Appartement Vera Cruz

47 reviews over Appartement Vera Cruz in het Nederlands

fantastisch

joop smeekes
15-11-2018

Bijzondere ligging, prettige mensen op het kantoor, vriendelijke concierge, kortom, geweldige reis gehad, veel goedkope restaurants, alles was top

Gereisd Met partner in februari 2017

Geweldige ligging

Peter Op het Veld
18-5-2017

Vera Cruz ligt aan de boulevard van Benidorm. Als je naar buiten loopt, zie een kilometers lange boulevard met allemaal eetgelegenheden en winkeltjes. Het strand is geweldig en wordt elke dag schoongemaakt. De inrichting van Vera Cruz is eenvoudig.

Gereisd Met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ruim hoekappartement met frontaal zeezicht

Yvonne van Tellingen
6-3-2015

Wij hadden appt 7E op de hoek. Groot balkon,maar door de wind soms minder aangenaam in het vroege voorjaar. De douchekop was kapot, maar werd na melding binnen 20 min gerepareerd. De inrichting is erg gedateerd, met gasfles voor het gasfornuis, slecht onderhouden deuren en ramen, maar daar is de prijs ook naar. Verder prima met een nieuwe tv die je kunt huren voor € 15 p/w met alle ned. zenders. Mooie koel/vriescombi + wasmachine die denken wij ook gloednieuw was. Frontaal zeezicht is geweldig. Boven de supermarkt VeraCruz waar je alles kunt kopen. In dit appt 7E geen airco. Er wordt tussentijds niet schoongemaakt,maar er is een mop etc aanwezig. Er zijn voldoende handdoeken. Het zou leuk zijn als er meer lampjes in de kamer en slaapkamer werden opgehangen. 1 is erg weinig en ongezellig. Parkeren is gratis, alleen een borg voor de sleutel.

Gereisd Met partner in februari 2015

D-reizen

Super, aan boulevard en strand

Berry
26-3-2014

Wij hebben het hier super gehad. Direct aan boulevard en zee. Rondom terrasjes, restaurants en winkels. Schitterend uitzicht. Super goedkope restaurants, cafe's en winkels. Absoluut niet geschikt voor rustzoekers, daar vooral in weekend zeer veel Engelse jeugd hun party's vieren. Appartement voorzien van volledig ingerichte keuken, woonkamer en bij ons twee slaapkamers en badkamer. Groot balcon, niet bij alle appartementen maar ook die zijn mooi ruim. Personeel zeer vriendelijk. Wij konden tot 17.30 uur in appartement blijven i.v.m. late vlucht en onze accomodatie na ons niet bezet was. Kleine vergoeding ad Euro 25,-- De kamers zagen er, na de gelezen vorige berichten, boven verwachting uit. De supermarkt beneden handig en uitgebreid assortiment. Er werd in onze week niet schoongemaakt maar was ook niet nodig met twee personen. Handdoeken en theedoeken voldoende aanwezig. Vier grote badlakens, vier kleine hand en theedoeken.
Algemene indruk: goed.

Gereisd Met partner in maart 2014

Prachtige locatie

esther
31-1-2014

Prima appartement. Vrij oude inrichting maar niets is stuk en er ontbreekt niets. Oude tv maar het beeld is uitstekend. Zelfs een wasmachine aanwezig. lekkere bedden

Gereisd Met vrienden in september 2013

Geweldige plek ligging is perfect

Ineke
26-5-2013

Vera cruz is een heerlijk appartement, goed ingericht perfecte bedden en prima badkamer. Gelijk aan het strand en in de buurt van de winkels. Wij hebben een super fijne vakantie gehad

Gereisd Met jonge kinderen in april 2013

Prima plek

Lindsay
3-6-2012

Prima appartement voor de gene die weinig in hun kamer komen. Wanneer wij er waren zaten we altijd heerlijk op het balkon. Keuken met wasmachine. Badkamer was ook prima en onze kamer was ruim voor vier personen. Ligging is geweldig met uitzicht over de boulevard en zee. Supermarkt meteen naast het hotel en een belgische dokter achter het appartement als je die nodig zal hebben. Zwembad was ook prima.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 26 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima plek

Christel Wimmers
21-8-2011

Wij hebben met plezier in Vera Cruz vakantie gevierd. Ik denk dat het er aan ligt bij wie je boekt wij hebben Vera Cruz van een particulier gehuurd en het appt zag er prima uit we hadden een wasmachine de keuken was van alle gemakken voorzien en de badkamer was prima. Als ik nadeel zou moeten bedenken dan misschien dat de lift vrij klein en erg warm was maar we zaten op etage 6 dus we stonden niet al te lang in de lift. Het zwembad was ook een prima plek, bij ons appt waren ook twee ligstoelen die kon je meenemen naar het zwembad en de andere twee lagen op luchtbedden die we in Benidorm gekocht hadden. Al met al een zeer geslaagde vakantie. Voor meer info kan je me mailen.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

als de andere app;kom ik terug

C.Dijkshoorn
27-1-2011

Ik ben met nicht ; in Vera Cruz geweest. De ligging is geweldig,maar app;7E is erg slecht ingericht, heel oud interieur bv waar tv in staat is heel oud, de tv is niet van deze tijd,dat had een platte tv moeten zijn [dat hoorde wij later]maar dat was nog niet gebeurd. Dit app;mag niet meer verhuurd worden,moet eerst geheel opnieuw ingericht worden. We hebben evengoed een fijne vac; gehad.

Gereisd Met partner in Sat Jan 08 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Topper!

Karin
20-5-2010

Wij hadden 2 appartementen gehuurd. Eén op 8 en een op 18 hoog. Op 18 hadden we helaas geen wasmachine, maar verder was het een prima appartement: schoon en ruim. Het appartement op 8 was heel mooi en ruim met alles erop en aan. En de ligging aan de boulevard: perfect! Wij gaan zeker terug naar Vera Cruz.

Gereisd Met vrienden in mei 2010

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vera Cruz in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vera Cruz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.