Appartement Parques Casablanca

Appartement
Appartement Parques Casablanca

We hebben een aantal aanbieders voor Parques Casablanca voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Parques Casablanca in het Nederlands

Tussen Calpe en Moraira gelegen goed onderhouden appartementencomplex. Op steile heuvel ± 1 km van kustweg en Palco supermarkt. Zonder auto onbereikbaar. Toegangsweg door onderhoud maanden afgesloten. Moesten via omweg bovenlangs om er te komen. In omgeving is niets te doen. Staat in woonwijk tussen vakantiehuizen. Spaans en Duits personeel is klantvriendelijk en behulpzaam. De prijs is echter hoog. Heeft een Pizzarestaurant, maar die was gesloten. Voldoende restaurants aan kustweg en Calpe of Moraira. Compleet ingericht appartement met royaal zwembad op het afgesloten park. Ondanks eigen stroomvoorziening viel de stroom soms uit. De elektrische voordeur gaat dan niet meer open! BVN satelliet TV aanwezig. Tegen extra betaling auto parkeren in parkeergarage met steile oprit. Liften aanwezig. Het smalle bed was matig tot slecht, maar kan per appartement verschillen. Verwarming middels airco’s, dus voor langer verblijf in de winter ongeschikt en duur. Rolluiken en gratis WIFI, geen kluis.

mooi Appartement

Jacqueline
29-9-2013

Mooi Appartement in woonwijk, geen appartement voor autoloze vakantie, eerste winkel op 1 km afstand heuvel af/op. Rond om complex niets te doen. 2 handoeken per week per persoon, wel wasmachine aanwezig!? Spa aanwezig, kosten 5 euro p.d.p.p. Ik zou volgende keer een ander complex kiezen, ondanks de luxe van dit app.

Prachtig appartement

Familie Penseel
3-3-2012

Zeer luxe appartement. Het uitzicht op de zee nodigt je uit er naar toe te gaan voor een wandeling (februari 2012). Het appartement staat in een wijk met andere luxe huizen. Het personeel is zeer bereidwillig, geeft antwoord op al je vragen, en de service is groot: regelt een autohuurbedrijf.

De prijs is navenant de kwaliteit.

De accomodatie heeft geen restaurant, maar dat was voo ons niet erg; we wilden graag in de stadjes aan de kust kennismaken met de daar gevestigde restaurantjes.

We troffen de kamers zeer schoon aan.

Droom van een appartement en Pure Luxe !!

Jeannette
14-9-2010

Geweldig mooi appartementencomplex! Zeer luxe ingerichte appartementen en een heerlijk zwembad op het park. Het appartement had een werkelijk schitterend uitzicht over zee. Pure Luxe dus en we hebben enorm genoten! Zeer gezellige plaatsjes in de omgeving (Moraira en Calpe) met leuke winkels, terrasjes en vele restaurantjes. Het appartement lag op loopafstand van de zee. Wij hebben een super heerlijke en relaxte vakantie gehad en de kinderen hebben genoten van vooral het zwembad en de zee.

of wij overwegen hier nogmaals op vakantie te komen ? Zekers !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parques Casablanca in Benissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parques Casablanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Parques Casablanca scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.