Appartement Villa Senomar

9,5

70 reviews over Appartement Villa Senomar in het Nederlands

van Crugten Robbie,
17-3-2019

Super mooie locatie. Super mooie streek.Super vriendelijke gastheren. Super proper. Wij reizen veel en deze locatie is top. Van ons krijgen jullie een dikke proficiat en een 10 op 10.

Gereisd met partner in maart 2019
Ramon, Eigenaar , 17-3-2019
Hartelijk dank voor deze fantastische beoordeling. Wij zijn blij dat jullie hebben genoten bij ons en natuurlijk zien we jullie graag weer terug als onze gasten van Villa Senomar.

Absolute aanrader..!!

Wieke en Peter,
13-3-2019

Bij aankomst, allervriendelijkst ontvangen door Raymond en Ramon. Duidelijk uitleg over alles. Wat ons op viel, dat het hele appartement super schoon was. Prima internet. Mooie lokatie, met een schitterende tuin, met fruitbomen en bloeiende amandelbomen, waar altijd wel een plekje was, waar je in de zon kon zitten. Raymond en Ramon waren zeer behulpzaam , toen onze auto in de garage in Altea stond, brachten ze ons spontaan naar de garage. Door de pelletkachel hebben we in januari en februari geen kou gehad. Om hier te verblijven, is absoluut een aanrader!!!! Wieke en Peter

Gereisd met partner in januari 2019
Ramon, Eigenaar , 17-3-2019
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wij zijn blij dat jullie hebben genoten bij ons en natuurlijk zien we jullie graag terug als onze gasten van Villa Senomar.

Zeer verzorgde accomodatie in een rustige wijk.

Voldoende privacy. De gastheren geven je een warm welkom. Het voelt als thuiskomen.

Appartement van alle gemakken voorzien en heel erg schoon.

Absolute aanrader voor een zorgeloos verblijf.

Gereisd met partner in maart 2019
Ramon, Eigenaar , 9-3-2019

Maggie,
5-3-2019

Op slag verliefd .Geweldige fijne plek om bij te komen .Volledig zen. Uitzicht is prachtige. Warm ontvangst . Omgeving super.

Gereisd met vrienden in februari 2019
Ramon, Eigenaar , 5-3-2019

Als je hier een keer geweest bent, blijf je terug

Theo Van Grieken,
4-3-2019

Prachtige accomedatie ik kom hier elk jaar in januari. Het weer is erg prettig en prima om veel mooie bezichtigen te doen in deze mooie streek

Zelfs Valencia is met de auto goed bereikbaar binnen 1 uur

De accomedatie is zo mooi, ook in dit jaargetijde zie je veel planten in bloei .

De villa's zijn zo schoon en netjes,en het fijne is veel privacy.

De gastheren zijn vriendelijk en gastvrij, en geven erg adviezen wat je zoal in de buurt kan bekijken.

Ik verheug me nu al op mijn volgende vakantie.

Gereisd alleenreizend in januari 2019
Ramon, Eigenaar , 4-3-2019
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wij zijn blij dat je hebt genoten bij ons en natuurlijk zien we je graag terug bij Villa Senomar.

Mooie, bijzondere, prachtige plek!

Remco en Elise.,
25-1-2019

Heerlijke plek, Smaakvol ingericht, fijn bed, alles wat je kan wensen is aanwezig! Zelf niet gaan knoeien, lekker ontbijten bij de gastheren. Deze zijn zeer hartelijk, heten je een warm welkom en maken dus een prima ontbijt😉. Wij waren zelf op zoek naar een huis en op het moment dat dit gelukt was, stonden die lieverds aan de deur met een fles bubbels (hoe betrokken kun je zijn met je gasten) Heerlijke week gehad en komen zeker snel terug!

Warme groet, Remco en Elise.

Gereisd met partner in januari 2019
Ramon, Eigenaar , 28-1-2019
Hartelijk dank voor deze mooie en uitgebreide beoordeling. Wij zijn blij dat jullie hebben genoten bij ons en natuurlijk zien we jullie graag terug als onze gasten van Villa Senomar.

Mooi, rustig, ruim verblijf.

Wandelaars,
1-1-2019

Villa Senomar: whatever hou see (website) is what you get. En nog veel meer! Twee aardige en behulpzame gastheren. En na 1 dag aansluiting op glasvezel dus prima internet.

Het mooie weer nodigde ons elke dag uit om mooie wandelingen te maken in de heuvels tussen Benissa, Teulada en Xabia. En natuurlijk het ecologisch pad vanaf calle Advocat naar Calpe.

Picasso is een ruim appartement met eigen terras en opgang. Rustig en in de avond genieten van de pallet kachel.

Gereisd met partner in december 2018
Ramon, Eigenaar , 26-1-2019
Hartelijk dank voor deze mooie review. Wij zijn blij dat jullie hebben genoten bij ons en zien jullie graag weer terug als onze gasten van Villa Senomar.

Top vakanrie

Marc en Irma,
18-11-2018

Vriendelijk ontvangen door Ramon & Ramon. Je voelde je meteen thuis. Het appartement was schoon, smaakvol ingericht en van gemakken voorzien. Goede bedden en douch.

Het gehele complex is zorgvuldig ingericht en super schoon. Een geweldig zwembad en goede ligbedden maken het compleet. Elk appartement heeft een eigen ingang en tuintje waarin je gezellig iets kunt eten of drinken.

Er zijn verschillende strandje in de buurt en een wandelpad in de natuur.

Wij raden het zeker aan!

Gereisd met partner in oktober 2018
Ramon, Eigenaar , 20-11-2018
Hartelijk dank voor deze mooie review. Wij zijn blij dat jullie hebben genoten bij kan en zien jullie graag weer terug als onze gasten van Villa Senomar.

Kan niet beter: heerlijk verblijf

Maaike en Fred,
16-11-2018

4 nachten in Dali waren heerlijk. Te snel om, maar gelukkig konden we nog blijven. RenR hielpen met verhuizen naar Picasso, die was gelukkig nog vrij en daar stond wéér een verassing voor ons in de koelkast. Heerlijk. Het terras is fantastisch, ontbijten in de zon, en geen verkeerslawaai! heerlijk die rust. En de grote tuin met vele doorsteekjes en hoekjes in zon of schaduw is zo mooi ontworpen.

Verder klopt alles wat iedereen hier al heeft geschreven: Over de fijne gastvrijheid en service van Ramon en Raymond, over de mooie kust met kleine baaitjes waar je dicht bij bent en de bergen daarachter. Wij hebben daar vele wandelingen gemaakt. Dus ook zonder strandweer zit je hier goed.

Een plek om naar terug te keren.

Gereisd met partner in november 2018
Ramon, Eigenaar , 16-11-2018
Hartelijk bedankt voor deze hele mooie en uitgebreide beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat jullie bij ons hebben genoten en zien jullie graag weer terug als onze gasten van Villa Senomar.

Marian Wijnands,
21-10-2018

Gastvrij onthaal. Koffers werden tot aan de deur gebracht. Schoon ruim appartement. Heerlijk zwembad. Echt een aanrader. We komen nog eens terug.

Gereisd met partner in oktober 2018
Ramon, Eigenaar , 1-11-2018
Hartelijk dank voor deze hele mooie beoordeling. Wij zijn blij dat jullie hebben genoten bij ons en natuurlijk zien we jullie graag weer eens terug bij Villa Senomar.

Appartement info

• Aantal personen8 tot 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Senomar in Benissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Senomar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.