Hotel Villa del Mar

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag16°6°
Hotel Villa del Mar
8,1

72 reviews over Hotel Villa del Mar in het Nederlands

Heimwee!

Tania V.,
3-2-2018

Kleinschalig , op de dijk gelegen en prima all inclusive hotel ! We verbleven van 2 tot 8 januari in dit hotel en boekten een kamer met zeezicht (zeker doen ! ) op een van de hoogste verdiepingen. Vanuit bed keek je uit op zee, zonsopgang, zonsondergang, zalig. Op de kamer was alles aanwezig om je verblijf aangenaam te maken, douchecel, shampoo, koffie en theefaciliteiten en een gevulde minibar. Bij aankomst stond ook een fles cava in de kamer. Het enig minpunt was dat er geen echte douche was en enkel een bad. Het eten was voortreffelijk, mooi geserveerd en heel gevarieerd. Er stonden in de late namiddag ook telkens hapjes klaar . De drank werd aan tafel geserveerd. Campari, martini, alles was voorradig en inbegrepen. Het zwembad boven was te koud en was niet overdekt ( hoewel de voorziening daartoe wel aanwezig is), in de wellness mochten we niet gratis binnen , je moet daar minstens een volledige week voor boeken en wij hadden dus een nacht te weinig geboekt. Elke avond was er muzikale animatie of een optreden. Kortom we hadden het echt naar onze zin. Had nooit durven dromen dat ik in januari in badpak op het strand zou kunnen zonnen . We komen hier zeker terug en blijven dan langer !

Gereisd met vrienden in januari 2018

top hotel , het eten was zeer lekker en veel keuze

sanders luc,
29-1-2018

zeer goed hotel met zeer mooie kamer met zeezicht .

het is aangenaam wakker worden met zicht op zee .

het eten is zeer lekker en uitgebreide keuze , zeer verzorgd en

vriendelijk personeel .

je kan van s'morgens vroeg tot s'avonds laat lekker eten , lekkere tapaz

en hapjes en voor een lekkere aperitief zit je ook goed .

het zijn allemaal de echte merken , geen spaanse ( alli -in ) .

voor het strand moet je gewoon de straat oversteken , zeer mooi strand

en verzorgd .

het dakterras met bar en ligzetels is ook een pluspunt .

het ene minpuntje is wat weinig plaats aan de bar binnen , als het s'avonds

wat afkoeld .

jammer dat in januari het zwembad niet open is , er is wel een koepel aanwezig

om dicht tedoen maar was niet in gebruikt .

dit hotel is zeker een aanrader en we komen zeker terug in januari , TOP !!!!

Gereisd met partner in januari 2018

super

jacques,
21-7-2017

het is het beste all in hotel in benidorm, zeer gevarieerd eten en super lekker, zeer mooie kamers, heel vriendelijk personeel en s'avonds iedere avond iets te doen, dranken ook van de beste kwaliteit.

1 min puntje, weining zitplaatsen binnen aan bar

Gereisd met partner in maart 2017

foute keuze

Johnny en Gerda Bogers,
24-6-2017

Benidorm ....Hotel Magic Villa Del Mar .

2 weken verbleven ( van 6 tot 22 juni 2017 )

We hadden gekozen voor de goede liging van dit hotel , op de boulevard van' t Poniente strand .

Er zijn geen terrassen aan de kamers , maar dat wisten we .

De kamers zijn netjes en ruim genoeg . Gelukkig hadden we bijbetaald voor zeezicht , anders kijk je op blokkedozen .

Het eten naar behoren (waardig voor de prijs die je ervoor betaald )

Het personeel deed zijn werk , beleefd en meestal in de weer; zonder franjes .

Wat ons geweldig stoorde aan gans Benidorm was : de vele luidruchtige dronken Engelse toeristen ,

de enorme drukte op 't strand , de talrijke hoge , vuile en onverzorgde gebouwen .

Buiten eten .... ja dat kan aan de boulevard . De autobussen, auto' s en snorrende bromfietsen paseren er constant.

De uitlaatgassen krijg je er gratis bij , om nog te zwijgen van de stinkende straatriool .

Laat staan dat het helemaal geen zicht is en volgens ons ook nog ongepast is dat 's avonds mensen komen dineren in een "marcelleke" met een short en op strand sloefkes .

Binnen dan ....vrij klein , druk en weinig gezelligheid te vinden (Basic)

20 jaar geleden beweerde men dat Benidorm door de Belgen bezet was, Duitse en Nederlandse toeristen zijn er niet meer te bespeuren!

Dat zijn vervlogen tijden . Niet dat we daar zaten op te wachten , maar het is nu een Engelse kolonie geworden .

De prijzen in de winkels , cafetjes en restaurantjes liggen enorm laag en dat zal er toe bijdragen om een totaal ander publiek aan te trekken .

Voor ons was er een beetje rust te vinden aan 't kinder zwembad , waar we konden kiezen of we zon of schaduw wilden .

Maar vooral genoten van wat rust en stilte; indien het kon!!!!!

We zijn een ervaring rijker geworden , maar een 2de keer de mierennest van Benidorm bezoeken .... Neen Bedankt !!!

We zijn beter gewoon en hebben een foute keuze gemaakt .

Johnny en Gerda Bogers

Gereisd met partner in juni 2017

Top !

Els
14-11-2016

Vooral bijzonder vriendelijk personeel Kamer voor 3 personen redelijk klein. Eten fantastisch Zwembad was dicht. Kindvriendelijk nvt

Gereisd met vrienden in november 2016
General Manager, Community Manager, 28-11-2016

Beste Els.

Hartelijk dank voor uw prachtige woorden. Het is allemaal trots en voldoening om reacties te ontvangen als het uwe uw ervaring met ons.

Met vriendelijke groet.

Geweldig hotel

christa
4-5-2016

Mooie kamer,eten was goed

Gereisd met partner in juli 2014
General Manager, Community Manager, 2-12-2016

Beste Chris.

We zijn blij om te weten dat uw verblijf was naar wens, dat onze ontbijtbuffet was leek geweldig for u.

We hopen u om terug naar ons hotel te hebben.

Met vriendelijke groet

Heerlijk hotel

Louise Kuun
2-5-2016

Heerlijk hotel, eten, ligging, service, all in prima! We hadden een luxe kamer met zeezicht en een jaccuzi voor het raam, heel apart! Veel gebruikt. maar de spa stelt nix voor, voor € 3,50 verplicht badmuts en slippers kopen. Piepklein bubbel/zwembadje.

Gereisd met partner in april 2016
General Manager, Community Manager, 28-11-2016

Beste Louise.

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij streven ernaar om iedere gast te voorzien van perfecte service en een fijn verbijf bij ons in het hotel. Het doet me dan ook meer dan goed dat wij nogmaals de kans krijgen om u de service die bij het Amstel Hotel hoort te laten ervaren. We kijken er naar uit u wederom te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet

wij komen zeker niet terug

Doramey
20-6-2015

Eerst en vooral misten we heel erg een balkon en die is er op geen enkele kamer.

Het eten is erg eentonig.

Nooit plaats aan zwembad.

Wel veel drank keuze.

Gereisd met partner in juni 2015

Beste klant.

Geachte klant spijt dat in ons hotel villa zee we geen balkon in onze kamers, maar je hebt een prachtig terras waar u kunt genieten van een prachtige zonsondergang.

We hopen je te zien volgend jaar om te genieten van onze prachtige terras.

Met vriendelijke groet.

goed hotel

Henny en Jan uit apeldoorn
18-6-2015

Het hotel is leuk gelegen tegenover de boulevard en strand.

Eten is lekker en er is zorg aan besteed.

Onze voordeelkamer was goed wel gehorig "savonds vanwege animatie.

Het was elke dag dweilen in de douche ivm glazenwand die te kort was.Dus elke dag maar handdouche gebruikt.

Personeel erg aardig.

geluidinstalatie stond heel hard aan. Je kon niet meer fatsoenlijk met elkaar praten.

We zijn toen maar elke dag "savonds buiten gaan zitten.Veel Engelsen in hotel.Dus mijn Engels heb ik goed bij kunnen houd en!!

We hebben een fijne vakantie gehad met heel warm weer!!

Gereisd met partner in januari 2015

Beste Henny,

Dank u voor deze "amazing" herziening van het hotel en voor ons waarderen zo zo goed.

Hopelijk hebben jullie hadden een heerlijk verblijf, en je bent klaar om weer te boeken voor volgend jaar zijn.

Mocht dit het geval is, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen op een bepaald moment.

Tophotel!

De Smet Diane
2-6-2015

Dit hotel heeft een ideale ligging, aan het iets rustigere Poniente strand en dicht tegen het oude centrum! Het eten was schitterend en de bediening heel vriendelijk. Het dakterras is 'the max' om te chillen na een dagje strand en het zicht en de drankjes zijn er fantastisch ; de kamer en vooral de badkamer zijn heel ruim en proper!! Het zwembad is wel iets te klein naargelang het aantal gasten, maar dit minpuntje wordt ruimschoots gecompenseerd door de vele pluspunten (keuken, kamer, zicht, bar, ligging, vriendelijk, enz ). Zeker zijn 4 sterren waard!!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Beste Diane.

Allereerst wil ik bedanken verblijf in het Hotel Villa del Mar in Benidorm, en voor het feit dat zo wonderbaarlijk goed gescoord.

Ik ben oprecht blij om uw verwachtingen te hebben bereikt en hopen de gelegenheid om u te mogen verwelkomen op uw volgende bezoek aan de stad.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa del Mar in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.