Bed and Breakfast Refugio Marnes - Los Establos

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Refugio Marnes - Los Establos
9,4

136 reviews over Bed and Breakfast Refugio Marnes - Los Establos in het Nederlands

Onthaasten

joke
13-6-2018

Na een tocht door de bergen ,aangekomen op deze mooie plek . Werden we door Willem naar onze tent gebracht , wat een prachtig ingerichte tent was dat . alle verwachtingen klopte . Zeer smaakvol ingericht . Wij vonden alleen de afstand tot Benissa wel een dingetje . Maar de rust en omgeving maakte het elke dag weer goed . De ezels die we elke dag even knuffelde , de hond die ons hartelijk ontving . Maar vooral Richard en Willem gaven je een warm gevoel . Een keer mee mogen eten ,en een aanrader . de Glampings vliegen uit de grond ,maar zoiets moois heb ik nog nergens gezien . BEDANKT

Schitterende locatie en hele lieve gastheren!

Tine van Keller
28-5-2018

Ik vond eigenlijk alles goed!

Yogareis

Marjon
17-5-2018

Een prachtige plek met hele lieve vriendelijke gastheren.

perfecte vakantie-plek

familie van Kreij
11-5-2018

Refugio Marnes was voor ons een perfecte vakantie-plek; lekker weer, rust en een goede uitvalbasis om direct vanuit de Refugio elke dag uren lang te wandelen in de omgeving. En in april en mei is de natuur prachtig. Na het wandelen in de namiddag nog genieten aan het prachtig gelegen zwembad. Bij de B&B kamer waar wij gebruik van hebben gemaakt is er de mogelijkheid om een goed uitgeruste keuken te gebruiken, dit vonden wij erg prettig. Net zoals de 'table-d'hotes' voorziening 2 keer per week, erg goed en gezellig. Bij de gastheren van de Refugio Marnes komt de gastvrijheid niet uit het hoofd maar uit het hart.

De rust van de locatie en de gastvrijheid van de gastheren omarmen je meteen bij Refugio Marnes. Wij waren met een groep vrouwelijke ondernemers en ondanks het intensieve programma waren er genoeg prachtige plekken waar je je even terug kon trekken. De diverse overnachtingsmogelijkheden zijn met zorg ingericht door Willem en Richard, de trotse eigenaren van dit paradijselijke complex. Ik denk zeker terug aan de fijne gesprekken met hun en het heerlijke eten wat door hen weer elke dag bereid werd.

We waren met 8 dames op inspring spring break in Refugio Marnes en het was fabuleus, de ontvangst, de ligging, de heerlijke kamers, de diverse ruimtes waar we onze workshops konden houden, de wandeling, de gesprekken, de paella avond, het wijnproeven, het zwembad, de verhalen en tips van de eigenaren, ze waren er voor ons, toch hadden we heel veel privacy. Het eten was top, de sfeer heel goed, altijd relaxed, de uitzichten vanaf de refugio moet u zelf gaan ontdekken!!! Ideaal voor een groep zoals wij, iedereen een eigen kamer, hele locatie voor onszelf.

Geweldige locatie in het groen!

Els
4-5-2018

Een paradijsje! De mooi onderhouden refugio ligt in een mooi rustig dal en heeft verschillende verblijfsmogelijkheden: B&B-kamers, vakantiehuis en een bedoeïenentent. Wij genoten met 7 vrouwelijke ondernemers van een inspiratiereis en de locatie heeft een groot aandeel gehad in het succes van onze trip! Wij konden gebruik maken alle mooie terrassen, de veranda, het prachtige zwembad, zitjes in de tuin en de huiskamers. De kamers + badkamers waren schoon en tevens bijzonder sfeervol ingericht. We hebben genoten van de heerlijke maaltijden Willem en Richard, de vriendelijke Nederlandse eigenaren begrijpen wat gastvrijheid inhoudt! Niets was hen teveel.

Fantastisch!

Margriet
      15-4-2018

Refugio Marnes is een Spaanse finca, gelegen bij Alicante, De finda biedt verschillende bijzondere plekjes om te overnachten. Van bed and breakfast tot vakantiehuis en glamperen in de luxe bedoeïenentent. Het landgoed ligt in het heuvelachtige achterland van de Costa Blanca, omringd door rust en ruimte, bij het dorpje Benissa. Bij Refugio Marnes geniet je van een bijzonder logeerconcept en oprechte gastvrijheid. Wij waren met 7 vrouwen en werden hartelijk ontvangen door Willen en Richard, de 2 Nederlandse eigenaren. Hun persoonlijke inbreng in de het huis en tevens door het organiseren van eigen activiteiten als een wandeling of workshop paella maken gaf een extra dimensie aan aan ons verblijf.

Prachtige en rustige plek.

Stijntje Bruijn
      18-8-2017

Heel mooie en ruime b&b. Wij hebben een week in tent la jaima gezeten en erg genoten. Veel privacy. Mooi en sfeervol ingericht met oog voor detail. Prima bedden rn leuk voor de kinderen. Voordeel is ook dat je vlak bij zwembad zit met tent en dus zo een duik kunt nemen

Gastheren Richard en Willem zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Twee keer per week kan je mee eten. Zeker doen!

Unieke ervaring

Annelies van Hierden
      25-6-2017

Na een prachtige en kronkelige route door de bergen kwamen we aan in Refugio Marnes. Wat een bijzondere plek is dit! Midden in de natuur, oorverdovende stilte, prachtig uitzicht en warme gastheren. We verbleven met ons kindje van 1.5 jaar oud in de Yurtz en we raden dit iedereen aan! Kortom we hopen nog eens terug te komen! Let wel als je slecht ter been bent is dit niet de ideale plek overigens.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Refugio Marnes - Los Establos in Benissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Refugio Marnes - Los Establos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Refugio Marnes - Los Establos scoort een 9.35 uit 10 op basis van 147 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: