Appartement Torreyago

Meer appartement info

37 reviews over Appartement Torreyago

• 7Rob Roodselaar19-05-2017

Goede ligging, gedateerde inrichting

De ligging, aan de boulevard en het strand van Plaza de Levante in Benidorm, is prima. Dat ze een gesloten parkeerplaatshebben, is een pré. De inrichting is niet erg up-to-date, al wordt er langzaam wat verbeterd. De appartementen zijn qua ruimte geschikt voor 4 personen, al zijn er (slaapbanken meegerekend) 7 slaapplaatsen. De prijs/kwaliteits verhouding is redelijk, je moet niet te veel eisen stellen, maar hebt dan wel een appartement op de eerste rij, als zijn er daar, in andere appartementsgebouwen en hotels, nog veel meer van.

Gereisd met partner in maart 2017

• 8gustaaf de la Rambelje25-08-2013

grote mooie appartement goed ingericht

21juli t/m 29 juli 2013 in torrayago zeer tevreden kan natuurlijk altijd beter voor appatement zeer goed ingericht zat op 2 hoog keek richtig strand zeer tevreden ga volgend jaar weer heen geen ander app

Gereisd met partner in juli 2013

• 9f boumans07-10-2009

prima appartement

wij komen er al jaren!hebben nooit problemen!!! we krijgen handdoeken en beddengoed en we worden er zeer goed ontvangen en behandeld.als wij naar benidorm gaan kiezen wij altijd voor dit appartement.en willen dan ook geen ander.antonio en pepe,doen goed hun best en zijn vriendelijk.en dus ook voor kinderen.met de carnaval gaan wij er zeker weer heen.

• 4jma.flier22-09-2009

"nooit meer naar torre yago"

nooit meer !!! we gaan daar nooit meer heen ,schoonmaken hebben ze daar nog nooit van gehoord. dotten haar in de woonkamer snoeppapier onder de bank ,schimmel in de douche ,doucheput veroest.kasten zwart van de stof.ze mogen het van ons schrappen uit het reisboek.

• 1George Ladru20-09-2009

Wat een smerige troep!!!

In 2006 verbleven wij 1 week in een appartement in TorreYago. Tijdens ons verblijf begin september 2009 bleek de tijd in TorreYago stil te hebben gestaan. Er is totaal niets aan het gebouw gedaan. Sterker nog…. volgens mij is er sinds 2006 ook niet meer grondig schoongemaakt. Door de ramen kon je amper naar buiten kijken. Door het hele gebouw is beton-rot en krioelt van de kakkerlakken. Tijdens regen is er wateroverlast. Een tweede douche en wc die aanwezig was kon niet gebruikt worden. We hadden met een groep 5 appartementen gehuurd en elk appartement had last van deze gebreken. Echtwaar dit is geen aanrader. Het enige pluspunt is de gunstige ligging en de ruime indeling. Jammer dat er nog reisorganisaties zijn die dit ”smerige ding” in hun reisgids hebben staan. Zie de bijgevoegde foto’s

Gereisd met vrienden in september 2009

• 6Brigitte20-09-2009

Nog een kans

Afgelopen week dit appartement door gunstige ligging nog één kans gegeven. Echter... nee, ons zien ze daar niet meer. Entree prima, maar appartement smerig. Bedverschoning wordt (als het de dames uitkomt) om de hoek van de vordeur om de hoek gesmeten. Bij vertrek zaten de 'schoonmaaksters'twee urr op de trap te wachten tot wij vertrokken. Tsja, dan worden de andere appartementen niet schoon natuurlijk!

• 6Geurt08-07-2009

viel wat tegen

Volgens de brochure een mooi app met behoefte aan renovatie. Bleek zo te zijn. Mooie verzorgde aentree en trappenhuis/lift. App was bij aankomst NIET schoongemaakt Wisselen handdoeken ongelijk. Maar 1 keer schoon beddengoed in de 14 dagen. Kakkerlak aangetroffen van plm 3 cm. Erg verouderd. Geen tweede keer

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 6Lissy03-05-2009

Toplokatie met behoefte aan renovatie

We zijn net terug van een krappe 2 weken Benidorm. Prima temperatuur voor deze tijd van het jaar.

Torre Yago heeft qua hal en lift een opknapbeurt gehad en ziet er goed uit. (het hekwerk op de balkons is nog niet gedaan) Wij hadden samen met familie 2 appartementen (nr 2 en 3) op 5 hoog. De onze was in enigszins verouderde staat (m.n de badkamer), maar niet vies. Die van de anderen zag er iets frisser uit. Er zit veel verschil in de woonkamers van de appartementen. Het ene appartement heeft een serre of het balkon is opgenomen bij de woonkamer. Wij hadden een balkon in de originele staat en dus naar verhouding een iets kleinere woonkamer. Maar met strand voor de deur en min. 20 graden eind april klaag ik niet over de grootte van de woonkamer.

Benidorm is niet mijn ding. Maar voor een betaalbaar appartement aan het strand en de boulevard is het goed te doen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

• 7Henk en Elly19-02-2009

prima onderkomen

Na alles wat we gelezen hadden op Zoover.nl is het ons 100% meegevallen.4weeken een prima verblijf gehad alleen de badkamer was niet het einde erg klein en zeer oud .nieuwe keuken en opgeknapte kamers .mooi uitzicht .zijn van 17 Jan tot 14Feb 2009 geweest

Gereisd met partner in januari 2009

• 7Gea08-12-2008

Ondanks alle kritiek hebben wij echt wel genoten.

Ligging is prima. Zeer groot appartement maar erg oud. De inrichting, dus de meubels vonden we wel goed en ook gezellig. Maar de bedden waren zeer hard, je voelde de veren. Op de 1e dag hebben we alle serviesgoed en bestek afgewassen. We hadden 2x per week schone handdoeken gekregen, maar geen linnengoed voor de bedden. We hadden een wasmachine dus hebben dat zelf gewassen. Al die tijd is ons appartement niet schoongemaakt. We zijn er 12 dagen geweest. Na alle alarmerende berichten op deze site waren we op alles voorbereid. Dus achteraf viel het ons nog wel mee. En dat we af en toe zelf wat moesten schoonmaken vonden wij niet zo erg. Anders hadden wij wel een klacht ingediend. Verder hebben wij heerlijk genoten in Benidorm en in Torreyago.

Gereisd met partner in november 2008

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats