Bed and Breakfast Casa Verdunia

BedAndBreakfastWeer vandaag29°22°
Bed and Breakfast Casa Verdunia
9,8

5 reviews over Bed and Breakfast Casa Verdunia in het Nederlands

verblijf van 3 dagen supergoed bevallen.

Monique
21-5-2016

Heel goed en vriendelijk ontvangst. Het huis ligt op een mooie locatie en ziet er erg leuk uit. Zwembad is super mooi. Het verblijf is netjes en voorzien van alles zoals beschreven op de website. De gastvrouw is erg vriendelijk en heel erg behulpzaam. Bij een volgend bezoek zou ik zeker weer kiezen voor dit B&B. Echt een aanrader. De omgeving is ook erg mooi met alles dichtbij. Een goede Chinees, supermarkt waar je alles kunt krijgen. Veel strandjes dichtbij om s'avonds te genieten. Een huurauto is wel aan te raden zodat je er lekker zelf op uit kan.

UN LUGAR DE ENSUEÑO

Jose y María Emma
26-3-2016

Hemos pasado dos días mi pareja y yo en casa Verdunia y sólo puedo decir cosas buenas de ella...Ha sido una estancia muy especial , pues el lugar es precioso, de ensueño, además de que la dueña, Thea, y su perrito Sammy han sido unos grandes anfitriones. Muy atentos en todo momento de nosotros para que no nos faltara de nada. Son un amor los dos, muy cercanos y agradables. Un placer haberlos conocido, desde luego. La habitación es preciosa y muy acogedora con todo lujo de detalles y dotada de todo lo que se pueda necesitar. Ideal tanto para ir en pareja como para ir con niños ya que además tiene una piscina preciosa en la que darse un baño relajante. La casa muy cerca tanto de Jávea como de Moraira. El desayuno expectacular!!! Con ganas de no levantarte de la mesa...Con muchísima variedad de alimentos y sabores. En definitiva, un placer haber estado alojados en casa Verdunia y haber tenido la oportunidad de conocer a Thea y su perrito Sammy, los cuales nos han llenado de calidez.

Mooi gelegen B&B, grote pluim voor de gastvrouw.

Peter Poelstra
29-9-2015

In september hebben we 4 dagen van de gastvrijheid van Thea en haar hondje Sammie mogen genieten in de B&B Casa Verdunia. Wij kwamen aan in de stromende regen,die kans is overigens heel klein omdat het er 10 maanden niet geregend had, maar dat geheel terzijde.

Dan is daar dat drankje en een heerlijke kop soep, een gezellige ontvangst in een kleurrijke kamer. Alles wat je nodig hebt is daar te vinden, prima bed, kamer schoon en netjes.

Het ontbijt is prima verzorgd, eitjes in allerlei variaties.

Het mooie zwembad en het uitzicht maken het plaatje compleet.

Wij gaan zeker terug komen en kijk al uit naar de enthousiaste begroeting van Sammie.

Fantastische plek, warm welkom

Meerhazen
16-3-2015

Hebben een paar heerlijke dagen doorgebracht in Casa Verdunia. Warm welkom door gastvrouw Thea met drankje en hapje. Prachtige kamer met heerlijk bed. Hebben super geslapen. Bij de kamer ook groot terras met zitje. Uitgebreid ontbijt. Thea, bedankt voor de gastvrijheid. Wij komen zeker nog eens terug

Mooie B&B, goede gastvrouw. Aanrader!

Bansie
16-1-2015

We hebben in oktober van zaterdag tot woensdag in deze B&B overnacht. Wat een prachtig plekje! Alles goed verzorgd: een zeer compleet ontbijt, hapje en drankje. Flexibel en gastvrij. Een echte aanrader. Wij vlogen op Valencia, maar Allicante kan ook. Allebei een uurtje rijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Verdunia in Benitachell , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Verdunia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Verdunia scoort een 9.81 uit 10 op basis van 5 reviews.