Appartement Santa Margarita

111 reviews over Appartement Santa Margarita

• 2019
    5Brouwer10-10-2019

Nooit meer

Bij aankomst op de 19de verdieping (gevraagd zo laag mogelijk, wegens hoogtevrees)kwamen we in een donkere galerij waar de verlichting niet aansprong. In het ruime gedateerde appartement hadden we regelmatig moeite de airco in de slaapkamer uit te krijgen. Bij de wisseling van de handdoeken kregen we er minder terug dan ingeleverd. Bedden verschonen moesten we de reisleidster van touroperator voor inschakelen. Helaas geen parasols bij het zwembad. Bij vertrek in de namiddag moesten we de koffers ergens in een magazijn plaatsen waar iedereen bij kan en omkleden in de toiletten van het zwembad. Er moest gesoebat worden voor een sleutel van de voordeur om het complex weer binnen te komen want was het antwoord, je kunt wachten tot iemand naar binnen of buiten komt. Ligging hotel goed en een lekker zwembad maar niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2019

• 4Ria Jas17-08-2019

Nooit meer

Vreselijk, wat een drama, tiki bar beneden met zuipende en schreeuwende engelsen! Zwembad prima, maar parasols nodig, anders geen schaduw. Strand ook vol met schreeuwende engelsen. dit appartement is BESLIST geen aanrader!

Gereisd met partner in juni 2019

• 2Cindy Vergouwen12-08-2019

Nooit meer

Jammer genoeg dit jaar een zeer slechte ervaring gehad in dit appartement. Wij zaten in 1E en hebben de melding moeten doen van bedwantsen!!! Helaas nam de eigenaar de hygiëne niet zo serieus maar wij zijn door de touroperator overgeplaatst naar ander appartement. Inmiddels thuis en helemaal onder de uitslag!! Voor ons dus geen santa Margarita meer!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Ilona25-07-2019

Totaal NIET kindvriendelijk, verder wel super!

Een mooi ( wel wat gedateerd )appartement, maar met een prachtig uitzicht ( wij zaten op de 19e verdieping) Je weet niet wat je ziet bij binnenkomst, zo mooi! Ligging is ook prima, genoeg te doen in de omgeving. Alléén is het totaal NIET kindvriendelijk!! Niks mag, geen ( klein) balletje , zwemband/ligbed in het zwembad. Allemaal oude zeuren die daar steeds over bellen om te klagen. Héél jammer, van zo'n geweldig appartement.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 4Dhr van D11-06-2019

gedateerd en te duur voor het product

Appartement Santa Margarita in Benidorm gedateerd Borg €150 een wassen neus ,geen lijst aanwezig met inventaris te duur betaald voor dit App . voor ons niet meer

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    6Elly29-09-2018

Perfect complex maar app 3D niet!

Wij hadden app 3D. Dit is een zeer gedateerd appartement. Meubels zijn zeker 30 jaar oud, bedden zijn goed. Keuken was ok alleen weinig serviesgoed. De airo in de woonkamer was te huur voor € 5 per dag. Echter de airco was zo smerig van binnen dat we dat risico maar niet hebben genomen. Het gevolg was wel dat de nachten heel erg heet waren. Uitzicht is prachtig alleen blijft het jammer dat er geen balkon is maar een glazen pui die deels open kan. Het complex zelf is zeer netjes. Zwembad is goed en er staan ook ligbedden bij. De ligging is perfect! Complex absoluut een aanrader maar app 3D absoluut niet!

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

10Monique24-06-2017

Heerlijk zo aan de boulevard

Echt een lekker app vooral de hoeken zijn heel groot met 2 badkamers. Zo aan de boulevard

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Rina24-06-2017

Zeer mooi appartement

Fijn zwembad aan het strand Wel veel herrie van de tikkiebar zatte engelse van de middag tot de avond

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Riek Pulles14-04-2017

mooi appartement met geweldig uitzicht op zee

wij hebben in maart een mooie vakantie gehad in dit appartement het was compleet ingericht voor een langer verblijf hebben bijna geen hinder ondervonden van de tikabar er onder wij zaten ook op 17c komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in maart 2017

• 9Willy en Heidi09-10-2016

Goed appartement, van alle gemakken voorzien.

Goed appartement wat van alle gemakken voorzien is. Wij hadden een 3 kamer appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Op allebei de slaapkamers is airco en in de woonkamer ook nog een, ze zijn allemaal afzonderlijk te regelen. Er is geen föhn. Wij zaten in 1E. In de keuken is een koffiezetapparaat, waterkoker, oven, magnetron en wasmachine. Er is geen balkon maar wel een rek waar je je handdoeken kunt laten drogen na een dagje strand of zwembad. De schuiframen in de huiskamer kunnen helemaal open geschoven worden. Wij hadden geen last van de Tiki bar omdat het na 22.00 uur rustig was. Ik zou waterschoenen meenemen want er liggen flink wat stenen en rotsen in de zee. De strandbedjes en parasol kosten €4,50 per stuk. Er is wel wifi in het appartement maar dat kost €22 per week. De tv heeft alleen RTL 4 en als je meer zenders zou willen kost dat €40 per week.

Gereisd met partner in oktober 2016

Appartement Santa Margarita info