Appartement Casa La Escapada

50 reviews over Appartement Casa La Escapada in het Nederlands

puur genieten

Verhaegen Ann,
5-11-2018

Heel mooie b&b in een heel mooie streek! We hebben genoten van de goede ontvangst, het lekkere ontbijt, de ontspannen sfeer! Heel toffe warme mensen! Doe zo voort!

Toch dat tikkeltje méér

wilfried Kempkes en Magda Callebaut,
2-11-2018

Wij werden zéér goed ontvangen door de 2 super lieve uitbaters van Casa La Escapada. Wij hadden al veel goeds gelezen hierover doch onze belevenis in hun B&B overtrof echt alles. Zowel qua accommodatie als qua ontbijt bijten ze, met voorsprong, de spits af. Nog nergens werden wij zo goed en zo vriendelijk ontvangen en werd ons verblijf ons zo aangenaam gemaakt ( hebben reeds meerdere B&B's bezocht ). Wij komen zeker terug, ...juist om dat tikkeltje méér.

Niet te missen, prachtig te beleven

Wilfried en Magda Kempkes-Callebaut,
2-11-2018

Casa La Escapada is een mooie, toffe en propere B&B. Gelegen tussen Calpe en Moraira, in een prachtige rustige buurt waar de eekhoorntjes je 's morgens komen goeiedag zeggen en 's avonds welterusten wensen. Waar de uitbaters stralen en alles, maar dan ook alles in de weegschaal leggen om het hun gasten zo aangenaam mogelijk te maken. En daar slaagden zij, dag na dag, steeds weer in. Het aangeboden ontbijt overtrof ruimschoots onze verwachtingen. Wij hebben in het verleden nog andere B&B bezocht doch Casa La Escapada met zijn uiterst vriendelijke en gedienstige uitbaters spannen veruit de kroon. Hier komen wij gegarandeerd zeker terug.

thuiskomen in een warme omgeving!

Koen en Linda,
2-11-2018

De gastvrijheid om een onbedwongen manier maakt dat je je dadelijk thuisvoelt. Er zijn weinig zaken die niet goed zijn! Misschien de kamer zonder keukentje, is wel wat klein. 't Zou leuk zijn om iets meer ruimte te hebben. Maar de andere kamers zijn prima!

Aangename koppel dat voor een topvakantie zorgt!

Een echte aanrader!!

Patricia,
2-11-2018

Mooi verblijf, goede ligging, hartelijk onthaal , lekker ontbijt,

Wij hebben niks negatiefs te melden!!

Een ding, zeker eens langsgaan

Noerens schelfthout,
2-11-2018

Heel mooie B&b met twee vriendelijke mensen die jullie alles geven om het nog mooier te maken.

Zee kort bij

Uitstekend ontbijt

Mooie omgeving met mooie wandelingen ter plaatse.

Rustige omgeving.

Alles naar wens

Een ding,zeker eens langsgaan

Bedankt Cathy & Guy

Alles perfect in orde

Peggy De Lauw,
2-11-2018

Rustig gelegen en toch dicht bij zee en Benissa centrum en Calpe. Alles netjes en goed verzorgd. Appartement van al het nodige voorzien en lekker ontbijt. En uiteraard zeer gastvrije gastheer en gastvrouw.

Top verblijf

Dorinda Soares Carvalho,
2-11-2018

Heel aangenaam verblijf met heel vriendelijke uitbaters heel behulpzaam.Ook veel leuke prijsvriendelijke restaurantjes.

Een super verblijf een echte aanrader

LECOCQ MARTINE,
2-11-2018

Het is er gewoonweg de max, vriendelijk, behulpzaam, alles netjes is orde. De ligging is uitstekend men heeft er tal van mogelijkheden om te doen. Het is er ook rustig.

Zeer lekker ontbijt en gevarieerd. Echt toffe mensen een echte aanraader.

Fantastisch !

Isabel & Marco,
19-8-2018

La Casa Escapada is werkelijk een "Thuis", ver van huis.

Prachtige en rustige ligging, ruim en goed verzorgd appartement, volledig, mooi verzorgd en uitgebreid ontbijt met alles erop en eraan, voor ieder wat wils, ook voor vegetariërs.

Verschillende ontspanningsmogelijkheden zoals een lui-lekker dagje aan hun zwembad, een avontuurlijke vaart met de motorboot, of een geweldige donutride op het water, een gezellig diner met huisgemaakte paëlla door kok Guy, ... noem maar op ...

De uitbaters Kathy en Guy zijn fantastische mensen en enorm gastvrij, zij staan steeds voor je klaar met hun glimlach en zorgen voor de ideale "ontsnapping".

Onze vakantie was Top !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa La Escapada in Benissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa La Escapada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.