Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

15 Reviews over Refugio Marnes - La Jaima

• 10Tosca15-10-2018

Fantastisch om in la Jaima te verblijven! We hebben echt genoten, ook onze kinderen van 7, 5 en 2 jaar oud. Prachtige natuur en prachtige accommodatie. Vrienden van ons verbleven in het huisje La Ruina en ook dat was een groot succes. We keren graag een keer terug!

• 9Richard Stael17-05-2018

Overdonderend knus, intiem, mooi en gezellig.

Voor een verblijf in Refugio Marnes moet je op het ergste voorbereid zijn, want alle andere vakantiebestemmingen zullen een teleurstelling blijken te zijn. Het is niet alleen de natuur, het heel intieme zwembad en de mooie gastenverblijven, die ons raakten. Het is zeker ook de oer-Spaanse gastvrijheid die Willem en Richard uitstraalden, die wij gewoonweg 'Nederlands gezellig' zouden willen noemen. Onze drie dochters (15 jaar en jonger) wilden eigenlijk niet meer naar huis. Maar het moest. Anders konden wij ons niet gaan verheugen op een volgend verblijf op deze prachtige plek.

• 10Jose01-05-2018

Speciale ervaring voor iedereen!

Refugio Marnes is een prachtige ecolodge, wij hebben er een weekje mogen logeren in de La Jaima tent. Een prachtige bedoeïenentent, die meer bied dan de normale glamping. Wanneer je aankomt bij Refugio Marnes in de Costa Blanca voelt het aan als een agriturismo. Alles tot in de puntjes verzorgd, wij hebben er met 2 kinderen geslapen en de kids hebben zich uitstekend geamuseerd met de ezels, Bas de hond en de schildpadden. In de ochtend begonnen we met een duik in het zwembad of een mooie bergwandeling. Ik raad deze plek aan iedereen aan die houd van rust, natuur en volledige ontspanning.

• 9Sander Stork23-06-2015

Heerlijke en bijzondere plek

Wat een bijzondere plek! Met veel aandacht vormgegeven door de fantastische gastheren. Fles wijn koud in de koelksst van de tent bij late aankomst. Voor onze kinderen was het echt een paradijs, de tent uit en op onderzoek. De ezels waren aan hun toevertrouwd! Prachtig om elke ochtend de zonnestralen door de ezelsoren heen te zien schijnen, terwijl we aan ons ontbij zaten! Heerlijk afgelegen zonder dat je er uren voor hoeft te rijden.

• 10carina 05-09-2014

something different something special

La Jaima is the new word on glamping. It was a lot of fun to stay in the bedouin tent, especially with our young children age 7 & 4. An unique experience for us all. The location of La Jaima was perfect, a short but safe distance (cause of the kids) to the pool and a small climb to the main house. The value for money was excellent, even for us South Africans travelling with a weak currency. Good value also was the lovely simple breakfasts prepared by hosts Willem and Richard which we elected to take each day . We would definitely visit again but would probably choose to stay in the cottage for the 2nd time. The tent was fun, once was enough. There is plenty to do in the surrounding areas and a week can fly by.

• 9Herman Aalderink23-05-2014

prachtige plek.

Prachtige plek. Je komt er volledig tot rust. Alleen het geluid van vogels en insecten. Vriendelijke gastvrije eigenaren. Heel mooie wandelingen in de omgeving.

• 7Margo14-10-2013

Prachtige plek!

Het is een ontzettend mooi en rustig plekje met een uniek uitzicht! De omgeving is prachtig en er zijn prima restaurantjes dichtbij gelegen. De eigenaren Willem en Richard zijn behulpzaam en klantvriendelijk, we hebben een paar leuke tips van ze gekregen. De tent zelf was mooi maar toch iets te veel kamperen voor iemand die niet van kamperen houdt ;-)

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Fam. Schneiders27-08-2013

Super stek

Oase van rust en ruimte. Prachtige grote sprookjesachtige bedoeine tent voorzien van alle moderne gemakken, die alleen lopend via rotsachtig afdalend pad te bereiken is. Bij de tent en heerlijke zwembad geen bereik met wifi of internet, wel bij centrale ruimte 'boven'. Ligging is prachtig in de bergen maar gemiddeld 20 min. rekenen om in bewoonde wereld te komen. Daar vandaan kun je hoop leuke uitstapjes ondernemen. De gastheren zorgen prima voor hun gasten, 2x p.w. mogelijkheid van aanschuifdiner met andere gasten.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Carla25-09-2012

Waanzinnig mooie 'tent'.

Het was heerlijk toeven: een zeer mooie 'tent'. Het is camperen, maar ook weer niet: de luxe doet je dat vergeten...We heben de stilte weer gehoord. Heerlijk uitgerust. Soms het enige lawaai even het balken van de ezels (op een zeer christelijke tijd).

• 9V.Gerbrands09-06-2012

fantastische plek!

We sliepen in de prachtige tent en waanden ons in Marokko! Het landgoed is erg groot, ligt in de bergen, met vetplanten, cactussen, palmbomen en bergpaden. Het eten was uitstekend verzorgd, zeer afwisselend, mooi opgediend en erg lekker. De sfeer is ontspannen, mede door de vriendelijke, gastvrije en open houding van de Willem en Richard, onze gastheren.

Camping Refugio Marnes - La Jaima info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar