Appartement Santa Margarita

Appartement
Appartement Santa Margarita
7,9

105 reviews over Appartement Santa Margarita in het Nederlands

Heerlijk zo aan de boulevard

Monique
24-6-2017

Echt een lekker app vooral de hoeken zijn heel groot met 2 badkamers. Zo aan de boulevard

Zeer mooi appartement

Rina
24-6-2017

Fijn zwembad aan het strand Wel veel herrie van de tikkiebar zatte engelse van de middag tot de avond

mooi appartement met geweldig uitzicht op zee

Riek Pulles
14-4-2017

wij hebben in maart een mooie vakantie gehad in dit appartement het was compleet ingericht voor een langer verblijf hebben bijna geen hinder ondervonden van de tikabar er onder wij zaten ook op 17c komen zeker nog eens terug.

Oude reviews (archief)

Goed appartement, van alle gemakken voorzien.

Willy en Heidi
9-10-2016

Goed appartement wat van alle gemakken voorzien is.

Wij hadden een 3 kamer appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers.

Op allebei de slaapkamers is airco en in de woonkamer ook nog een, ze zijn allemaal afzonderlijk te regelen. Er is geen föhn. Wij zaten in 1E. In de keuken is een koffiezetapparaat, waterkoker, oven, magnetron en wasmachine. Er is geen balkon maar wel een rek waar je je handdoeken kunt laten drogen na een dagje strand of zwembad. De schuiframen in de huiskamer kunnen helemaal open geschoven worden. Wij hadden geen last van de Tiki bar omdat het na 22.00 uur rustig was. Ik zou waterschoenen meenemen want er liggen flink wat stenen en rotsen in de zee. De strandbedjes en parasol kosten €4,50 per stuk. Er is wel wifi in het appartement maar dat kost €22 per week. De tv heeft alleen RTL 4 en als je meer zenders zou willen kost dat €40 per week.

Toplocatie

Tom
17-8-2016

Positief:

- Prachtige locatie vlak bij het strand en de helderblauwe zee

- Ruim en proper appartement. Alle faciliteiten die je nodig hebt

- Oude Benidorm is mooi

- Lang uitgerekte stranden

- Goedkope winkels en restaurants

Negatief

- Enorm druk. Veel te veel Britten en Engelse invloeden. Het echte Spanje (met uitzondering van oude Benidorm) hoef je hier niet te zoeken.

- Geur van maagledingen 's morgen in de omgeving van de bar onder appartement (dronken britten

- Nachtlawaai soms hoorbaar tot op 17e verdieping

- Er is GEEN parking aan de appartementen. Parkeren kan je in ondergrondse publieke parking aan uiteinde av.Meditteraneo (10€/dag)

- Pizzeria Avanti ( S Domingo 6) in het Oude Benidorm. Toppizzeria met topbediening

Perfecte locatie

Jose oosterboer
25-6-2016

Aan het Levante strand . Dicht bij de "Engelse buurt". Altijd veel gezelligheid van de tikibeach onder het complex. Snachts geen last daarvan want rond 23.00 is hij dicht. Heerlijk eten bij Pinokkio ook onder het complex. Hollandse eigenaren met 3 x per week een live artiest . Supergezellig

Perfecte ligging!

Sanne
29-5-2016

Zeer goede locatie, gelijk aan de boulevard en mooi uitzicht op de zee. Inderdaad veel overlast van de tiki bar, maar deze sluit rond 10 uur savonds en daarna is het heel rustig op de boulevard!

Appartement is oké, maar wel verouderd. Bedden waren goed.

super vakantie

seraphina
31-1-2016

lokatie en appartement super alleen boven de Tiki bar die s'ochtends om 10 uur open gaat en dan staan die Engelsen al voor de deur en gelukkig in maart om ca.20.00 sluit. de hele dag gillende en bezopen Engelsen dat is erg vervelend. heb de maand mei in moeten vullen maar wij gaan altijd in maart. Ga je later in het seizoen dan is de tiki bar ook later geopend.

perfect

pckagchel
31-1-2016

alles zeer goed schoonmaak linnen goede bedden

genoten

I. Kamphuis-Segerink
23-1-2016

Prachtig uitzicht direct over boulevard en de zee. Geen balkon maar wel grote schuiframen die helemaak open kunnen en je de zee hoort in je woonkamer. Lekker ruim en van alle gemakken voorzien. Zou deze accomodatie zo weer boeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Margarita voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Santa Margarita in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Santa Margarita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Santa Margarita scoort een 7.89 uit 10 op basis van 105 reviews.