Géén boekingskosten

SpanjeValencia (Costa Blanca,Costa de Azahar)Benidorm

8.3FantastischScore uit 59 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

59 Reviews over Sandos Monaco - Adults Only

• 8Schelfhout-Kramer12-03-2020

Goed hotel prijs kwaliteit

Mooie en propere kamer met grote badkamer , zeer vriendelijk en behulpzaam personeel . Ontbijt en middagmaal goed s, avonds minder . Hotel voor 70% bezet door Engelse gasten andere belgen en nederlanders.

NPOC, Sales & Marketing, 19-03-2020

Beste gast Heel erg bedankt voor je recensie en beoordeling. We zijn erg blij dat je een fijne vakantie hebt gehad en we hopen je snel weer te zien. Vriendelijke groeten Nicky Coupland Gastenservice

• 9Ronald29-01-2020

HOTEL SANDOS MONACO

We verbleven voor de 2de keer deze winter in dit hotel. We kregen de kamer die we gevraagd hadden. We zijn over het algemeen tevreden alleen nogal luidruchtige Engelsen in de bar en het restaurant. Het personeel is vriendelijk zowel aan de receptie, de bar en het restaurant. 2 supervriendelijke meisjes van het animatieteam, wel spijtig voor de vele Vlamingen geen enkel woordje Nederlands. Het eten was warm, veel keuze en goed gepresenteerd, logisch dat er regelmatig hetzelfde terugkomt. De dranken in het restaurant en de bar zijn allemaal ok. Het hotel is aan te raden maar niet altijd even rustig.

NPOC, Sales & Marketing, 29-01-2020

Beste gast Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling over je vakantie te schrijven. We zijn erg blij dat je genoten hebt van Sandos Monaco. Accepteer onze excuses als u überhaupt ongemak ondervindt en we hopen u snel weer te zien. Vriendelijke groeten Nicky Coupland Gastenservice

• 8Chris22-01-2020

Top Hotel

Zeer goed hotel , personeel vriendelijk en het eten zeer gevarieerd. Wij hadden een select-room geboekt en konden zo gebruik maken van de select-lounge. Het enige negatieve puntje , het terras van de select-lounge werd maar sporadisch opgekuist.

• 9Ronald07-12-2019

PRIMA HOTEL!

Mooi restaurant met lekker en warm eten, de wijn die geserveerd wordt is prima. De kamer is in orde, alleen het bad is dringend aan renovatie toe (douche). De bar boven is veel te klein en heel rumoerig (niet aangenaam)! ‘s Avonds in de bar beneden show en muziek, voor ieder wat wils. Het personeel is overal vriendelijk. Uitstekende wi-fi. Wij gaan zeker nog terug naar Sandos Monica!

NPOC, Sales & Marketing, 12-12-2019

Beste Ronald Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. We zijn erg blij dat je een fijne vakantie hebt gehad. Bedankt voor uw opmerkingen en we zullen hiermee rekening houden. We hopen je snel weer te zien in de nabije toekomst. Vriendelijke groeten Nicky Coupland Gastenservice

• 9Craessaerts Maurits31-07-2019

Fantastisch . Geen enkele klacht.

Reeds vele jaren kom ik samen met mijn partner en een bevriend koppel naar het hotel. Steeds in november. Wij zijn er altijd goed ontvangen en verwend zodat we van onze vakantie konden genieten. Mooie kamers , goed ontbijt , middagmaal en avondmaal. Toffe bar enz. Geen klachten. Komen zeker terug .

Nicky, Sales & Marketing, 02-08-2019

Beste gast Ik ben verheugd om zo'n prachtige recensie over je verblijf bij ons te lezen en bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening met alle andere kijkers te delen. Het is mooi om te weten dat je ons blijft steunen en dat we er nog steeds in slagen om je verwachtingen op alle mogelijke manieren te bereiken. We hopen dat je snel weer terugkomt. Vriendelijke groeten Nicky Coupland Gastenservice

• 9Peter boosten07-07-2019

Perfect

Perfect ook alles was goed

Nicky, Sales & Marketing, 11-07-2019

Dear Guest We would like to say a big thank you for taking the time to post your review and rating about your recent holiday with us at Sandos Monaco. It is an absolute delight to know that you thorougly enjoyed your stay and we hope that one day in the future we will have the pleasure of seeing you again. Look forward to seeing you soon. Kind regards Nicky Coupland Guest Service

• 10Johanna schalks04-02-2019

Het is een super mooi en schoon hotel . Heel vriendelijk personeel . Super goed eten . All in kan niet beter . Ik ga er zeker weer naar toe .

Nicky, Sales & Marketing, 26-02-2019

Beste Gast Heel erg bedankt voor zulke vriendelijke woorden over je vakantie bij ons in Sandos Monaco. Het is een groot genoegen om te weten dat u terug zou komen om ons te zien en we kijken ernaar uit u binnenkort te zien. Vriendelijke groeten Nicky Coupland Gastenservice

• 8RUDY24-01-2019

Goed hotel

Goed hotel goede animatie

Nicky, Sales & Marketing, 11-07-2019

Beste Rudy Dank u wel voor uw vriendelijke woorden en waardering met betrekking tot uw recente verblijf bij ons in Sandos Monaco. Het is een genoegen voor ons om te weten dat u van uw vakantie genoten heeft en we hopen u snel weer te zien. Vriendelijke groeten Nicky Coupland Gastenservice

• 9Beerens27-12-2018

Heel tevreden klant!

We verbleven er van 15 tot 22 december 2018. Heel goed gelegen hotel, we hebben er heel graag verbleven, voor ons was het eten en drinken uitstekend, zelfs cava gans de dag. We hebben enkel een heel kleine opmerking ivm het avondeten, wij aten graag eens een broodje en dit was zeker voldoende aanwezig met de nodige charcuterie en kaas maar we konden geen warm water en koffie nemen aangezien de machines 's avonds buiten dienst waren, dus enkel soep en dit vonden wij spijtig. Heel correcte en vriendelijke bediening, zowel aan de receptie als in restaurant! Soms een themaverrassing in de bar 's middags, zoals wijnproeverij met allerlei snacks, paella, scampi's etc.. en heel mooi gepresenteerd! We hadden overal heel goede WIFI ontvangst, ook heel goede bedden, wat zeker een groot pluspunt is. Verder zeker een 9 op 10 voor dit hotel!

• 9Penne herman05-12-2018

Het was fantastisch !

Prachtig hotel grote ruime kamers tip top in orde Heel gevarieerd en vooral lekker eten subliem Uitstekend gelegen Vriendelijk personeel van de poetsvrouwen tot de top Was de 2 de maal dat wij er waren en gaan zeker terug

Nicky, Sales & Marketing, 07-01-2019

Beste gast Dank u wel dat u de tijd neemt om een recensie te schrijven over uw recente vakantie bij ons in Sandos Monaco. We zijn heel blij om te weten dat u van uw vakantie hebt genoten en dat wij erin geslaagd zijn om uw verwachtingen te bereiken en we hopen u binnenkort weer te zien. Misschien kan je de volgende keer bij ons blijven voor kerst! Vriendelijke groeten Nicky Coupland Gastenservice

Hotel Sandos Monaco - Adults Only info

• KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • WasseretteBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • BidetBeschikbaar