Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Villa Senomar voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 129 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

129 Reviews over Villa Senomar

• 9Irma30-11-2022

Heerlijk genieten en relaxen bij Villa Senomar.

Voor de derde keer terug bij deze top accommodatie en dat zegt genoeg. Mooie en ruime appartementen in een heerlijk rustige omgeving. Wij gaan zeker nog een keer terug!

• 9Ruimte
  • 10Ton van Lieshout & Esther Tetteroo20-11-2022

Villa Senomar is fantastisch. Mooi, rustig, schoon

Villa Senomar is een hele fijne plek voor een (zon)vakantie. Het begint al met de hartelijke ontvangst door Ramon en Raymond. Zij doen er alles aan ervoor te zorgen dat alles klopt. De goed onderhouden villa ligt heerlijk rustig met een prachtig aangelegde tuin. Het is kleinschalig, dus te allen tijde heerst er rust. De kust, stranden en overig vertier liggen slechts op een paar km. Heel dichtbij dus. De appartementen zijn superschoon en van alle gemakken voorzien. Ons appartement heel ruim ook met fijn eigen terras met veel privacy. Een mooi zwembad is er voor alle gasten waar het heerlijk toeven is op een lekker ligbed onder een parasol. Voor kinderen 1 groot feest door de grote hoeveelheid speelattributen voor in het zwembad. De omgeving is prachtig, leent zich ook uitstekend voor wielerliefhebbers zoals ik. Totaal genieten dus en bijna altijd mooi weer. Wij gaan volgend jaar weer. :-)

Eigenaar, 23-11-2022

Hartelijk dank voor deze fantastische beoordeling. Wij zijn blij dat je hebt genoten bij ons en natuurlijk zien we je graag weer terug als onze gast van Villa Senomar.

• 10Michel Bos18-11-2022

Geweldige plek om er even lekker uit te zijn!

Villa Senomar is een heerlijk tijdelijk thuis om even lekker af te loggen. Vlakbij de zee. Linksaf richting Moraira, rechtsaf richting Calpe. Beiden heerlijke stranden om te ontdekken. Niet te groot, rustig genoeg en met tentjes om lekker wat te drinken en te eten. De binnenlanden in kan ook. Genoeg te zien. Mooie wandelroutes. Leuke kleine dorpjes. Hou wel rekening met de siesta tijden ;-)

En in het tijdelijke thuis kun je genieten van rust, nog even het zout eraf zwemmen, drankje erbij. Ruime kamers, zitje om even wat te lezen. Geweldig.

Ramon en Raymond zijn hele fijne gastheren. Vriendelijk, vrolijk en erg behulpzaam, met kennis van de omgeving, tips over het beste eettentje, ach, je merkt het vanzelf wel. Gaan!

Wij komen er graag een keer terug :-)

Eigenaar, 18-11-2022

• 10Sabrina17-11-2022

Genial

Het is altijd weer een feestje om hier te mogen verblijven! De locatie is perfect en heeft voor ieder wat wils. Rustig gelegen in de bergen met een prachtig uitzicht, dicht bij de zee (tip: de verschillende prachtige cala’s in de omgeving), verschillende leuke dorpjes in de buurt & mega fijne restaurantjes. De villa’s zijn schoon & ruim, gelegen in een prachtige tuin met prachtige bloemen en fruitbomen, waar ze ook nog eens heerlijke jam van maken! Er is een heerlijk zwembad met ligbedden en een gezellige buiten keuken. ‘Los Ramones’ (maar zeker ook Tommy en Xuso) zorgen er persoonlijk voor dat iedereen zich hier thuis voelt. Incl. een lekker ontbijt, veel humor en bubbels in de koelkast. Daarnaast delen ze graag al hun inside tips voor het verkennen van de omgeving, de beste restaurants of andere leuke activiteiten. En mocht je eraan denken om te verhuizen naar Spanje, dan ben je bij Raymond & Ramon ook aan het juiste adres!

Eigenaar, 17-11-2022

• 10Sacha & Martin14-11-2022

Even lekker bijkomen hier!

Wat een heerlijk plekje is dit, mooie ligging, alles lekker schoon en gezellige gastheren. Hier heb je echt vakantie. Leuke plekjes in de buurt om te bezoeken en genoeg restaurants in de buurt. Een auto of scooter is wel handig.

Eigenaar, 15-11-2022

• 10Nella Adriaanse14-11-2022

Geweldig!

In oktober voor de derde maal verbleven bij Villa Senomar. Schone en mooie appartementen gelegen in een rustige mooie tuin, waar ieder appartement ook z'n "eigen" stukje tuin heeft. De appartementen zijn zeer volledig en netjes ingericht, het ontbreekt aan niets! Het mooie zwembad heeft heerlijke ligbedden en een vieuw richting de Middelandse Zee. Dit alles in een mooie rustige omgeving, gelegen tussen de plaatsen Calpe en Moraira welke met de auto in ongeveer 10 minuten te bereiken zijn. De eigenaren Ramon en Raymond zijn altijd in voor een praatje en hebben leuke tips en weetjes over de omgeving. Kortom, een aanrader!!

• 10Mark14-11-2022

Fantastisch!

Fantastische locatie, mooie en schone appartementen en ontzettend vriendelijke eigenaren. Aanrader!

• 10Paul Sandhovel en Joke van Wonderen13-11-2022

Ver weg van huis voel je je hier onmiddelijk thuis

Vóór je gaat boeken moet je zeker weten, dat als je van drukte houdt, dit niet je juiste keuze is ! Déze locatie staat nl. garant voor een ontspannen en heerlijk, rustig verblijf op een prachtig gelegen, perfect onderhouden landgoed en woonhuis, zwembad met bijgebouw en 4 accomodaties. Je merkt meteen dat passie en liefde hierin een hoofdrol spelen. De beide eigenaars doen er alles aan om te zorgen voor een ultieme comfortzone tijdens je verblijf. Ook de omgeving is een lust voor het oog, met in de verte de kustlijn van de blauwe Middellandse Zee en om je heen de prachtige groene natuur met een enorme verscheidenheid aan (palm)bomen, tropische gewassen en bloemen. Het gezang van de krekels maakt het feestje compleet. Ook het verblijf (wij zaten in accomodatie 'Sorolla'), is qua inrichting (vooral veel kleur) een lust voor het oog. Ook het privéterras met uitzicht op het zwembad geeft je volop privacy. Dus....gewoon boeken !

• 10Ellen van der Laan-Leone13-11-2022

Super schone en gezellige accommodatie

Prachtige verzorgende accommodatie. Centraal gelegen tussen Calpe Moraira met mooie ruime terrassen en tuinen. Wij hadden de villa Picasso geboekt met 2 ruime slaapkamers. Uitbaters zijn vriendelijken behulpzaam en staan altijd klaar voor een praatje of het beantwoorden van vragen en het geven van tips. Alles is super schoon en gezellig ingericht met alle gemakken voorzien. Wij komen graag weer.

Eigenaar, 14-11-2022

Hartelijk dank voor deze fantastische beoordeling. Wij zijn blij dat jullie hebt genoten bij ons en natuurlijk zien we jullie graag weer terug als onze gasten van Villa Senomar.

• 10Martine12-11-2022

Oase van rust en heerlijk appartement.

Samen met een vriendin ben ik een weekje op vakantie geweest in Villa Senomar. Prachtig gelegen, met een mooie goed onderhouden tuin. Ons appartement was heel schoon, wat ik zelf altijd heel belangrijk vind, en had een eigen terras waar wij lekker aan de tafel of de relaxstoelen konden relaxen. Het zwembad is ook heerlijk. Wij hebben uitstapjes gemaakt naar Valencia en naar diverse dorpjes en strandjes in de omgeving. Superleuk! De twee eigenaren maken het plaatje compleet, ze zijn gastvrij en je kan altijd bij ze terecht voor vragen of tips. Aanrader dus!

Eigenaar, 12-11-2022

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Carrer El Pit Roig 11, E-03720