Villa Pendulo

Villa Info

Meer villainfo

2 reviews over Villa Pendulo

• 10Dennis Froon07-07-2019

Heerlijk relaxte villa met veel privacy!

Zeer geschikte villa slechts een paar kilometer uit de kust met veel privacy en vooral veel ruimte. De tuin is zeer groot, goed onderhouden en kijkt aan de achterkant uit op bebossing en een vallei. In de tuin ligt een groot zwembad, staat een reuzen schaakbord en kun je jeu de boullen. Verder een mooie fontein, meerdere terrassen en de palmbomen maken het geheel helemaal af.

De grootste woonkamer bevindt zich op de eerste etage. Deze etage bestaat uit een eetkamer met aan drie kanten ramen, woonkamer en moderne keuken. Verder een prima slaapkamer en badkamer. Beneden heeft de villa ook een woonkamer/keuken, drie slaapkamers en een badkamer. Kortom: alle ingrediënten voor een heerlijk verblijf.

Het weer eind mei was meer dan prima: veel zon en temperaturen hoog in 20 graden. De villa is vanaf de luchthaven van Alicante in een uur per huurauto prima aan te rijden. Uitstapjes te over, we zijn zelfs een dagje gaan fietsen in Sevilla!

• 2017
    9Arie21-09-2017

Zeer ruime en comfortabele Villa, rustig gelegen

Wij zijn met ons gezin (6 volw + 1 kleinkind) met veel plezier een week in deze villa geweest. De woning is ruim genoeg voor 8 volwassenen en met 3 badkamers comfortabel. Zowel de woning als het omringende terrein was overal keurig schoon. De woning is geschikt voor een gezin maar (door gescheiden onder en bovengedeelte) ook heel goed voor twee "koppels" dan beiden de nodige privacy. Boven een ruime woonkamer, eetkamer en zeer goed uitgeruste grote keuken. In de keuken A-merk apparatuur en alles wat je nodig kunt hebben. Beneden kleinere woonkamer met tevens volwaardig keukenblok (iets kleiner), maar alle apparatuur en ook incl. vaatwasser. Tuin rondom zeer ruim en volledig afgescheiden met muurtjes en hekwerk, kleine kinderen kunnen niet weglopen. Ruim zwembad, maxi schaakspel en jeu-de-boules baan. Omgeving groen en lekker rustig. Je hebt een auto nodig voor naar de winkels en naar de standjes (plm 10 min.) Ontvangst en begeleiding door plaatselijke vertegenwoordiging hartelijk en voorkomend. Zeer aan te bevelen !

Met oudere kinderen

0 tips over Villa Pendulo