Villa Mistral

Villa
Villa Mistral

3 reviews over Villa Mistral in het Nederlands

Rustig en toch centraal gelegen vakantiehuis.

Gertie en Jean
12-10-2015

Villa Mistral voldoet aan de verwachtingen zoals beschreven en getoond op de website van verhuurder. Het vakantiehuis ligt letterlijk op de grens van Benissa met Calpe, in een rustige, groene woonwijk en toch dicht bij de zee, supermarkten en alle andere voorzieningen. In en rond het zwembad heb je volledige privacy. Nadeeltje is wel dat zwembad en woongedeelte dusdanig van elkaar gescheiden zijn dat je telkens de trap aan de achterzijde van de woning moet nemen om van het ene niveau op het andere te komen. De inrichting van het huis is prima: gezellige woonkamer, uitgebreide keuken, goede badkamers en ruime slaapkamers met goede matrassen. Groot pluspunt is het deels overdekte balkon, waardoor je ook bij regen, wind of wat koelere temperaturen altijd buiten kunt zitten.

Heerlijke vakantie in Villa Mistral

Marty & Monica & Mylène Zillig
3-9-2015

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Villa Mistral. Mooi huis maar voor hele kleine kinderen gevaarlijk bij zwembad.Is gelijk diep maar onder toezicht goed te doen . Niet voor mensen die slecht trap kunnen lopen want flinke trap naar woonkamer . Maar voor ons 3 volwassenen was het perfect op een paar kleine puntjes na. Ook dicht bij winkels en strand en heerlijk goedkoop gezellig eettentje/bar dichtbij 'Grizxlys' . Voor ons is dit huis voor herhaling vatbaar . Bedankt Oltarent

Heerlijk huis!

Snoijink
28-8-2015

Keurige villa met mooi zwembad. Keurig schoon huis en zwembad werd 2 x in de week gecontroleerd en gereinigd. Geen inkijk in tuin en afgesloten terrein. Woning voorzien van airco. Wij hebben enorm genoten!

Vakantie geboekt bij Oltarent waar wij erg tevreden over waren!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Mistral in Benissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Mistral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Mistral scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.