Appartement Villa Senomar

Appartement info

Meer appartement info

105 reviews over Appartement Villa Senomar

• 10Jola18-02-2020

Mooie accomodatie,goed ingericht en geweldige gastheren! Mooie tuin en zwembad met verschillende terassen. Schitterende omgeving, je hebt de zee en de bergen.Auto is wel noodzakelijk.

Ramon, Eigenaar , 18-02-2020

Hartelijk dank voor deze fantastische beoordeling. Wij zijn blij dat jullie hebt genoten bij ons en natuurlijk zien we jullie graag weer terug als onze gasten van Villa Senomar.

Gereisd met partner in februari 2020

• 8Hans15-02-2020

Heerlijk onderkomen, fijn terras en goed ontbijt.

Ontvangst was zeer goed. Appartement comfortabel. Zonnig terras. Eigen parkeerplaats. Een klein keukenblokje in het appartement was wel handig geweest.

Ramon., Eigenaar , 16-02-2020

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Marja van der burg27-01-2020

Top plek!!!!

Het is een heerlijk hotel met mooi zwembad Ons huisje was ruim en schoon Vriendelijke mensen

Ramon, Eigenaar , 27-01-2020

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Margriet26-01-2020

Een absolute aanrader!

We hadden een heel aangenaam verblijf in het appartement Dalì, onderdeel van Villa Senomar. Een zeer compleet appartement, o.a. de keukeninventaris, handdoeken etc. Het bed is goed, de verwarming, de Wifi en de tv functioneren goed. We werden hartelijk ontvangen door de gastheren, die er ook voor zorgden dat alles gedurende ons verblijf prima verliep. Alleen het weer, daar hadden ze helaas geen invloed op: tijdens de eerste dagen trok de storm Gloria over Spanje, wat extra veel werk voor hen opleverde (schade in de tuin, het zwembad etc.). Na een dag zag alles er weer perfect uit.

Ramon, Eigenaar , 27-01-2020

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Theo Grieken19-01-2020

Zeer de moeite waard, voelt als thuiskomen

Het blijft heerlijk om naar deze prachtige accomodatie te gaan, omgeven door rust en prachige natuur in de omgeving Het voelt als thuiskomen bij de gastheren, altijd bereikbaar voor een persoonlijk contact. De villa's zien er keurig verzorgd en heel schoon uit Mooie stranden en heerlijk eten zeer dichtbij de accommodatie. Valencia, Alicante zijjn goed en makkelijk te bereiken Het is een heerlijkheid om hier te verblijven, afgelopen keer was het mijn 5 e bezoek Ik kan geen negatieve punten benoemen.

Geniet ervan

Ramon, Eigenaar , 19-01-2020

Hartelijk dank voor deze fantastische beoordeling. Wij zijn blij dat je hebt genoten bij ons en natuurlijk zien we je graag weer terug als onze gast van Villa Senomar.

Alleen gereisd in december 2019

• 2019
    10Marjolijn de Groot08-10-2019

Geweldig!

We hebben het heel erg fijn gehad in Senomar. Het huisje was super schoon en van werkelijk alle gemakken voorzien, tot de kleinste details. We werden heel gastvrij ontvangen door Ramon en Raymond. Je merkt direct dat ze beide veel plezier in hun werk hebben. Wij hadden ook ontbijt genomen wat geserveerd werd op hun terras met prachtige tuin met zwembad. Tijdens het ontbijt leuke gesprekken met hun gehad. Met de nodige tips om ons verblijf nog leuker te maken. Kortom een warm bad waar we in terecht kwamen. We hebben genoten!! Voor ons is Senomar een echte aanrader👍

Ramon, Eigenaar , 09-10-2019

Hartelijk dank voor deze fantastische beoordeling. Wij zijn blij dat jullie hebben genoten bij ons en natuurlijk zien we jullie graag weer terug als onze gasten van Villa Senomar.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Martin en Ria29-09-2019

Heerlijk appartement, alles aanwezig wat er maar nodig is. Fijn zwembad met ligbedden. Heerlijk ontbijt en super aardige en enthousiaste eigenaren die ook nog veel kunnen vertellen over de omgeving. Wij komen zeker nog is terug!!

Ramon, Eigenaar , 30-09-2019

• 10Karin28-09-2019

Fantastisch!

We zijn net terug van een heerlijke week in Villa Senomar. Wat hebben we genoten. Super lieve, attente gastheren. De accommodatie is geweldig. Alles netjes onderhouden. Kortom een echte aanrader en wij gaan zeker terug.

Ramon, Eigenaar , 28-09-2019

• 10Bert Zomer26-09-2019

Fantastische locatie en zeer prettige gastheren

Prachtige villa/appartement, rustig gelegen, veel privacy, mooie tuin met veel planten en bomen. In het huis vindt je alles wat je thuis ook hebt. Zeer volledige inrichting, ook in de keuken. Het complex heeft veel trapjes. Je hebt een auto nodig voor boodschappen en strand en uitstapjes.

Ramon, Eigenaar , 26-09-2019

• 10Anja en Cees19-09-2019

Geweldig

Heerlijke week gehad in schoon appartement. Fijn groot zwembad en ondanks het slechtste weer in 32 jaar was het goed toeven. Gastheren zijn goed gemutst en behulpzaam. We gaan hier zeker terugkomen. Anja en Cees

Ramon, Eigenaar , 20-09-2019

Appartement Villa Senomar info