Hotel Sandos Monaco

• Sauna
Meer hotelinfo

55 reviews over Hotel Sandos Monaco

• 9Craessaerts Maurits31-07-2019

Fantastisch . Geen enkele klacht.

Reeds vele jaren kom ik samen met mijn partner en een bevriend koppel naar het hotel. Steeds in november. Wij zijn er altijd goed ontvangen en verwend zodat we van onze vakantie konden genieten. Mooie kamers , goed ontbijt , middagmaal en avondmaal. Toffe bar enz. Geen klachten. Komen zeker terug .

Nicky, Sales & Marketing, 02-08-2019

Beste gast Ik ben verheugd om zo'n prachtige recensie over je verblijf bij ons te lezen en bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening met alle andere kijkers te delen. Het is mooi om te weten dat je ons blijft steunen en dat we er nog steeds in slagen om je verwachtingen op alle mogelijke manieren te bereiken. We hopen dat je snel weer terugkomt. Vriendelijke groeten Nicky Coupland Gastenservice

Met vrienden

• 9Peter boosten07-07-2019

Perfect

Perfect ook alles was goed

Nicky, Sales & Marketing, 11-07-2019

Dear Guest We would like to say a big thank you for taking the time to post your review and rating about your recent holiday with us at Sandos Monaco. It is an absolute delight to know that you thorougly enjoyed your stay and we hope that one day in the future we will have the pleasure of seeing you again. Look forward to seeing you soon. Kind regards Nicky Coupland Guest Service

• 10Johanna schalks04-02-2019

Het is een super mooi en schoon hotel . Heel vriendelijk personeel . Super goed eten . All in kan niet beter . Ik ga er zeker weer naar toe .

Nicky, Sales & Marketing, 26-02-2019

Beste Gast Heel erg bedankt voor zulke vriendelijke woorden over je vakantie bij ons in Sandos Monaco. Het is een groot genoegen om te weten dat u terug zou komen om ons te zien en we kijken ernaar uit u binnenkort te zien. Vriendelijke groeten Nicky Coupland Gastenservice

• 8RUDY24-01-2019

Goed hotel

Goed hotel goede animatie

Nicky, Sales & Marketing, 11-07-2019

Beste Rudy Dank u wel voor uw vriendelijke woorden en waardering met betrekking tot uw recente verblijf bij ons in Sandos Monaco. Het is een genoegen voor ons om te weten dat u van uw vakantie genoten heeft en we hopen u snel weer te zien. Vriendelijke groeten Nicky Coupland Gastenservice

• 2018
    9Beerens27-12-2018

Heel tevreden klant!

We verbleven er van 15 tot 22 december 2018. Heel goed gelegen hotel, we hebben er heel graag verbleven, voor ons was het eten en drinken uitstekend, zelfs cava gans de dag. We hebben enkel een heel kleine opmerking ivm het avondeten, wij aten graag eens een broodje en dit was zeker voldoende aanwezig met de nodige charcuterie en kaas maar we konden geen warm water en koffie nemen aangezien de machines 's avonds buiten dienst waren, dus enkel soep en dit vonden wij spijtig. Heel correcte en vriendelijke bediening, zowel aan de receptie als in restaurant! Soms een themaverrassing in de bar 's middags, zoals wijnproeverij met allerlei snacks, paella, scampi's etc.. en heel mooi gepresenteerd! We hadden overal heel goede WIFI ontvangst, ook heel goede bedden, wat zeker een groot pluspunt is. Verder zeker een 9 op 10 voor dit hotel!

• 9Penne herman05-12-2018

Het was fantastisch !

Prachtig hotel grote ruime kamers tip top in orde Heel gevarieerd en vooral lekker eten subliem Uitstekend gelegen Vriendelijk personeel van de poetsvrouwen tot de top Was de 2 de maal dat wij er waren en gaan zeker terug

Nicky, Sales & Marketing, 07-01-2019

Beste gast Dank u wel dat u de tijd neemt om een recensie te schrijven over uw recente vakantie bij ons in Sandos Monaco. We zijn heel blij om te weten dat u van uw vakantie hebt genoten en dat wij erin geslaagd zijn om uw verwachtingen te bereiken en we hopen u binnenkort weer te zien. Misschien kan je de volgende keer bij ons blijven voor kerst! Vriendelijke groeten Nicky Coupland Gastenservice

• 10Goethals23-11-2018

Prachtig.!

Zowel het onthaal en restaurantpersoneel zijn heel vriendelijk.Nicky is de persoon waar je met alle vragen terecht kan en is zeer behulpzaam.De kamers zijn zeer proper.Volgend jaar komen we terug voor ons een 10 op 10.

Nicky, Sales & Marketing, 27-11-2018

Geachte Gast Hartelijk dank voor uw positieve opmerkingen over uw vakantie. We zijn zo blij dat je het leuk vond en bedankt voor het delen van je mening met iedereen hier op Zoover, het wordt zeer op prijs gesteld. We hopen dat u snel weer terug zult komen om ons weer te bezoeken. Vriendelijke groeten Nicky Coupland Gastenservice

• 2017
    3darthhorror12-12-2017

Teleurstellend

Niet erg vriendelijk aan de receptie, kregen zelfs geen welkoms glas, ook geen uitleg. Bij weggaan hetzelfde, waren ze erg kort. Kamer was ouderwets en meubels hadden hen beste tijd gehad, erg proper was het niet. Veel stof en vlekken op de grond. Douche zat vol zwarte schimmel, hebben ze wel komen reinigen!!! Wc knop liep door. Tv had zwarte streep door scherm. Erg veel lawaai 's avonds en smorgens. Eten was niet gevarieerd en erg Engels. Veel er van was koud of niet gekruid. Bij ontbijt geen verse ontbijtkoeken zoals croissants. Select lounge, de zetels waren vuil en de hapjes niet vers en slechte keuzes. Ook veel rokers aan hoofdingang en terras van lounge. Kortom, te veel geld gekost voor weinig kwaliteit, kom hier niet terug.

Met oudere kinderen

• 9Ellen Riestra24-08-2017

superrrrrr fijn hotel , oftewel fantastisch

eigelijk was alles goed.!! zelfs geen irritante beddenrace smorgens bij het zwembad !!! zeer gevarieerd eten , grote mooie hotelkamer. genoeg plaats zowel op het terras buiten als binnen en zelfs tegen de middag nog bedje bij het zwembad vrij

• 10Hilde21-08-2017

een aanrader

Het is een super goed hotel, vriendelijk personeel, 3 x / dag een super lekker buffet, nooit hetzelfde gegeten tijdens de week vakantie. Ook steeds een healty corner. Elke ochtend verschillende verse eieren, pannekoeken, wentelteefjes, ... tijdens avond en middag eten ook steeds vis.

Het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat er soms wat te weinig plaats was rond het zwembad om te liggen. Maar dat is misschien enkel tijdens het hoogseizoen want is maar 2x gebeurd tijdens onze week vakantie. Ga geen handdoeken leggen van het hotel om je stoel te reserveren want dan nemen ze die weg als er te weinig plaats beschikbaar is. Op zich wel goed want er zijn mensen die een ganse dag hun handdoek leggen en pas om 17u aan het zwembad komen liggen.

Wij vinden het hotel een aanrader. ook goed centraal gelegen.

Met vrienden

4 tips over Hotel Sandos Monaco

• Truyens Mans, 18-06-2014

zou je zeker de privé lounge aanraden echt het proberen waard

• Charles Vermolen, 17-09-2013

Geef als preferentie een kamer vanaf 7e etage of hoger op. Een geweldig uitzicht over Benidorm is het resultaat.

• ch.vermolen, 25-06-2013

Noem het personeel bij hun naam en zeg b.v. bedankt Juan. Dit stelt men zeer op prijs.

5 vragen over Hotel Sandos Monaco

• DJ.Gouwerok, 04-02-2018

Strandstoel

Zijn er strandstoelen aanwezig en hoeveel kost het om te huren..

• De boer j m p, 15-09-2017

Kamer

Zou iemand mij kunnen vertellen of er op de kamers n koffie set.aperatuur staat

• meeus, 13-01-2015

snacks

Weet iemand waar de snacks deze week te halen zijn?is tot middernacht bij al in dacht ik De select club is blijkbaar nog iets anders

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages