Hotel Sandos Monaco

Hotel aan zeeWeer vandaag24°16°
Hotel Sandos Monaco
8,9

55 reviews over Hotel Sandos Monaco in het Nederlands

Fantastisch . Geen enkele klacht.

Craessaerts Maurits
31-7-2019

Reeds vele jaren kom ik samen met mijn partner en een bevriend koppel naar het hotel. Steeds in november. Wij zijn er altijd goed ontvangen en verwend zodat we van onze vakantie konden genieten. Mooie kamers , goed ontbijt , middagmaal en avondmaal. Toffe bar enz. Geen klachten. Komen zeker terug .

Gereisd Met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Nicky, Sales & Marketing, 2-8-2019

Beste gast Ik ben verheugd om zo'n prachtige recensie over je verblijf bij ons te lezen en bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening met alle andere kijkers te delen. Het is mooi om te weten dat je ons blijft steunen en dat we er nog steeds in slagen om je verwachtingen op alle mogelijke manieren te bereiken. We hopen dat je snel weer terugkomt. Vriendelijke groeten Nicky Coupland Gastenservice

Perfect

Peter boosten
7-7-2019

Perfect ook alles was goed

Gereisd Met partner in juni 2019
Nicky, Sales & Marketing, 11-7-2019

Dear Guest We would like to say a big thank you for taking the time to post your review and rating about your recent holiday with us at Sandos Monaco. It is an absolute delight to know that you thorougly enjoyed your stay and we hope that one day in the future we will have the pleasure of seeing you again. Look forward to seeing you soon. Kind regards Nicky Coupland Guest Service

Johanna schalks
4-2-2019

Het is een super mooi en schoon hotel . Heel vriendelijk personeel . Super goed eten . All in kan niet beter . Ik ga er zeker weer naar toe .

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Nicky, Sales & Marketing, 26-2-2019

Beste Gast Heel erg bedankt voor zulke vriendelijke woorden over je vakantie bij ons in Sandos Monaco. Het is een groot genoegen om te weten dat u terug zou komen om ons te zien en we kijken ernaar uit u binnenkort te zien. Vriendelijke groeten Nicky Coupland Gastenservice

Goed hotel

RUDY
24-1-2019

Goed hotel goede animatie

Gereisd Met partner in januari 2019
Nicky, Sales & Marketing, 11-7-2019

Beste Rudy Dank u wel voor uw vriendelijke woorden en waardering met betrekking tot uw recente verblijf bij ons in Sandos Monaco. Het is een genoegen voor ons om te weten dat u van uw vakantie genoten heeft en we hopen u snel weer te zien. Vriendelijke groeten Nicky Coupland Gastenservice

Heel tevreden klant!

Beerens
27-12-2018

We verbleven er van 15 tot 22 december 2018. Heel goed gelegen hotel, we hebben er heel graag verbleven, voor ons was het eten en drinken uitstekend, zelfs cava gans de dag. We hebben enkel een heel kleine opmerking ivm het avondeten, wij aten graag eens een broodje en dit was zeker voldoende aanwezig met de nodige charcuterie en kaas maar we konden geen warm water en koffie nemen aangezien de machines 's avonds buiten dienst waren, dus enkel soep en dit vonden wij spijtig. Heel correcte en vriendelijke bediening, zowel aan de receptie als in restaurant! Soms een themaverrassing in de bar 's middags, zoals wijnproeverij met allerlei snacks, paella, scampi's etc.. en heel mooi gepresenteerd! We hadden overal heel goede WIFI ontvangst, ook heel goede bedden, wat zeker een groot pluspunt is. Verder zeker een 9 op 10 voor dit hotel!

Gereisd Met partner in december 2018

Het was fantastisch !

Penne herman
5-12-2018

Prachtig hotel grote ruime kamers tip top in orde Heel gevarieerd en vooral lekker eten subliem Uitstekend gelegen Vriendelijk personeel van de poetsvrouwen tot de top Was de 2 de maal dat wij er waren en gaan zeker terug

Gereisd Met partner in november 2018
Nicky, Sales & Marketing, 7-1-2019

Beste gast Dank u wel dat u de tijd neemt om een recensie te schrijven over uw recente vakantie bij ons in Sandos Monaco. We zijn heel blij om te weten dat u van uw vakantie hebt genoten en dat wij erin geslaagd zijn om uw verwachtingen te bereiken en we hopen u binnenkort weer te zien. Misschien kan je de volgende keer bij ons blijven voor kerst! Vriendelijke groeten Nicky Coupland Gastenservice

Prachtig.!

Goethals
23-11-2018

Zowel het onthaal en restaurantpersoneel zijn heel vriendelijk.Nicky is de persoon waar je met alle vragen terecht kan en is zeer behulpzaam.De kamers zijn zeer proper.Volgend jaar komen we terug voor ons een 10 op 10.

Gereisd Met partner in november 2018
Nicky, Sales & Marketing, 27-11-2018

Geachte Gast Hartelijk dank voor uw positieve opmerkingen over uw vakantie. We zijn zo blij dat je het leuk vond en bedankt voor het delen van je mening met iedereen hier op Zoover, het wordt zeer op prijs gesteld. We hopen dat u snel weer terug zult komen om ons weer te bezoeken. Vriendelijke groeten Nicky Coupland Gastenservice

Teleurstellend

darthhorror
12-12-2017

Niet erg vriendelijk aan de receptie, kregen zelfs geen welkoms glas, ook geen uitleg. Bij weggaan hetzelfde, waren ze erg kort. Kamer was ouderwets en meubels hadden hen beste tijd gehad, erg proper was het niet. Veel stof en vlekken op de grond. Douche zat vol zwarte schimmel, hebben ze wel komen reinigen!!! Wc knop liep door. Tv had zwarte streep door scherm. Erg veel lawaai 's avonds en smorgens. Eten was niet gevarieerd en erg Engels. Veel er van was koud of niet gekruid. Bij ontbijt geen verse ontbijtkoeken zoals croissants. Select lounge, de zetels waren vuil en de hapjes niet vers en slechte keuzes. Ook veel rokers aan hoofdingang en terras van lounge. Kortom, te veel geld gekost voor weinig kwaliteit, kom hier niet terug.

Gereisd Met oudere kinderen in november 2017

superrrrrr fijn hotel , oftewel fantastisch

Ellen Riestra
24-8-2017

eigelijk was alles goed.!! zelfs geen irritante beddenrace smorgens bij het zwembad !!! zeer gevarieerd eten , grote mooie hotelkamer. genoeg plaats zowel op het terras buiten als binnen en zelfs tegen de middag nog bedje bij het zwembad vrij

Gereisd Met partner in augustus 2017

een aanrader

Hilde
21-8-2017

Het is een super goed hotel, vriendelijk personeel, 3 x / dag een super lekker buffet, nooit hetzelfde gegeten tijdens de week vakantie. Ook steeds een healty corner. Elke ochtend verschillende verse eieren, pannekoeken, wentelteefjes, ... tijdens avond en middag eten ook steeds vis.

Het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat er soms wat te weinig plaats was rond het zwembad om te liggen. Maar dat is misschien enkel tijdens het hoogseizoen want is maar 2x gebeurd tijdens onze week vakantie. Ga geen handdoeken leggen van het hotel om je stoel te reserveren want dan nemen ze die weg als er te weinig plaats beschikbaar is. Op zich wel goed want er zijn mensen die een ganse dag hun handdoek leggen en pas om 17u aan het zwembad komen liggen.

Wij vinden het hotel een aanrader. ook goed centraal gelegen.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandos Monaco in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandos Monaco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.