Camping Refugio Marnes - La Jaima

9,6

14 reviews over Camping Refugio Marnes - La Jaima in het Nederlands

Tosca,
15-10-2018

Fantastisch om in la Jaima te verblijven! We hebben echt genoten, ook onze kinderen van 7, 5 en 2 jaar oud. Prachtige natuur en prachtige accommodatie. Vrienden van ons verbleven in het huisje La Ruina en ook dat was een groot succes. We keren graag een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Overdonderend knus, intiem, mooi en gezellig.

Richard Stael,
17-5-2018

Voor een verblijf in Refugio Marnes moet je op het ergste voorbereid zijn, want alle andere vakantiebestemmingen zullen een teleurstelling blijken te zijn. Het is niet alleen de natuur, het heel intieme zwembad en de mooie gastenverblijven, die ons raakten. Het is zeker ook de oer-Spaanse gastvrijheid die Willem en Richard uitstraalden, die wij gewoonweg 'Nederlands gezellig' zouden willen noemen. Onze drie dochters (15 jaar en jonger) wilden eigenlijk niet meer naar huis. Maar het moest. Anders konden wij ons niet gaan verheugen op een volgend verblijf op deze prachtige plek.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Speciale ervaring voor iedereen!

Jose,
1-5-2018

Refugio Marnes is een prachtige ecolodge, wij hebben er een weekje mogen logeren in de La Jaima tent. Een prachtige bedoeïenentent, die meer bied dan de normale glamping. Wanneer je aankomt bij Refugio Marnes in de Costa Blanca voelt het aan als een agriturismo. Alles tot in de puntjes verzorgd, wij hebben er met 2 kinderen geslapen en de kids hebben zich uitstekend geamuseerd met de ezels, Bas de hond en de schildpadden. In de ochtend begonnen we met een duik in het zwembad of een mooie bergwandeling. Ik raad deze plek aan iedereen aan die houd van rust, natuur en volledige ontspanning.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Heerlijke en bijzondere plek

Sander Stork
23-6-2015

Wat een bijzondere plek! Met veel aandacht vormgegeven door de fantastische gastheren. Fles wijn koud in de koelksst van de tent bij late aankomst. Voor onze kinderen was het echt een paradijs, de tent uit en op onderzoek. De ezels waren aan hun toevertrouwd! Prachtig om elke ochtend de zonnestralen door de ezelsoren heen te zien schijnen, terwijl we aan ons ontbij zaten! Heerlijk afgelegen zonder dat je er uren voor hoeft te rijden.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

prachtige plek.

Herman Aalderink
23-5-2014

Prachtige plek. Je komt er volledig tot rust. Alleen het geluid van vogels en insecten. Vriendelijke gastvrije eigenaren. Heel mooie wandelingen in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

Prachtige plek!

Margo
14-10-2013

Het is een ontzettend mooi en rustig plekje met een uniek uitzicht! De omgeving is prachtig en er zijn prima restaurantjes dichtbij gelegen. De eigenaren Willem en Richard zijn behulpzaam en klantvriendelijk, we hebben een paar leuke tips van ze gekregen.

De tent zelf was mooi maar toch iets te veel kamperen voor iemand die niet van kamperen houdt ;-)

Gereisd met partner in september 2013

Super stek

Fam. Schneiders
27-8-2013

Oase van rust en ruimte. Prachtige grote sprookjesachtige bedoeine tent voorzien van alle moderne gemakken, die alleen lopend via rotsachtig afdalend pad te bereiken is. Bij de tent en heerlijke zwembad geen bereik met wifi of internet, wel bij centrale ruimte 'boven'. Ligging is prachtig in de bergen maar gemiddeld 20 min. rekenen om in bewoonde wereld te komen. Daar vandaan kun je hoop leuke uitstapjes ondernemen. De gastheren zorgen prima voor hun gasten, 2x p.w. mogelijkheid van aanschuifdiner met andere gasten.

Gereisd met partner in augustus 2013

Waanzinnig mooie 'tent'.

Carla
25-9-2012

Het was heerlijk toeven: een zeer mooie 'tent'. Het is camperen, maar ook weer niet: de luxe doet je dat vergeten...We heben de stilte weer gehoord. Heerlijk uitgerust. Soms het enige lawaai even het balken van de ezels (op een zeer christelijke tijd).

Gereisd met partner in september 2012

fantastische plek!

V.Gerbrands
9-6-2012

We sliepen in de prachtige tent en waanden ons in Marokko! Het landgoed is erg groot, ligt in de bergen, met vetplanten, cactussen, palmbomen en bergpaden. Het eten was uitstekend verzorgd, zeer afwisselend, mooi opgediend en erg lekker. De sfeer is ontspannen, mede door de vriendelijke, gastvrije en open houding van de Willem en Richard, onze gastheren.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Fantastische Arabische bedoeïnentent

Piet Nijeboer
15-12-2011

We waren op slag verliefd toen we deze prachtig Arabische feesttent zagen. een hemelbed, een keukentje, prachtige badkamer en een loungehoek, het zat er allemaal in! Een amandelboomgaard voor de deur en een prachtig zwembad om de hoek. Het uitzicht op het oude spaande landgoed is fantastisch. je kunt er mooi wandelen en je bent in een half urrtje bij de zee. Onze kinderen zaten het liefst de hele dag in het zwembad en gingen graag eten bij de restaurantjes die op dezelfde berg lagen. De gastheren hadden allemaal fijne tips voor ons en we hebben een keer heerlijk bij ze gegeten. Echt een aanrader voor mensen die van de natuur houden!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Refugio Marnes - La Jaima in Benissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Refugio Marnes - La Jaima zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.