We hebben een aantal aanbieders voor Benidorm voor je op een rij gezet:

Reviews over Benidorm

Geweldig mooi

Thijs
    27-8-2019

Benidorm is een geweldige badplaats om je vakantie te vieren. Ik ben eind juni geweest en dan valt het nog mee met de drukte vergeleken met het hoogseizoen. Er zijn mooie en lange stranden, maar de zee is pas echt mooi bij de verschillende baaitjes. Hier is in het water de ondergrond ook zand in plaats van stenen. Er is van alles te doen voor jong en oud. Het dolfinarium Mundo Mar is echt een aanrader, Aqualandia niet geweldig (ze gebruiken zout zeewater). Ook mooi is een wandeling naar de Benidorm Cross met een Rio de Janeiro uitzicht en in de oude binnenstad met z'n smalle straten. Als je toch in de buurt bent zijn tripjes naar Alicante (per tram met mooi uitzicht) en Valencia (met de bus, maar pak de rechtstreekse verbinding) zeker de moeite waard. L'albir en Altea zijn ook mooi en liggen dichterbij. Minpunt van Benidorm is dat er veel gebouwd wordt, dus kijk goed of je daar geen hinder van ondervindt.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Prima

Henk
    6-8-2019

Ik ben langs de kust gegaan llorret en pineda delMar blanes en Benidorm .Benidorm is heel groot en druk qua winkels heel veel en het is ook autovrij bij de winkels als enigste plaats!Het strand aflopend de zee een stuk warmer!Veel meer grote hotels dus ook hotels goedkoper en ook de zonnebedjes op strand de goedkoopste en de boulevard het langst en ook duidelijk het mooist!Benidorm een 8+

Gereisd Alleenreizend in juli 2019

Geweldig

Malini Karimbeg
    4-8-2019

In de zomervakantie zijn er veel gezinnen, op loopafstand heb je alles. Winkels en strand. Er zit bijvoorbeeld een Nederlandse huisarts, maar ook een Nederlandse kerk. Zeker de moeite waard voor een all inclusieve vakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017

Gewoon doen en ervaren!

Vera van Dijk
    2-8-2019

Benidorm staat niet altijd positief aangeschreven maar als men ook alleen in de plaats zelf het vertier zoekt is dat een beetje te begrijpen. Wat doen wij dan in Benidorm. Allereerst genieten wij van de zon en de zee. Maar trekken ook het achterland in wat vele verassingen heeft. Men vindt daar wonderschone natuur en rust. Het is dus jammer dat vele mensen niet verder komen dan strand en kroeg. Men bereikt het achterland prima met de bus. En wandel eens de achterwijken in. Daar vindt je prachtige bloemen in de tuinen en in het wild. Benidorm ligt niet ver van Alicante waar men met het vliegtuig heen kan. Dan is er een goede verbinding per bus naar Benidorm naar meeste verblijven bieden transfer. Wij genieten toch altijd weer van een vakantie in Benidorm maar ons advies zoek de juiste plekjes op en je krijgt geen spijt.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel goed, waren er voor de 10 de keer,

Kees Bootsman
    29-4-2019

Het hotel is goed altijd wel wat te doen , gewoon wat je wil op je vacantie. Maar niet in het hoog seizoen, veel dronken jeugd en herrie.de bevolking is altijd vriendelijk, heel fijne stranden en 9 van de 10 keer mooi weer. Wij gaan altijd 2 keer per jaar naar Benidorm heerlijk wij gaan wel met touroperator bussen bevalt ons ook prima. Dus eigenlijk geen klachten.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Benidorm scoort een 8,5 uit 10, op basis van 1392 reviews