Appartement Villa Senomar

100 reviews over Appartement Villa Senomar

• 2019
    10Marjolijn de Groot08-10-2019

Geweldig!

We hebben het heel erg fijn gehad in Senomar. Het huisje was super schoon en van werkelijk alle gemakken voorzien, tot de kleinste details. We werden heel gastvrij ontvangen door Ramon en Raymond. Je merkt direct dat ze beide veel plezier in hun werk hebben. Wij hadden ook ontbijt genomen wat geserveerd werd op hun terras met prachtige tuin met zwembad. Tijdens het ontbijt leuke gesprekken met hun gehad. Met de nodige tips om ons verblijf nog leuker te maken. Kortom een warm bad waar we in terecht kwamen. We hebben genoten!! Voor ons is Senomar een echte aanrader👍

Ramon, Eigenaar , 09-10-2019

Hartelijk dank voor deze fantastische beoordeling. Wij zijn blij dat jullie hebben genoten bij ons en natuurlijk zien we jullie graag weer terug als onze gasten van Villa Senomar.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Martin en Ria29-09-2019

Heerlijk appartement, alles aanwezig wat er maar nodig is. Fijn zwembad met ligbedden. Heerlijk ontbijt en super aardige en enthousiaste eigenaren die ook nog veel kunnen vertellen over de omgeving. Wij komen zeker nog is terug!!

Ramon, Eigenaar , 30-09-2019

• 10Karin28-09-2019

Fantastisch!

We zijn net terug van een heerlijke week in Villa Senomar. Wat hebben we genoten. Super lieve, attente gastheren. De accommodatie is geweldig. Alles netjes onderhouden. Kortom een echte aanrader en wij gaan zeker terug.

Ramon, Eigenaar , 28-09-2019

• 10Bert Zomer26-09-2019

Fantastische locatie en zeer prettige gastheren

Prachtige villa/appartement, rustig gelegen, veel privacy, mooie tuin met veel planten en bomen. In het huis vindt je alles wat je thuis ook hebt. Zeer volledige inrichting, ook in de keuken. Het complex heeft veel trapjes. Je hebt een auto nodig voor boodschappen en strand en uitstapjes.

Ramon, Eigenaar , 26-09-2019

• 10Anja en Cees19-09-2019

Geweldig

Heerlijke week gehad in schoon appartement. Fijn groot zwembad en ondanks het slechtste weer in 32 jaar was het goed toeven. Gastheren zijn goed gemutst en behulpzaam. We gaan hier zeker terugkomen. Anja en Cees

Ramon, Eigenaar , 20-09-2019

• 8Lea van loon12-09-2019

Supper

Het is n mooie ligging met prachtig uit zicht supper schoon zwembad fijn terras met bedjes parasols het appartement ook netjes fijn douche goed bed alles prima de gastheren zijn ont zettend aardig en behulpzaam we hebben n supper tijd gehad n aanrader 👍

Ramon, Eigenaar , 12-09-2019

• 10Esme en Tim11-09-2019

Een perfecte, relaxte en superfijne vakantieplek!

Villa Senomar ligt heel centraal, wat perfect is als je veel wilt doen en van de omgeving wilt zien. Door de trapsgewijze opbouw/terrasindeling van het complex heb je alle ruimte maar is ook je privacy geborgd, wat veel vrijheid en rust geeft. De gastheren zorgen voor een warm welkom, zijn heel gezellig, nemen uitgebreid de tijd en staan echt voor je klaar. Ze hebben goede tips qua strand, bezienswaardigheden en praktische zaken. Je bent in de ruime appartementen van alle gemakken voorzien, overal is aan gedacht: van strandparasol om mee te nemen tot een koelkast met een bubbeltje en zelfgemaakte jam erin! Een absoluut pluspunt zijn de horren aan alle ramen van het appartement. Het meubilair is modern en in prima staat, het bed ligt heerlijk, de hygiëne is keurig en de keuken/badkamer zijn zeer comfortabel/prettig. Het zwembad is sfeervol, ruim, schoon en goed onderhouden. Overige voorzieningen (parkeerplek en WiFi overal!) zijn TOP.

Ramon, Eigenaar , 12-09-2019

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9J d D07-09-2019

Heerlijke plek

Heerlijk rustige plek met beeldschone tuin, mooie ruime kraakheldere appartementen, zeer compleet! ( Weber BBQ - parasol voor het strand etc) Lekkere ontbijtjes aan het zwembad en de heren hebben prima tips voor de omgeving.

Ramon, Eigenaar , 08-09-2019

• 9Fam. Waltraevens23-08-2019

Een oase van rust in een prachtige streek.

Heel mooi zuiders ingericht verblijf! Leuk terras en zàlig zwembad, waar ook onze tieners zich uren in amuseerden. Ramon en Raymond zijn de perfecte gastheren voor wie geen moeite te veel is. Dit verblijf is een echte aanrader voor wie rust zoekt in een toeristische streek. Wij keren er zeker nog terug!

Ramon, Eigenaar , 23-08-2019

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Eric & Annet06-08-2019

Het was werkelijk fantastisch! :)

De villa Picasso was geweldig! Twee ruime slaapkamers en heerlijk grote keuken met alles erop en eraan. Er was zelfs een grote blender voor de dagelijkse fruit- en ijs-shakes! Kinderen vonden fruit opeens zálig ;) De woonkamer was ook zeer sfeervol ingericht met warme kleuren maar toch ook weer een moderne look. Aan alles is gedacht: Handdoeken en washandjes liggen klaar, bedden zijn opgemaakt, parasol om mee te nemen naar één van de fantastische strandjes in Calpe of Moreira. De tassen voor de boodschappen hangen klaar aan de haak to go, de opblaasbare waterbeesten en glijbaan waren een feest voor de kids, het zwembad schoon en heerlijk verfrissend, de tuin is ook waanzinnig mooi.. Ik kan zo nog wel even doorgaan, maar het is vast duidelijk: één groot relax festijn bij Ramon en Raymond! Prachtige plek om bij te komen en van je welverdiende rust te genieten. Ik kan het iedereen aanraden, of je nu alleen, samen of met gezin gaat! Top!

Ramon, Eigenaar , 07-08-2019

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019