Vakantiehuis Refugio Marnes - La Ruina

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Benissa

9.9Fenomenaal

• 9.9Inrichting
  • 9.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Refugio Marnes - La Ruina voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

47 reviews over Vakantiehuis Refugio Marnes - La Ruina

• 2019
    10Liesje07-07-2019

Adembenemend!

Wij verbleven een weekje in deze mooie finca, met prachtig uitzicht. Hier kom je helemaal tot rust en kan je op verschillende terrassen genieten van een adembenemend uitzicht. De finca is met smaak ingericht en is erg gezellig. Er is voldoende ruimte en alles is aanwezig. Bij vragen kan je altijd terecht bij de gastheren in de finca een beetje verderop. Het is een goede uitvalsbasis voor allerlei excursies: er zijn tal van wandelroutes, maar op een 20-tal minuutjes ben je ook zo aan het strand. Zeker een aanrader!!!

Gereisd met vrienden in april 2019

• Oude reviews

9Joost27-11-2017

Geweldig in een woord en een heerlijke "White spot

De rust, ruimte heerlijk weer en een prachtige omgeving waar het goed verblijven is!

Gereisd met partner in november 2017

• 9Paul Robert en Riet23-10-2016

Uitzonderlijk

Wat een rust, wat een prachtige omgeving en hoe anders dan gewoon. La Ruïna is een heerlijk huisje als je van stilte houdt. Vanaf je ligbed buiten hoor je de vogels en zie je de bergen. Binnen stook je 's avonds de houtkachel en drink je je heerlijke wijntje (ter plekke te verkrijgen) (of iets anders natuurlijk) in een rust die je in Nederland bijna niet meer kent. Wil je twee keer in de week aanschuiven bij de heerlijke maaltijd in de Finca 'boven', dan kan dat ook. Langs het pad vanaf de parkeerplaats kom je langs de twee huisezels, die soms een meter of tien met je oplopen naar La Ruïma ( wel achter een hek :) overigens) Wil je vertier dan is Altea of Javea dichtbij. Wil je lekker wandelden dan zijn er opties genoeg, onmiddellijk vanaf Refugio Marnes. Kortom: we komen hier terug!! Is er niets op aan te merken? Je moet als je boodschappen wilt doen wel even een kwartier a twintig minuten willen rijden naar Benissa over een prachtige bergweg waar vanaf je geregeld de Middellandse Zee ziet liggen. Maar de koelkast en de vriezer in La Ruina zorgen ervoor dat dit niet persé elke dag hoeft mocht je dat niet willen.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Martine Verachtert12-07-2016

Fantastissimo!

Voor ons was alles goed. Mensen die echter slecht te been zijn moeten echter niet in de tent La Jaima of de schaapskooi La Ruïna, maar in de B&B gaan! Voor de rest kan alles, op voorwaarde dat je van rust, stilte en natuur houdt! Voor ons was dit het 2de jaar en volgend jaar gaan we weer!

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Marije, Gertjan & Tibbe13-04-2016

Heerlijk ontspannen

Super rustige, fijne omgeving. Lekker geluierd en genikst. Jammer alleen dat het zwembad niet toegankelijk was maar ja, het was dan ook februari. Maar voor ons als echte watertjes was het wel fijn geweest! Aardige heren en zeer attent. Zoontje heeft zelfs nog op Nono gereden, de ezel, en dat vond ie toch wel super. Heerlijke plek.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 9John en Anita14-03-2016

Rustige plek

Zoals zoveel mensen voor ons hebben geschreven, de b&b is fantastisch. Mooie stille omgeving midden in de natuur. Tip; Overdag is de b&b redelijk te vinden. Wij hadden de pech om in het donker aan te komen en reden via de gps. De coordinaten klopten niet. Volgens Willem vd b&b een bekend probleem. De weg naar de b&b loopt door Benissa en vervolgens ga je 14 km klimmen via een slingerachtige bergweg naar het dorpje Pinos. Na km paal 19 rijdt je over een bruggetje en meteen daarna sla je rechtsaf. In het donker zie je die afslag niet of amper. Na de afslag ga je nog verder klimmen om vervolgens via verharde en onverharde wegen bij de b&b uit te komen. Deze trip duurt ongeveer 25 minuten! Als je graag dorpjes of steden wilt bezoeken, wordt het al snel een uurtje of meer rijden. Maar .......

Het achterland is fantastisch. Wij bezochten Valencia en Alicante. De laatse stad was een openbaring. Leuke gezellige boulevard en leuke pleintjes die autovrij zijn. Na een drukke dag is het een verademing om terug te keren naar de b&b.

Gereisd met partner in maart 2016

• 10Linda18-02-2016

Fantastische plek, heerlijk huisje!

Genoten van de prachtige plek, de gastvrijheid en heerlijke maaltijden van Richard en Willem. Sfeervol ingericht met oog voor detail!

Gereisd met partner in februari 2016

• 9Sabine10-03-2015

Heerlijk huisje op een prachtige plek

Met twee stellen hebben wij genoten van dit sfeervolle huisje en de gastvrijheid van Willem en Richard. We hebben mogen genieten van een heerlijke maaltijd en de natuurlijke stijl en warme sfeer bij Refugio Marnes vinden wij helemaal geweldig. Even helemaal niks hoeven, alleen de stilte en toch de drukte kunnen opzoeken als je daar behoefte aan hebt.

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 9anne-lise21-12-2014

'toevluchtsoord' :-)

terug naar De Essentie... maar dan wel in het warme oogstrelende kader van de Refugio :-)

Zalig, om nooit meer te vergeten................... (of te herhalen, vanzelfsprekend :-)

Gereisd met partner in november 2014

• 10Marian Waaijenberg23-10-2014

Geweldig !!

Wat een pracht plek ! Wat een prachtige finca ! Wat een rust ! Wat een ruimte! Wat een stilte ! Kortom .. geweldig !!

Gereisd met partner in oktober 2014

Vakantiehuis Refugio Marnes - La Ruina info