Appartement Tropic Mar

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Tropic Mar voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Tropic Mar in het Nederlands

2004

Tropic Mar ligt helemaal op een uithoek van de boulevard aan het Llevante Strand. Dat is dus zo'n 2 km verwijderd van het oude centrum. Maar er zijn ook winkels en winkelcentra in de buurt.

De weg naar Tropic Mar is behoorlijk stijl. Bus stopt beneden aan de weg.

De indeling van de appartementen zijn best gezellig. Lekker ruim balkon. Eén zijde van het gebouw heeft ongunstige bezonning. Uitzicht is prachtig over de complete boulevards van Benidorm. Uit mijn hoofd gezegd heeft Tropic Mar ongeveer 24 verdiepingen. De bovenste verdiepingen hebben uiteraard een adembenemend uitzicht.

Gebouw wordt goed onderhouden. Architectuur erg mooi.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tropic Mar in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tropic Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.