Villa Pendulo

Villa
Villa Pendulo

1 review over Villa Pendulo in het Nederlands

Met oudere kinderen

Wij zijn met ons gezin (6 volw + 1 kleinkind) met veel plezier een week in deze villa geweest.

De woning is ruim genoeg voor 8 volwassenen en met 3 badkamers comfortabel.

Zowel de woning als het omringende terrein was overal keurig schoon.

De woning is geschikt voor een gezin maar (door gescheiden onder en bovengedeelte) ook heel goed voor twee "koppels" dan beiden de nodige privacy.

Boven een ruime woonkamer, eetkamer en zeer goed uitgeruste grote keuken.

In de keuken A-merk apparatuur en alles wat je nodig kunt hebben.

Beneden kleinere woonkamer met tevens volwaardig keukenblok (iets kleiner), maar alle apparatuur en ook incl. vaatwasser.

Tuin rondom zeer ruim en volledig afgescheiden met muurtjes en hekwerk, kleine kinderen kunnen niet weglopen. Ruim zwembad, maxi schaakspel en jeu-de-boules baan.

Omgeving groen en lekker rustig. Je hebt een auto nodig voor naar de winkels en naar de standjes (plm 10 min.)

Ontvangst en begeleiding door plaatselijke vertegenwoordiging hartelijk en voorkomend.

Zeer aan te bevelen !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Pendulo in Benissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Pendulo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.