Appartement Vina del Mar

Appartement
Appartement Vina del Mar
8,8

12 reviews over Appartement Vina del Mar in het Nederlands

Fantastisch, absoluut een aanrader.

Els
9-1-2017

3 persoons kamer is klein !!!!!! Eten / drinken heel goed.

Gereisd Met vrienden in november 2016

Keurig en ruim appartement

Hoopen
25-10-2011

Wij zaten met ons vieren in een 6 pers. appartement, met 2 slaapkamers en 1 badkamer en 1 apart toilet met wastafel. Bij aankomst was het appartement keurig schoon (het geheel is wel wat verouderd). Wij waren om 10.15 u aangekomen en konden direct in het appartement, terwijl de schoonmaakster nog in de deuropening stond. Receptioniste Annemarie doet erg haar best om het je naar de zin te maken, spreekt goed Engels. Wij zaten op de 5e verdieping en keken net over de boomtoppen naar de zee en het strand. Ik denk dat je op de verdiepingen er onder beperkt uitzicht hebt. Omdat het complex aan een drukke doorlopende weg ligt, heb je wel rumoer van buiten, maar wij vonden het niet hinderlijk (je hoort alleen het verkeer, dus geen rumoer van terrassen o.i.d.) Ook met kleine kinderen is het prima lopen naar het strand, klein zijstraatje door. De keuken was volledig incl. broodrooster, koffiezetapp., magnetron, oven en waterkoker en grote koel/vriescombi. Wij hebben er een prima week gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2011

Geweldig appartement

Frans van der Meeren
9-4-2011

Geweldig om daar te zijn. Service in perfect complimenten voor het personeel. prijs / kwaliteit is uitmuntend

Gereisd Met vrienden in februari 2011

Hebben zeer genoten

Gerard van Soest
28-11-2010

Een zeer goed en ruim app (wel gehorig) Zaten op de 7 verdiepingen hadden een hoekapp. Balkon had praktisch de hele dag zon.5 ned tv zenders en vlakbij het strand.Leuke omgeving met veel reuring, De receptiedame Annemarie is zeer behulpzaam.Een aanrader.

Gereisd Met partner in Mon Nov 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

FANTASTISCH

reizer
5-5-2010

wat een top appartement, wij komen graag nog een keer terug

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2010

Super appartement

zomerzon
1-3-2010

wij waren hier 9 dagen. 2x schone handoeken, 1x schoon beddegoed en zelfs het app was een keer schoongemaakt en gedweild. Ruim ( 6 persoons) appartement. Prima service, kapotte lampen werden direct verholpen en ook de tv die haperde werd vrijwel direct actie op ondernomen. zeer vriendelijk personeel. Tevens 4 nederlandse zenders te ontvangen. Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2010

Prima ligging. Zeer goede service

franz en wim van poppel
24-2-2010

Het is voor ons als een thuiskomen. Vriendelijke ontvangst. Zeer behulpzaam. Mankementen worden snel hersteld. Praktisch ingericht, sfeervol. Huishoudelijk personeel is vriendelijk, jammer dat zij geen engels of nederlands spreken.

Gereisd Met partner in januari 2010

Aanbevelingswaardig

P.E.Court
30-3-2009

Hier overwinterd in 2009.Prima hotel en uitstekende service.Riume app.met veel zon en afsluitbare balkon.

Gereisd Met vrienden in Mon Mar 30 2009 10:47:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heel klantvriendelijk

m willems
17-1-2009

App vina del mar Is een uitstekend app. Ze zijn klantvriendelijk en er is goede service. Alleen bij de 4 tot 6 pers app vinden wij de eettafel te klein hier kan je maar net met 4 pers aan zitten dus de zesde en vijfde pers moeten ergens anders zitten. Hier zouden ze eigenlijk een grotere tefel ef een uitklaptafel voor moeten maken. Verder totaal geen klachten. Alles is binnen 50 m. De bushalte apotheek pin automaat supermarkt strand Koffie corner gewoon een aanrader dus.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Prima appartement

Peter en Tannie van Rijn
2-12-2008

Prima schoon en rustig appartement.De aparte keuken is aan de kleine kant, maar wel volledig ingericht. Veel kastruimte.Alle appartementen hebben de hele dag zon in de loggio,vooral in de winter ideaal. Gratis gebruik van wasmachines en droger is een goede service.De appartementen worden 1 keer per week goed schoon gemaakt. Zeer vriendelijke receptie.

Gereisd Met partner in Tue Dec 02 2008 12:04:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vina del Mar in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vina del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.