Bed and Breakfast Refugio Marnes - Los Establos

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Refugio Marnes - Los Establos
9,4

139 reviews over Bed and Breakfast Refugio Marnes - Los Establos in het Nederlands

Fantastisch!

Margriet
15-4-2018

Refugio Marnes is een Spaanse finca, gelegen bij Alicante, De finda biedt verschillende bijzondere plekjes om te overnachten. Van bed and breakfast tot vakantiehuis en glamperen in de luxe bedoeïenentent. Het landgoed ligt in het heuvelachtige achterland van de Costa Blanca, omringd door rust en ruimte, bij het dorpje Benissa. Bij Refugio Marnes geniet je van een bijzonder logeerconcept en oprechte gastvrijheid. Wij waren met 7 vrouwen en werden hartelijk ontvangen door Willen en Richard, de 2 Nederlandse eigenaren. Hun persoonlijke inbreng in de het huis en tevens door het organiseren van eigen activiteiten als een wandeling of workshop paella maken gaf een extra dimensie aan aan ons verblijf.

Prachtige en rustige plek.

Stijntje Bruijn
18-8-2017

Heel mooie en ruime b&b. Wij hebben een week in tent la jaima gezeten en erg genoten. Veel privacy. Mooi en sfeervol ingericht met oog voor detail. Prima bedden rn leuk voor de kinderen. Voordeel is ook dat je vlak bij zwembad zit met tent en dus zo een duik kunt nemen

Gastheren Richard en Willem zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Twee keer per week kan je mee eten. Zeker doen!

Unieke ervaring

Annelies van Hierden
25-6-2017

Na een prachtige en kronkelige route door de bergen kwamen we aan in Refugio Marnes. Wat een bijzondere plek is dit! Midden in de natuur, oorverdovende stilte, prachtig uitzicht en warme gastheren. We verbleven met ons kindje van 1.5 jaar oud in de Yurtz en we raden dit iedereen aan! Kortom we hopen nog eens terug te komen! Let wel als je slecht ter been bent is dit niet de ideale plek overigens.

Een wonderschone sterrenhemel

Sonja
24-6-2017

Deze plek is uniek in al haar schoonheid: stil, met liefde en aandacht ingericht en gerund door twee gastvrije en relaxte gastheren! Het zwembad is goddelijk en mooi opgenomen in de omgeving. En de ezels balken er ondertussen zo nu en dan tevreden op los. En dan die wonderschone sterrenhemel mogen aanschouwen vanaf je luie stoel op het terras voor de kamer! Gezellig om ook nog twee keer mee te hebben kunnen eten samen met de andere gasten. Echt leuk! Een prachtweek gehad!!! Dankjewel Willem en Richard ( en Ilse!)

Inspirerend

mark schmeitz
22-5-2017

“Toevluchtsoord” Refugio Marnes.De Refugio van Willem en Richard was voor mij op dit moment in mijn leven, precies wat het woord betekent: een toevluchtsoord. Een plek om even stil te (kunnen) staan en me op zaken te bezinnen. De wonderschone omgeving, de liefde waarmee de plek gemaakt is en de betrokkenheid waarmee de mannen hun Refugio bestieren, waren een heel inspirerend kader voor mijn “retraite”. Ik ben oprecht diep onder de indruk van de plek: Chapeau mannen, dat jullie er mooie vruchten van mooie plukken !

Duurzaam toeriste bestaat echt!

Siebe Zwerver
12-5-2017

Mede om te beoordelen of duurzaam toeriste leeft en wat het precies inhoudt, zijn wij een paar dagen op bezoek geweest bij Refugio Marnes.

Gelegen op een zeer unieke plek, waarbij rust en luxe gecombineerd wordt met een geheel CO2 neutraal verblijf. De energie bij Refugio Marnes wordt zelf opgewekt en ook qua mobiliteit is men bezig dit te verduurzamen.

De luxe afwerking van het gebouw en de prettige ontvangt maakt het de place to be voor liefhebbers van rust, maar ook voor bijvoorbeeld bedrijven die willen brainstormen en dit ongestoord willen doen.

Kortom .... een aanrader!

We keren er zeker nog vaker terug.

Frits
4-4-2017

De stilte/rust is er verslavend, lekker zitten of wandelen en genieten van de uitzichten.

Goed ontbijt en leuke gastheren , relaxt en welkom voelen we ons hier.

We zijn er afgelopen jaar 3 maal geweest, elke keer voor een paar dagen.

Genoeg te doen, zien in de omgeving.

Tja Richard en Willem , tot de volgend keer.

Een héérlijke week gehad!

Martine
7-11-2016

Vorig jaar mei zijn wij voor het eerst een paar dagen bij Richard en Willem op bezoek geweest. De ligging van Marnes, de kamers, de sfeer, het zwembad, de dinsdag/donderdag maaltijden van Richard, de tips voor het bezoeken van bezienswaardigheden en/of mooie plekken... alles klopte gewoon!

Na ruim een jaar kregen wij dan ook heimwee en hebben dit najaar een hele week geboekt. Voor het ontbijt een duik in het zwembad, de herfstzon boven de berg uit zien komen terwijl je op je rug in het zwembad drijft; dat moet je meemaken!

Wat ons vooral zo aantrekt aan deze locatie is de rust en de gemoedelijkheid van zowel de gastheren als ook van de andere gasten. Wij gaan ook naar andere plekken op vakantie, maar Refugio Marnes blijft ons oplaadplekje!

Sorry jongens, jullie zijn nog niet van ons af.

Een fantastische vakantie gehad

Lida lokhorst
6-9-2016

Alles was goed ,niets was Willem en Richard teveel ! Super vakantie gehad nog veel aan terug gedacht . Ook erg onder de indruk om een b& b draaiend te houden zonder toevoer van stroom water of gas , petje af 👍 . Zeker aangeraden bij familie en vrienden

Oogverblindend mooi, oorverdovende rust en ruimte!

Januari Nijeboer
12-7-2016

Los Establishment is een verstopt pareltje aan de Costa Blanco. Fantastisch eeuwenoud landgoed met prachtig zwembad en geweldige wandelroutes. Middenin de ruige natuur en dichtbij de Valenciaanse cultuur. Supercombi!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Refugio Marnes - Los Establos in Benissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Refugio Marnes - Los Establos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.