Bed and Breakfast Refugio Marnes - Los Establos

Tonen op kaart

154 reviews over Bed and Breakfast Refugio Marnes - Los Establos

• 2019
    10Angela08-07-2019

Mooie pure plek midden in de natuur en alle rust

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Yvonne en Rudi28-04-2019

Heerlijke plek midden in de natuur!

We hebben gelogeerd in La Ruina een prachtig gelegen huisje bij Refugio Marnes. Het ligt erg rustig met uitzicht aan alle kanten op bomen en bergen. Je bent midden in de natuur en hoort alleen de vogels. Heerlijke plek! Het huisje is van alle gemakken voorzien en sfeervol ingericht. Een prima uitvalsbasis voor wandelingen in het binnenland en aan de kust en voor het bezoeken van leuke dorpjes en steden in de buurt. Gastheren Willem en Richard zijn er voor je als je wat nodig hebt.

Gereisd met partner in april 2019

• 10Heleen Van der Linden19-04-2019

Zeer gastvrij, paradijs, fantastische plek!

Willem en Richard, gastheren tot in de vingertoppen! Super aardige en fijne mensen! Zeer smaakvol ingericht, modern met vintage gecombineerd. Inrichting lijkt zo uit VT wonen te komen! Alles zelf van de grond af gebouwd, geheel zelf voorzienend met eigen energie opwekking en watersysteem. In alle opzichten een groene omgeving! De verse citroenen om elke dag zelf te plukken voor onze drankjes, de lieve hond Bas, het zachtjes balken van de ezels op de achtergrond. Wilde manenschapen en everzwijnen in de "achtertuin". Goeie tips via de website voor de omgeving. De prachtige kust met alle vertier in 30 minuten onder handbereik. Het schitterende achterland voor de mooiste wandeltochten. Aanrader Valencia als leuke dagtocht gedaan.
    6 dagen geweldig genoten! Veel te kort! Oja , bijna vergeten: goeie bedden!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Sara Helmink en Suzan Grootscholten10-04-2019

Zeer geschikte locatie voor mindfulness-retreats!

Wij, Suzan Grootscholten en Sara Helmink organiseerden als mindfulnesstrainers een mindfulness-retreat op deze prachtige locatie. De relaxte gastheren (Willem en Richard) het (h)eerlijke eten, de groep, de stilte, de mooie kamers, de natuur. Al deze ingredienten maakten het tot een heerlijk verblijf en een succesvolle retreat. Refugio Marnes leent zich uitstekend voor het geven van retreats. Wij zijn tevreden en geven het verblijf een 10! Er worden zelfs al plannen gesmeed voor nieuwe retreats.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 2018
    10Lydia Oving06-08-2018

Een verborgen paradijsje; gewoon lekker boeken!!!!

Wat een schitterend gelegen landgoed hebben Richard en Willem!! En dat op maar een half uurtje autorijden vanaf de kust; bereikbaar via een prachtige bergpas. Wij verbleven een paar nachten in de finca en daarna in self-catered huisje La Ruina. Allebei even smaakvol ingericht en prachtig gebruik gemaakt van natuurlijke materialen... Vanuit het mooi gelegen smaragdgroene zwembad heb je een prachtig uitzicht op de punten van het achterliggende berglandschap. Beeld je daarbij de aanwezigheid van de twee ezels in en hond Bas,.. en je begeeft je in het paradijs. Wat wil een mens nog meer!!! Wij hebben in ieder geval super genoten.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Hans en Ellen30-07-2018

Prachtige b&b in een prachtige omgeving!

Een mooie route bracht ons bij Refugio Marnes. Los Establos is een sfeervol gebouw met zit/eetkamer, keuken en 3 slaapkamers/badkamers die smaakvol zijn ingericht. De slaapkamer heeft een openslaande deur naar een prachtige veranda. Een kort pad brengt je bij een mooi, groen betegeld zwembad met terras met ligbedden, kussens en parasols. Supervriendelijke gastheren Willem en Richard hebben ongelofelijk veel werk verzet en een prachtige b&b gerealisseerd!

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Mario en Ann07-07-2018

Compleet

Was opitopie. Zeer lieve en gedienstige gastheren die alles doen om het naar je zin te maken. Ze verdienen beide 11/10!!!! Alles was heel goed verzorgd . Kamers zeer netjes, heerlijk ontbijt en fantastische table d'hôtes.
    Zeker een aanrader om te relaxen maar ook actief bezig te zijn.
    2 prachtige mensen die iets moois hebben gecreeerd. Wilm en Richard reuze bedankt xx

Gereisd met partner in juni 2018

• 9joke13-06-2018

Onthaasten

Na een tocht door de bergen ,aangekomen op deze mooie plek . Werden we door Willem naar onze tent gebracht , wat een prachtig ingerichte tent was dat . alle verwachtingen klopte . Zeer smaakvol ingericht . Wij vonden alleen de afstand tot Benissa wel een dingetje . Maar de rust en omgeving maakte het elke dag weer goed . De ezels die we elke dag even knuffelde , de hond die ons hartelijk ontving . Maar vooral Richard en Willem gaven je een warm gevoel . Een keer mee mogen eten ,en een aanrader . de Glampings vliegen uit de grond ,maar zoiets moois heb ik nog nergens gezien . BEDANKT

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Tine van Keller28-05-2018

Schitterende locatie en hele lieve gastheren!

Ik vond eigenlijk alles goed!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Marjon17-05-2018

Yogareis

Een prachtige plek met hele lieve vriendelijke gastheren.

Gereisd met vrienden in mei 2018

31 tips over Bed and Breakfast Refugio Marnes - Los Establos

• Mayke Herberts, 23-12-2019

Je kunt bij deze Agriturismo logeren in heel verschillende en authentieke vakantieverblijven. Zoals zes heerlijke B&B kamers. Een verbouwde schaapskooi, nu een schattig natuurhuisje. Een 6 tot 8 persoons Finca met privé zwembad. En last but not least, in een grote Marokkaanse glamping tent!

• Ronald & Paulien, 25-06-2014

Leuke plaatsen in de omgeving vonden wij Altea en Moraira, de markt met antiek en andere snuisterijen in Xalo was ook erg leuk. Verder lekker wandelen rondom de B&B en gezellig ontbijten met de mede bewoners.

• Hensly Doornenburg, 26-04-2012

Stranden in overloed maar El Morach in Benitachel spant de kroon met een leuke strandtent waar het heerlijk biertjes drinken is!!

2 vragen over Bed and Breakfast Refugio Marnes - Los Establos

• CAROLINE SOMANN, 16-12-2017

Hoe ver is het rijden vanaf vliegveld Valencia?

Hoe ver is het rijden vanaf vliegveld Valencia?

• garcia-mareel, 06-11-2014

restaurant

kunnen we bij jullie ook komen eten in het restaurant zonder dat we geboekt hebben in de b&b

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar