Bed and Breakfast
9,5

139 reviews over Bed and Breakfast Refugio Marnes - Los Establos in het Nederlands

Wat een schitterend gelegen landgoed hebben Richard en Willem!! En dat op maar een half uurtje autorijden vanaf de kust; bereikbaar via een prachtige bergpas. Wij verbleven een paar nachten in de finca en daarna in self-catered huisje La Ruina. Allebei even smaakvol ingericht en prachtig gebruik gemaakt van natuurlijke materialen... Vanuit het mooi gelegen smaragdgroene zwembad heb je een prachtig uitzicht op de punten van het achterliggende berglandschap. Beeld je daarbij de aanwezigheid van de twee ezels in en hond Bas,.. en je begeeft je in het paradijs. Wat wil een mens nog meer!!! Wij hebben in ieder geval super genoten.

Gereisd met partner in juni 2018

Prachtige b&b in een prachtige omgeving!

Hans en Ellen,
30-7-2018

Een mooie route bracht ons bij Refugio Marnes.

Los Establos is een sfeervol gebouw met zit/eetkamer, keuken en 3 slaapkamers/badkamers die smaakvol zijn ingericht. De slaapkamer heeft een openslaande deur naar een prachtige veranda.

Een kort pad brengt je bij een mooi, groen betegeld zwembad met terras met ligbedden, kussens en parasols.

Supervriendelijke gastheren Willem en Richard hebben ongelofelijk veel werk verzet en een prachtige b&b gerealisseerd!

Gereisd met partner in juli 2018

Compleet

Mario en Ann,
7-7-2018

Was opitopie. Zeer lieve en gedienstige gastheren die alles doen om het naar je zin te maken. Ze verdienen beide 11/10!!!!

Alles was heel goed verzorgd . Kamers zeer netjes, heerlijk ontbijt en fantastische table d'hôtes.

Zeker een aanrader om te relaxen maar ook actief bezig te zijn.

2 prachtige mensen die iets moois hebben gecreeerd.

Wilm en Richard reuze bedankt xx

Gereisd met partner in juni 2018

Onthaasten

joke,
13-6-2018

Na een tocht door de bergen ,aangekomen op deze mooie plek . Werden we door Willem naar onze tent gebracht , wat een prachtig ingerichte tent was dat . alle verwachtingen klopte . Zeer smaakvol ingericht . Wij vonden alleen de afstand tot Benissa wel een dingetje . Maar de rust en omgeving maakte het elke dag weer goed . De ezels die we elke dag even knuffelde , de hond die ons hartelijk ontving . Maar vooral Richard en Willem gaven je een warm gevoel . Een keer mee mogen eten ,en een aanrader . de Glampings vliegen uit de grond ,maar zoiets moois heb ik nog nergens gezien . BEDANKT

Gereisd met partner in mei 2018

Schitterende locatie en hele lieve gastheren!

Tine van Keller,
28-5-2018

Ik vond eigenlijk alles goed!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Yogareis

Marjon,
17-5-2018

Een prachtige plek met hele lieve vriendelijke gastheren.

Gereisd met vrienden in mei 2018

perfecte vakantie-plek

familie van Kreij,
11-5-2018

Refugio Marnes was voor ons een perfecte vakantie-plek; lekker weer, rust en een goede uitvalbasis om direct vanuit de Refugio elke dag uren lang te wandelen in de omgeving. En in april en mei is de natuur prachtig. Na het wandelen in de namiddag nog genieten aan het prachtig gelegen zwembad. Bij de B&B kamer waar wij gebruik van hebben gemaakt is er de mogelijkheid om een goed uitgeruste keuken te gebruiken, dit vonden wij erg prettig. Net zoals de 'table-d'hotes' voorziening 2 keer per week, erg goed en gezellig. Bij de gastheren van de Refugio Marnes komt de gastvrijheid niet uit het hoofd maar uit het hart.

Gereisd met partner in april 2018

De rust van de locatie en de gastvrijheid van de gastheren omarmen je meteen bij Refugio Marnes. Wij waren met een groep vrouwelijke ondernemers en ondanks het intensieve programma waren er genoeg prachtige plekken waar je je even terug kon trekken. De diverse overnachtingsmogelijkheden zijn met zorg ingericht door Willem en Richard, de trotse eigenaren van dit paradijselijke complex. Ik denk zeker terug aan de fijne gesprekken met hun en het heerlijke eten wat door hen weer elke dag bereid werd.

Gereisd zakelijk in april 2018

We waren met 8 dames op inspring spring break in Refugio Marnes en het was fabuleus, de ontvangst, de ligging, de heerlijke kamers, de diverse ruimtes waar we onze workshops konden houden, de wandeling, de gesprekken, de paella avond, het wijnproeven, het zwembad, de verhalen en tips van de eigenaren, ze waren er voor ons, toch hadden we heel veel privacy. Het eten was top, de sfeer heel goed, altijd relaxed, de uitzichten vanaf de refugio moet u zelf gaan ontdekken!!! Ideaal voor een groep zoals wij, iedereen een eigen kamer, hele locatie voor onszelf.

Gereisd zakelijk in april 2018

Geweldige locatie in het groen!

Els,
4-5-2018

Een paradijsje! De mooi onderhouden refugio ligt in een mooi rustig dal en heeft verschillende verblijfsmogelijkheden: B&B-kamers, vakantiehuis en een bedoeïenentent. Wij genoten met 7 vrouwelijke ondernemers van een inspiratiereis en de locatie heeft een groot aandeel gehad in het succes van onze trip! Wij konden gebruik maken alle mooie terrassen, de veranda, het prachtige zwembad, zitjes in de tuin en de huiskamers. De kamers + badkamers waren schoon en tevens bijzonder sfeervol ingericht. We hebben genoten van de heerlijke maaltijden Willem en Richard, de vriendelijke Nederlandse eigenaren begrijpen wat gastvrijheid inhoudt! Niets was hen teveel.

Gereisd met vrienden in april 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Refugio Marnes - Los Establos in Benissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Refugio Marnes - Los Establos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.