Appartement Casa La Escapada

31 reviews over Appartement Casa La Escapada in het Nederlands

Fantastisch !

Isabel & Marco
19-8-2018

La Casa Escapada is werkelijk een "Thuis", ver van huis.

Prachtige en rustige ligging, ruim en goed verzorgd appartement, volledig, mooi verzorgd en uitgebreid ontbijt met alles erop en eraan, voor ieder wat wils, ook voor vegetariërs.

Verschillende ontspanningsmogelijkheden zoals een lui-lekker dagje aan hun zwembad, een avontuurlijke vaart met de motorboot, of een geweldige donutride op het water, een gezellig diner met huisgemaakte paëlla door kok Guy, ... noem maar op ...

De uitbaters Kathy en Guy zijn fantastische mensen en enorm gastvrij, zij staan steeds voor je klaar met hun glimlach en zorgen voor de ideale "ontsnapping".

Onze vakantie was Top !!!

Wauw-ervaring

Claudia Laus
27-11-2017

Onmiddellijk bij aankomst krijg je een warm gevoel door de zeer persoonlijke en warme ontvangst door Kathy en Guy. En dat gevoel wordt tijdens het verblijf alleen maar sterker. Ze weten hoe ze hun gasten in de watten moeten leggen. Ook de omgeving is fantastisch, rustig gelegen en toch dit bij alles; veel te zien, veel te doen of gewoon rusten,alles kan, niks moet, De kamers zijn met de grootste zorg ingericht, de appartemmenten bieden alle comfort en het ontbijt is oh zo lekker. We weten nu al dat we gaan blijven terugkomen.

Denise Vellemans
13-9-2017

Goed ontbijt, ook de kamers waren zeer goed uitgerust en proper. Kathy en Guy zijn altijd zeer behulpzaam. Voor mij was het een uitstekend verblijf, ik heb genoten van mijn 2 weken in Casa La Escapada.

Wij zullen zeker nog een eens terug gaan.

Als je vragen hebt staan ze altijd paraat om je vriendelijk met volle goesting te helpen.

Super vakantie in tof B&B

Patrick & Denise
5-7-2017

Alles was gewoon perfect, al op de tweede dag geboekt voor volgende.Dit verdiend een dikke tien plus.

Gewoonweg fantastisch

Lecocq Martine
27-6-2017

Alles is er ok, ligging, prijs/kwaliteit, zwembad, hygiëne, we waren onmiddellijk op ons gemak het zijn bijzondere vriendelijke mensen

Willem en Claudine
3-6-2017

Gezellige B&B, oase van rust. Perfecte gastheer en gastvrouw. Elke dag uitstekend, gevarieerd ontbijt. Prachtige streek om te verkennen, lekkere restaurants in de buurt.

Aanrader voor wie van een rustige, ontspannende vakantie wil genieten!

Meteen opnieuw geboekt!

Jana
1-1-2017

Alles tot in de puntjes verzorgd, ontzettend vriendelijke gastvrouw en gastheer met kennis van zaken en oog voor detail! Het appartement was bijzonder stijlvol ingericht en van alle luxe en comfort voorzien. Heel lekker ontbijt met elke ochtend een nieuwe variatie (wentelteefjes, pannenkoeken, ...). Een echte aanrader!

Leuke B&B !

Karine
25-12-2016

Een gezellige en leuke B&B, met mooi ingerichte kamers/ appartementen, lekker ontbijt en spontane en gastvrije eigenaars!

Super koppel op de juiste plaats

Marleen & Wim
1-12-2016

Prachtig gelegen accommodatie , onbijt super, rustig gelegen en ook niet ver van de drukte en prachtige kust waar je alles kunt doen.

Alles is er voor een pracht vakantie.

Kathy & Guy doen er alles aan om je vakantie op een optimale manier door te brengen, met steeds paraat te staan en een babbeltje en hun bezorgdheid . Wij hebben er 3 dagen van genoten en het was een super verjaardag voor mijn vrouwtje.

Nogmaals bedankt voor het mooie Kaartje en de versiering en de lekkere wafels bij het heengaan.

Wij komen zeker nog een terug.

Groetjes en liefs xx

Fantastisch !

Chantal Luyckfasseel
10-8-2016

Prachtig gelegen, rustig en toch niet ver van de drukte.

Alles tot in de puntjes verzorgd. Niets is de uitbaters te veel, uiterst vriendelijke mensen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa La Escapada in Benissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa La Escapada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.