangst. Het huis ligt op een mooie locatie en ziet er erg leuk uit. Zwembad is super mooi. Het verblijf is netjes en voorzien van alles zoals beschreven op de website. De gastvrouw is erg vriendelijk en heel erg behulpzaam. Bij een volgend bezoek zou ik zeker weer kiezen voor dit B&B. Echt een aanrader. De omgeving is ook erg mooi met alles dichtbij. Een goede Chinees, supermarkt waar je alles kunt krijgen. Veel strandjes dichtbij om s'avonds te genieten. Een huurauto is wel aan te raden zodat je er lekker zelf op uit kan.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 10Peter Poelstra29-09-2015

Mooi gelegen B&B, grote pluim voor de gastvrouw.

In september hebben we 4 dagen van de gastvrijheid van Thea en haar hondje Sammie mogen genieten in de B&B Casa Verdunia. Wij kwamen aan in de stromende regen,die kans is overigens heel klein omdat het er 10 maanden niet geregend had, maar dat geheel terzijde. Dan is daar dat drankje en een heerlijke kop soep, een gezellige ontvangst in een kleurrijke kamer. Alles wat je nodig hebt is daar te vinden, prima bed, kamer schoon en netjes. Het ontbijt is prima verzorgd, eitjes in allerlei variaties. Het mooie zwembad en het uitzicht maken het plaatje compleet. Wij gaan zeker terug komen en kijk al uit naar de enthousiaste begroeting van Sammie.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Meerhazen16-03-2015

Fantastische plek, warm welkom

Hebben een paar heerlijke dagen doorgebracht in Casa Verdunia. Warm welkom door gastvrouw Thea met drankje en hapje. Prachtige kamer met heerlijk bed. Hebben super geslapen. Bij de kamer ook groot terras met zitje. Uitgebreid ontbijt. Thea, bedankt voor de gastvrijheid. Wij komen zeker nog eens terug

Gereisd met partner in maart 2015

• 10Bansie16-01-2015

Mooie B&B, goede gastvrouw. Aanrader!

We hebben in oktober van zaterdag tot woensdag in deze B&B overnacht. Wat een prachtig plekje! Alles goed verzorgd: een zeer compleet ontbijt, hapje en drankje. Flexibel en gastvrij. Een echte aanrader. Wij vlogen op Valencia, maar Allicante kan ook. Allebei een uurtje rijden.

Gereisd met partner in oktober 2014

Bed and Breakfast Casa Verdunia info