Appartement Casa La Escapada

Appartement
Appartement Casa La Escapada
9,8

31 reviews over Appartement Casa La Escapada in het Nederlands

super gastvrij koppel, niets is hen teveel

Laurens Demunter
1-8-2016

zalige ontvangst door kathy en Guy. prachtige kamers. heerlijk rustig

fantastisch

Kemp Roland
25-7-2016

Ik vond alles opperbest.Wie dan nog klaagt vind ik heel droevig.Alles was ok.

Voor herhaling zeer vatbaar!

Peter Boers
22-7-2016

Er is niets te melden dat niet goed was.

Zeer vriendelijke ontvangst, proper, autoparking achter de poort, rust, rust, rust etc.

Mosselmans Agnes
    21-7-2016

Alles is daar prima in orde, mooi gelegen waar mn kan genieten van de mooie natuur met prachtige wandelingen en fietsen. Ook kan men in het haventje van Benissa kajakken surfen uitvaren met de catamaran enz...

lekker eten met prachtige uitzichten en gezellige terrasjes.

uitstekend

ROELANDTS PHILIPPE
    20-7-2016

VRIENDELIJKE MENSEN, alles top een aanrader voor iedereen!!! Prima voor fetsers in de winter

Een echte verwenvakantie!

Ann Langhendries

+++

Vriendelijk onthaal, je voelt je welkom en thuis

Heerlijk ontbijt

Indien gewenst ook hele lekker avondmaaltijden bvb paella van Guy is een topper

Mooie kamers, heel netjes met alle comfort

Je hebt voor elke verplaatsing een auto nodig

Fantastisch toffe mensen

Panné Karine
    20-7-2016

Heel warm onthaal. Propere en moderne appartementen.

Enige minpunt: wagen ter plaatse is een must. Te ver van de zee verwijderd.

Super!! Voor herhaling.

Brigitte Kleiss- van Bukel
    20-7-2016

Wij waren met onze baby van net 1 jaar oud. Kathy dacht heel goed mee. Door ons het boven appartement te geven. Hierdoor kon onze kleine man nergens heen. Het dakterras kun je namelijk met een hekje afsluiten.

Ontbijt is een aanrader. Je wordt verwend in de ochtend. Aan alles is gedacht. Wij hadden elke ochtend ontbijt erbij. Elke ochtend kregen we een verrassing erbij. De ene keer flensjes, omelet enz. Ook avondeten kun je laten verzorgen. Dit is Guy zien afdeling. Heerlijk met zijn tweeën gegeten. Terwijl onze kleine man lag te slapen.

Mijn man is nog gaan fietsen samen met Guy. Niks is te veel. Fantastische gastvrouw en gastheer. Plus schoon en van alle gemakken voorzien appartement.

Zeer kind- en vriendelijk vakantie appartement

Onno en Angela de Vrind
    19-7-2016

Wij hebben een week met onze zoon van 1,5 in appartement Le Espiritu op de eerste verdieping vakantie gevierd. Een aanrader, het terras is afgesloten waardoor de kleine man rustig kon rondlopen, we hadden alle gemakken zoals een kinderbedje en kinderstoel en airco om de kamers koel te houden. Kathy en Guy hebben ons de eerste avond uitgenodigd voor een gezellig drankje met familie die overgekomen was uit Belgie. Erg gezellig.

Het zwembad is een heerlijke afkoeling en voor ons zoontje met alle luchtkussens en speelgoed een fijne plek om te spelen. Jammer dat de kindjes van hun familie onze eerste dag al vertrokken.

ETEN: we hebben geen gebruik gemaakt van ontbijt of diner service maar tijdens het ontvangstdrankje is ons wel aangeboden om mee te bbqen, dat was zeer vriendelijk!

Top!

Christine
    8-4-2016

Fantastische B en B met supervriendelijke gastheer en gastvrouw.

Hier voel je je meteen thuis...niets is te veel...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa La Escapada in Benissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa La Escapada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.