Appartement Villa Senomar

59 reviews over Appartement Villa Senomar in het Nederlands

Geweldig!

Harm en Marjan
25-9-2018

Villa Senomar is een kleinschalig complex van 4 appartementen. Wij hadden het 2 persoons appartement Sorolla, met een gezellige woonkamer, aparte slaapkamer en badkamer. Het appartement heeft een mooie tuin met een ruim terras, voorzien van stoelen, ligstoelen en parasols. Buiten de tuin bevindt zich een mooi ruim zwembad met genoeg zitjes, parasols en ligstoelen. Villa Senomar wordt gerund door Ramon en Raymond, 2 hele aardige, vrolijke, belangstellende en behulpzame mannen. Ze zorgen voor een gezellige en ontspannen sfeer; je voelt je er helemaal thuis.

Ons appartement had geen keuken, maar met de aanwezige magnetron kun je als je wilt prima eenvoudige maaltijden bereiden. De vaat werd spontaan door de heren gedaan!

Op het complex kom je heerlijk tot rust en als je uitstapjes wil maken, dan zijn er voldoende mogelijkheden in de omgeving (o.a. kleinschalige knusse strandjes).

We hebben het erg naar ons zin gehad; een echte aanrader!

Absoluut voor herhaling vatbaar

Marieke
21-9-2018

Heerlijk appartement met eigen terras met luie stoelen maar ook eettafel en bbq. Supercompleet, heb niets kunnen bedenken dat er niet was. Goede bedden (niet onbelangrijk!). Gastvrije ontvangst, cava en water stonden koud! Zeker als je er maar een paar dagen bent: ontbijt nemen en niet zelf gaan lopen tobben! Auto is wel een must om in de omgeving ergens te komen.

Ramon, Eigenaar , 23-9-2018
Super bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij zijn blij dat je hebt genoten bij ons en zien je graag weer terug bij Villa Senomar.

Zeer aangename plek.

Anneke
12-9-2018

Heerlijk lang weekend gehad bij Villa Senomar. Alles zeer goed verzorgd en netjes. Lekkere bedden. Rustige, aangename plek en toch dichtbij allerlei leuke en gezellige plaatsen.

Ramon, Eigenaar , 13-9-2018
Dank je wel voor deze mooie review. Wij zijn blij dat je hebt genoten bij ons en zien je graag weer terug bij Villa Senomar.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Senomar voor je op een rij gezet:

Heerlijk stekje voor een weekje genieten!

Astrid ten Boom
17-8-2018

Het appartement is centraal gelegen aan de Costa Blanca. Een (huur)auto is wel een must voor de dagelijkse activiteiten en het maken van uitstapjes. Het appartement is gelegen in een kleinschalig complex. Appartement is een zeer fijn, rustig gelegen appartement. Heerlijke bedden en bijzonder fris en schoon. De gastheren zijn zeer gastvrij en zeer vriendelijk. Het zwembad op het complex is een heerlijk zwembad, voldoende zitjes en ligbedden. Wij hebben een ontbijt bijgeboekt, zeker een aanrader. Vers fruit, heerlijke verse broodjes en elke ochtend een gezellig praatje met Ramon en Raymond. Kortom een heerlijke plek voor een weekje rust en genieten van het Spaanse zonnetje. Een echte aanrader!!!

Ramon, Eigenaar , 17-8-2018
Hartelijk dank voor deze fantastische beoordeling en de hele mooie toelichting. Wij zijn blij dat jullie hebben genoten bij ons. Natuurlijk zien we jullie graag weer eens terug bij Villa Senomar.

Onwijs genoten bij Villa Senomar!

Robbert & Jolien
1-8-2018

Onwijs vriendelijk ontvangen. Heel erg mooi verblijf waar alles aanwezig is om een topvakantie te maken. We zijn 2 weken bij Ramon en Raymond geweest en dat was onwijs gezellig met een prettige sfeer. Je kan hen alles vragen, liever een vraag dan achteraf een probleem. Ze hebben goede tips en kennen de omgeving goed. Alles wordt netjes onderhouden en schoongemaakt, de mannen zijn hier dagelijks mee bezig. Echt een aanrader!

Fantastisch, daar moet je een keer boeken

Hans Peters
16-7-2018

We werden uiterst gastvrij ontvangen door de eigenaars. Alles werd uitstekend uitgelegd en tevens stond heerlijke Champagne klaar. eigen terras.

Appartementen rondom het schitterende zwembad hadden schotelantenne, snelle wifi, ligstoelen en ook een eigen parkeerplek. Ontbijt kan verzorgd worden. Alles ziet er echt tiptop uit. Niets is teveel voor de eigenaren Elk appartement heeft airco, zijn erg schoon en goed uitgerust. badhanddoeken worden overhandigd. Kortom een paradijs in Benissa waar je geen hoogbouw aantreft, terwijl de winkels een paar minuten rijden zijn. Gewoon doen. Wij hebben genoten.

Ramon, Eigenaar , 17-7-2018
Hartelijk dank voor deze fantastische beoordeling en mooie woorden. Wij zijn blij dat jullie hebben genoten bij ons en zien jullie graag terug als onze gasten van Villa Senomar.

Prachtige plek!

Marjolein
5-7-2018

➖ Het is ook te lopen maar een auto om naar strand, dorp of restaurant te gaan is wel aan te raden

➕ Alles was perfect in orde: de tuin tot in de puntjes verzorgd, heerlijk zwembad, appartementen hebben eigen tuin of terras, lekker welkomstdrankje, prachtig uitzicht én twee super behulpzame, gastvrije gastheren. Top!!!

Ramon, Eigenaar , 6-7-2018
Hartelijk dank voor deze fantastische beoordeling en positieve woorden. Wij zijn blij dat jullie hebben genoten bij ons. Wij zien jullie graag weer in Moraira!

Fantastisch! Combi van natuur en zee.

L.Schiphorst
3-7-2018

Je zit heerlijk in het groen. Eigen tuintje en terras met meubilair. Je bent binnen 9 min. met de auto bij diverse gezellige baaitjes.

Koffiepads en thee en kruiden etc.zijn al aanwezig in je huisje. Groot zwembad met glijbaan en ligbedden. Super aardige en behulpzame gastheren.

Ramon, Eigenaar , 4-7-2018
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wij zijn blij dat je bij ons hebt genoten van het verblijf en zien je graag weer terug als onze gast van Villa. Senomar.

Fantastisch! 😊

Lea van der. Heijden nu
27-6-2018

Een heerlijk appartement, fijn zwembad, lekker ontbijt en alles erg netjes en schoon. De 2 eigenaren zijn erg aardig en behulpzaam, een aanrader!

Ramon, Eigenaar , 27-6-2018
Super bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij zijn blij dat jullie hebben genoten bij ons en zien jullie graag terug als onze gasten van Villa Senomar.

Louise
21-6-2018

Mooie goed geoutilleerde appartementen, heerlijk zwembad, zeer gastvrije en klantvriendelijke eigenaren. Speelse opzet en eigen zitjes. Mooie uitvalsbasis om omgeving Benissa, Moraira en Calpe te ontdekken.

Ramin, Eigenaar , 22-6-2018
Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij zijn blij dat jullie hebben genoten bij ons en we zien jullie graag weer terug als onze gasten van Villa Senomar.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Senomar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Senomar in Benissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Senomar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.