Hotel Sol Pelicanos Ocas

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Pelicanos Ocas voor je op een rij gezet:

87 reviews over Hotel Sol Pelicanos Ocas

• 9Vergote Roger28-04-2019

Herdoenbaar jaarlijks zoals bij mij reeds jarenlan

Het is een hotel betaalbaar en zowel voor ouderen als voor de jeugd tiptop.

Alleenreizend

• 2018
    8Gonnie van den Heuvel24-12-2018

Super, voor herhaling vatbaar.....

Super verblijf, prachtig hotel, geweldig weer, mooie schone kamers, vriendelijke bediening, en goede bars, en entertainment.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Ton van Dongen01-12-2018

gezellige plaats veel te doen

hotel was prima goed eten en netjes

Met vrienden

• 7Woes28-06-2018

ok, groot zwembad

Positief: -groot zwembad (genoeg bedjes) - nette gerenoveerde kamers (wel heel klein balkon) - goede ligging: dichtbij strand/restaurants/ winkels - half pension: je mag kiezen tussen ontbijt en lunch of ontbijt en diner. Dat mag je ook afwisselen - groot buffet: zeer ruime keuze (wel met name ongezonde dingen, zelfs patat als ontbijt...)

negatief: - bij half pension is drinken uitgesloten! Daar moet je apart voor betalen. Overal hangen kaartjes dat alleen all inclusive gasten drinken mogen tappen (zelfs water niet gratis!). - Wifi onveilig - Grote ongezellige drukke eetzaal: je bent verplicht binnen te eten - airco maakt enorme herrie en werkt 's nachts niet goed. Ik vermoed dat dat komt omdat iedereen hem dan aanheeft, want overdag houdt de airco de kamer wel koel - deur badkamer/wc heeft geen slot - je mag niet met luchtbedden/ballen etc in het zwembad

• 2017
    7LucP09-08-2017

Volgende keer terug Rosamar

Twee pluspunten van dit hotel: Een mooi zwembad en ruime moderne kamers. Maar daar is alles eigenlijk mee gezegd. Eigenlijk is dit een fabriek voor Engelsen en Spanjaarden. Het eten trekt op niet veel,zeer eentonig en weinig smaak. Om één of andere reden werd er nooit pasta gepresenteerd in het buffet. Ook een ongezellig en lawaaierig restaurant,de tafels en stoelen zouden ook passen in een mac donalds,tafelkleedjes om de boel wat op te fleuren is blijkbaar niet nodig. Wel altijd vriendelijk personeel. Op de kamer hangt een fraaie flatscreen maar daar ben je niet veel mee. Een 50-tal kanalen,maar enkel spaanse en britse zenders. Een goed (duur) hotel voor wie niet te veeleisend is en veel animatie nodig heeft,maar voor ons wordt het de volgende keer terug hotel Rosamar,dit hotel is veel familialer en gezelliger,vlaamse zenders op de kabel,veel lekkerder eten en een pak goedkoper.

• 7lindaenjohan29-04-2017

Leuk maar eenmalig

Na een paar geweldige dagen in Alicante per bus naar Sol pelicanos ocas gegaan. Familiekamer is ruim genoeg, bedbank slaapt prima. Zwembaden v het hotel zijn mooi maar koud. Ontbijt is lekker, avondeten niet. Zeer veel Engelse gasten, luidruchtig maar niet vervelend.We waren het enige Nederlandse gezin Leuk animatieteam, onze kinderen hebben zich ondanks het mindere weer goed vermaakt. Benidorm is levendig, gezellige boulevard met goedkope winkels, zal in hoogseizoen heel druk zijn. Voor 1 keer prima maar we hebben vele betere hotels gehad.

• 7Blommetje19-02-2017

Zeeeer gehorige kamers

Ik heb nog nooit zulle gehorige kamers mee gemaakt. Ik hoorde letterlijk mijn buurman snurken. Iedere nacht wakker geweest en de buren waren niet eens luidruchtig. Hotel verder goed. Goed gevarieerd eren en de ligging is goed. Hotel zat overvol met Engelsen en wat Spanjaarden. Weinig Nederlanders. Veel zonplaatsen bij zwembad. Iedere avond entertainment wat drukbezocht wordt

• Oude reviews

10Angela27-08-2016

Heerlijke vakantie

Dit was alweer de 5e x dat we hier zijn geweest en wederom een topvakantie gehad met onze kids van 10 en 16. Dit jaar voor de 1e x all inclusive genomen en dat is heel goed bevallen. Is 16,50 pp per dag (kids tot 11 de helft) en je hebt geen omkijken meer naar verdere uitgaven. Kan alleen genomen worden als je al volpension hebt. Tussen de maaltijden door kun je lekkere hapjes bij het zwembad halen en de kids kunnen hun lol op met ijsjes, limo en slushies. Voor de ouders is er ook genoeg lekkers van water tot pina colada etc.. Je mag overal drinken halen behalve bij de bar IN het water...die is speciaal voor de gold inclusieve (speciale cocktails) Lees heel veel over de engels medetoeristen dat ze luidruchtig en aanwezig zijn. Ik moet zeggen..wij hebben dat in al die jaren niet als storend ervaren eerder als gezellig. Als je rust en stilte wil op je vakantie moet je niet in Benidorm gaan zitten. Bij het zwembad is er wel een race om de ligstoelen. Gelukkig loopt er een mannetje rond die dat bij houd en handdoeken gewoon weghaalt als ze te lang liggen. Het eten is divers en er zijn thema avonden zoals italiaans, speciale vis en sushi. Ik persoonlijk ben een moeilijke eten en had er eigenlijk altijd wel wat tussen zitten. Het entertainment is fantastisch. Overdag is er de kidsclub waar de jongste kinders zich kunnen amuseren..voor de volwassenen activiteiten als watervolley..spinning in het zwembad en aquarobic. S'avonds shows van musical tot circus...gewoon leuk om naar te kijken en goed neergezet. Hotel ligt op loopafstand van het levante strand...de markt en de boulevard.. Kortom...topvakantie en wij gaan er zeker nog een x heen.

• 7k_roos13-05-2016

Niet doen, teveel Engelsen in het hotel

Het hotel wordt bevolkt door hoofdzakelijk (stomdronken of niet) Engelsen en dan zeker de nette Engelsen. De hele dag stomdronken en 's nachts doe je geen oog dicht vanwege deze lui. We zijn halverwege de week overgezet naar een kamer op de 8e verdieping ipv de 2e, dat was wat rustiger. Het enige positieve wat we kunnen zeggen is de kwaliteit van het eten, dat was wel erg goed voor een 3* hotel + de omgeving van het grote zwembad achter Sol Pelicanos. Alhoewel de helft van het zwembad de hele week is afgesloten voor filmopnames die maar 1x per week plaatsvinden. Het zwembad heeft veel palmbomen en is mooi groen. De muziek bij het zwembad en in het hotel staat veel te hard, het lijkt net een disco. Het personeel is er maar heeft liever niets te maken met de klanten, ze zijn erg afstandig. We waren de enige 2 Nederlanders die door touroperator zijn afgezet en dat zegt wel wat, ga er niet heen als je iets anders kunt vinden.

• 9MP Veerman01-05-2016

Heerlijk

perfecte ligging, goed eten (hoewel veel op engelse leest) altijd wel iets dat je lust, fantastische zwembaden en schoon. Ideale ligging net buiten de chaos maar dichtbij alles, het strand op 100 meter.

Alleenreizend

2 tips over Hotel Sol Pelicanos Ocas

• Vandierendonckjimmy, 24-02-2013

Kamer boeken hoog in het gebouw om het nachtlawaai te beperken

• johnenmarijvoermans, 16-06-2013

Bij cafè Paris overheerlijke cappucino, een mooie tussenstop als je vanuit Pelicanos naar het oude gedeelte van Benidorm loopt! Over de markt slenteren op woensdag en zondagochtend. Leuk om af te dingen en dit ook zeker doen! Vanuit de haven met een boot naar een onbewoond eiland, wij kwamen op zee zelfs dolfijnen tegen, op het eiland is weinig te zien, maar lekker op de boot gezeten aangekomen op het eiland lekker wat gegeten en gedronken met een mooi uitzicht en weer mee terug gevaren.14,- pp

4 vragen over Hotel Sol Pelicanos Ocas

• ltv, 26-07-2017

luchtbedden

Mogen er luchtbedden in het zwembad?

• Linda, 17-08-2016

Eten

Kan je ook buiten ontbijten? En dineren ?

• avw1983, 07-02-2016

All In

Mag je na het uitchecken je All-in bandje omhouden?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats