Appartement Santa Margarita

Appartement Info

110 reviews over Appartement Santa Margarita in het Nederlands

• 4Ria Jas17-08-2019

Nooit meer

Vreselijk, wat een drama, tiki bar beneden met zuipende en schreeuwende engelsen! Zwembad prima, maar parasols nodig, anders geen schaduw. Strand ook vol met schreeuwende engelsen. dit appartement is BESLIST geen aanrader!

2Prijs/kwaliteit
    1Hoeveelheid ruimte
    8Zwembad
    4Hygiëne

• 2Cindy Vergouwen12-08-2019

Nooit meer

Jammer genoeg dit jaar een zeer slechte ervaring gehad in dit appartement. Wij zaten in 1E en hebben de melding moeten doen van bedwantsen!!! Helaas nam de eigenaar de hygiëne niet zo serieus maar wij zijn door de touroperator overgeplaatst naar ander appartement. Inmiddels thuis en helemaal onder de uitslag!! Voor ons dus geen santa Margarita meer!!!

1Prijs/kwaliteit
    1Hygiëne

Met oudere kinderen

• 7Ilona25-07-2019

Totaal NIET kindvriendelijk, verder wel super!

Een mooi ( wel wat gedateerd )appartement, maar met een prachtig uitzicht ( wij zaten op de 19e verdieping) Je weet niet wat je ziet bij binnenkomst, zo mooi! Ligging is ook prima, genoeg te doen in de omgeving. Alléén is het totaal NIET kindvriendelijk!! Niks mag, geen ( klein) balletje , zwemband/ligbed in het zwembad. Allemaal oude zeuren die daar steeds over bellen om te klagen. Héél jammer, van zo'n geweldig appartement.

8Ligging
    6Inrichting
    4Zwembad
    6Hygiëne

Met vrienden

• 4Dhr van D11-06-2019

gedateerd en te duur voor het product

Appartement Santa Margarita in Benidorm gedateerd Borg €150 een wassen neus ,geen lijst aanwezig met inventaris te duur betaald voor dit App . voor ons niet meer

3Prijs/kwaliteit
    2Hoeveelheid ruimte
    5Zwembad
    5Hygiëne

• 2018
    6Elly29-09-2018

Perfect complex maar app 3D niet!

Wij hadden app 3D. Dit is een zeer gedateerd appartement. Meubels zijn zeker 30 jaar oud, bedden zijn goed. Keuken was ok alleen weinig serviesgoed. De airo in de woonkamer was te huur voor € 5 per dag. Echter de airco was zo smerig van binnen dat we dat risico maar niet hebben genomen. Het gevolg was wel dat de nachten heel erg heet waren. Uitzicht is prachtig alleen blijft het jammer dat er geen balkon is maar een glazen pui die deels open kan. Het complex zelf is zeer netjes. Zwembad is goed en er staan ook ligbedden bij. De ligging is perfect! Complex absoluut een aanrader maar app 3D absoluut niet!

5Prijs/kwaliteit
    7Zwembad
    7Hygiëne

• 2017
    10Monique24-06-2017

Heerlijk zo aan de boulevard

Echt een lekker app vooral de hoeken zijn heel groot met 2 badkamers. Zo aan de boulevard

9Inrichting
    10Hygiëne
    6Zwembad
    10Prijs/kwaliteit
    10Hoeveelheid ruimte

• 9Rina24-06-2017

Zeer mooi appartement

Fijn zwembad aan het strand Wel veel herrie van de tikkiebar zatte engelse van de middag tot de avond

8Inrichting
    9Hygiëne
    10Zwembad

• 8Riek Pulles14-04-2017

mooi appartement met geweldig uitzicht op zee

wij hebben in maart een mooie vakantie gehad in dit appartement het was compleet ingericht voor een langer verblijf hebben bijna geen hinder ondervonden van de tikabar er onder wij zaten ook op 17c komen zeker nog eens terug.

7Inrichting

• Oude reviews

9Willy en Heidi09-10-2016

Goed appartement, van alle gemakken voorzien.

Goed appartement wat van alle gemakken voorzien is. Wij hadden een 3 kamer appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Op allebei de slaapkamers is airco en in de woonkamer ook nog een, ze zijn allemaal afzonderlijk te regelen. Er is geen föhn. Wij zaten in 1E. In de keuken is een koffiezetapparaat, waterkoker, oven, magnetron en wasmachine. Er is geen balkon maar wel een rek waar je je handdoeken kunt laten drogen na een dagje strand of zwembad. De schuiframen in de huiskamer kunnen helemaal open geschoven worden. Wij hadden geen last van de Tiki bar omdat het na 22.00 uur rustig was. Ik zou waterschoenen meenemen want er liggen flink wat stenen en rotsen in de zee. De strandbedjes en parasol kosten €4,50 per stuk. Er is wel wifi in het appartement maar dat kost €22 per week. De tv heeft alleen RTL 4 en als je meer zenders zou willen kost dat €40 per week.

9Inrichting
    9Prijs/kwaliteit

• 7Tom17-08-2016

Toplocatie

Positief: - Prachtige locatie vlak bij het strand en de helderblauwe zee - Ruim en proper appartement. Alle faciliteiten die je nodig hebt - Oude Benidorm is mooi - Lang uitgerekte stranden - Goedkope winkels en restaurants

Negatief - Enorm druk. Veel te veel Britten en Engelse invloeden. Het echte Spanje (met uitzondering van oude Benidorm) hoef je hier niet te zoeken. - Geur van maagledingen 's morgen in de omgeving van de bar onder appartement (dronken britten - Nachtlawaai soms hoorbaar tot op 17e verdieping - Er is GEEN parking aan de appartementen. Parkeren kan je in ondergrondse publieke parking aan uiteinde av.Meditteraneo (10€/dag) Tips - Pizzeria Avanti ( S Domingo 6) in het Oude Benidorm. Toppizzeria met topbediening -

8Inrichting
    5Zwembad

4 tips over Appartement Santa Margarita

• daniellesmit71, 09-07-2012

Restaurant Pinocchio, de Kroon, het kiprestaurant en de vele chinese restaurants super lekker eten voor niet al te veel geld. Bakkertje vlakbij, heerlijk warm stokbrood en ook niet duur.

• Anneke Pultrum, 24-06-2012

ik wil het even over drinken hebben. hier wat tips. koop geen flesjes water op het strand. kosten € 2.5 euro. je kunt beter naar een supermaktje gaan. daar koop je een grote fles van 8 ltr voor 1.5? als je op je kamer wil drinken aan een wijntje of pilsje ect. koop het in de supermarkt.. niet op het terras. je betaald voor een flesje wijn € 20.00. supermarkt nog geen € 3.00. neem een kurkentrekker van huis mee, daar zijn het van die goedkope slappe dingen..

• Anneke, 10-07-2012

pinoccio die hollandse tent aan de boulevard vind ik de eigenaresse niet klantvriendelijk. echt! zeker niet tegen mensen met een verstandelijke beperking. ik kan het weten. ik heb een vriendin met een verstandelijke beperking ik begeleide haar. na een paar dagen voelde ikdat we niet welkom waren. nee dan bij hun buren. aan weerszijde die zijn een stuk vriendelijker. er onbrak ons aan niks. tikkibeach. en budweiser.

7 vragen over Appartement Santa Margarita

• J.Kluskens, 18-10-2017

appartement

Zou U voor de periode van 15Nov 2018 t/m 15 Mrt 2019 een betaalbaar appartement hebben voor twee personen op leeftijd niet hoog liggend en geen vals plat i.v.m. COPD en ASTMA Dank U

• Willimsen, 04-09-2013

Hondje

Mag er een klein hondje mee

Franka, 06-09-2013

Er zijn enkele appartementen waar ze een klein hondje toelaten.Bij Santa Margarita heb ik nog nooit mensen met hondjes gezien in het gebouw.Maar als je bij een reis-organisatie hebt geboekt,of gaat boeken kan je natuurlijk altijd navraag doen

• diet, 06-06-2010

loggia

Ik heb gelezen dat er geen balkon aanwezig is,maar een loggia. Kunnen er ook ramen open geschoven worden in de loggia. Dat zou ik graag willen weten,voordat ik tot een boeking over ga.

Annetta, 04-03-2013

Hoe zit het met de rokers omdat je geen balkon hebt.

Anneke, 17-06-2010

ik kom net uit Benidorm. inderdaad er zijn helaas geen balkons. maar de ramen kunnen worden open geschoven tot het midden. wij zaten 19 hoog. 2 persoon appartement.

Anneke, 10-06-2013

toen ik er op vakantie was, stond er gewoon een asbak. op de eettafel. dus mag of mocht er gerookt worden. hoe het nu zit? ik heb geen idee. het is inmiddels alweer 3 jaar geleden.

lolbroek44, 22-09-2011

ik boek als ik met vakantie ga bij sunweb. op de site staat alles keurig beschreven. over de kamers. aantal liften. faciliteiten ect. ik zou daar eens kijken. www.sunweb.nl u zou natuurlijk ook contact met ze op kunnen nemen. of die debetreffende hotel rolstoel vriendelijk is. mocht u wat leuks tegenkomen. sucses.

lolbroek44 , 20-09-2011

als ik het verhaal zo lees. en uw man is invalide. vind ik santa Margarita helemaal niet geschikt. welleswaar zitten er liften in. 2 naarst elkaar. 1 lift is voor de even nummers. de ander oneven. ook zit er een goederenlift in. maar het appartement vind ik klein. de gang is smal. de doucheruimt te klein. ook de slaapkamer is niet al te groot dat je met de rolstoel bij het bed kunt komen. ook bij de ingang van het apartementencomplex moet u een trap op. dan is er geen lift. voor de rest over de boulevard ligt het lekker centraal. aan het strand. met veel bars en restaurands. voor de supermarkt moet even een eindje voor gelopen worden. daar hanteren ze de AH prijzen. dus goed eten. u kunt daar gewoon hollands eten kopen die u bent gewent. maar nogmaals santa Margarita prima. maar niet voor mensen in een rolstoel.

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresAvenida de Madrid E-3500