Appartement Casa La Escapada

31 reviews over Appartement Casa La Escapada in het Nederlands

Leuk en gezellig

freee1
6-2-2015

La Escapada is gelegen op een prachtige locatie.

Het is er zeer rustig en toch niet ver van badsteden zoals Calpe en Moraira. Zeer gastvrije uitbaters die alles voor jou doen met een glimlach.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa La Escapada in Benissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa La Escapada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.