Aparthotel Sandos Benidorm Suites

Aparthotel
Hotel aan zeeWeer vandaag20°14°
Aparthotel Sandos Benidorm Suites
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Sandos Benidorm Suites voor je op een rij gezet:

6 reviews over Aparthotel Sandos Benidorm Suites in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar !

William B
25-9-2018

Weinig Nederlanders en dat verbaast me ! Goed hotel zeker ! Personeel heel aardig en helpt je met alles , eten zeker goed en veel keus ! Ook aan het zwembad veel keus zoals kebab (kip) patat , hotdog , broodje hamburger , pizza etc , mooie kamer wij hadden 702 en ook zeker goede bedden ! Hotel is paar jaar terug gerenoveerd , animatie savonds eind september nog elke avond wat te doen , enige puntje is strand ong 15 min lopen maar voor de rest super hotel en zeker 4 sterren waard ! Wij gingen via touroperator all in met shuttle bus

Nicky, Sales & Marketing, 28-9-2018

Beste gast

Bedankt dat je de tijd neemt om een recensie te schrijven over je recente verblijf bij Sandos Benidorm Suites.

We zijn erg blij om te horen dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad en we kijken ernaar uit je binnenkort weer te zien in de niet al te verre toekomst.

Vriendelijke groeten

Nicky Coupland

Gastenservice

Geweldig!

Vakantieganger
17-8-2018

Het is een heerlijk hotel. Het zwembad is super. Niet koud.Veel activiteiten voor kids en volwassenen. Zoals waterpolo, darten, sjoelen, minidisco, karaoke, minigolf, poolen etc. In de avond professionele shows tot 00.00. Ontbijt van 08.00 tot 10.30 zeer uitgebreid. Croissantjes, zoete broodjes, harde broodjes, gebakken eieren, omeletten, gekookte eieren, engels ontbijt, (bonen,champignons,bacon,worst,) french toast, verschillende kazen en vleeswaren, pannekoeken, vers fruit, cornflakes,havermout, churros. Teveel keus!Lunch 13.00 tot 15.00 weer zeer uitgebreid warm en koud eten. Snacks kan je bestellen van 12.00 tot 18.00: hamburgers, fish and chips, hotdogs, friet, kipnuggets, doner. Diner van 19.00 tot 21.45. En snacks van 22.00 tot 00.00 je komt echt niks te kort! 1x kan je a la carte eten in het indiase restaurant in het hotel.Tot 00.00 kun je onbeperkt drinken/cocktails etc bestellen. 15 min lopen van het strand. Gezellige buurt.

Nicky, Sales & Marketing, 20-9-2018

Beste gast

Ik wil u bedanken voor uw positieve woorden over uw verblijf bij ons in Sandos Benidorm Suites.

Het is zo een genot om te weten dat je een geweldige tijd hebt gehad en dat je van elk aspect van je vakantie genoten hebt, vooral van het eten !!

We waarderen het enorm dat je je geweldige ervaring met al onze andere kijkers deelt en we hopen dat je op een dag terugkomt om ons in de nabije toekomst te zien.

Ik kijk er naar uit u spoedig weer te zien.

Vriendelijke groeten

Nicky Coupland

Gastenservice

goed voor 1 keer

marthe
12-2-2017

voor een 4 sterren hotel moest je veel zelf doen valiezen naar de kamer sleuren als ze gepoetst was alles terug zetten drank meestal in plastieken bekers ,eten was redelijk als men aan de kok iets vroeg deed hij dit in de mate dat mogelijk ,was kamer waren mooi en hotel was goed gelegen ,animatie was tamelijk goed alleen heel Engels gericht en als de Spanjaarden er zijn telde je niet mee

Aangename vakantie!

L.C.
12-9-2016

Het hotel ligt op een zeer goede locatie. Het ligt (op dit moment) nog mooi achteraan de grote gebouwen van Benidorm. Dit als voordeel dat de zon voor de grootste deel van de dag aanwezig is aan het zwembad.

Zeer vriendelijk personeel, tof onthaal! Kamer proper, groot en modern. Mooi balkon. Lekker eten en gevarieerd, maar borden hebben koud (dus eten na een tijdje ook koud) en geen service aan tafel (water/wijn, koffie). Dessertbuffet is geen 4*, ook zijn de plastieken bekertjes niet op hun plaats in 4* (wel keuze om glazen te nemen). Aan het zwembad plaats voldoende, groot genoeg zwembad. Geen race voor handdoeken. Animatie in beperkte mate maar OK, enkel live/karaoke muziek tot 00hr00, te horen tot het 23ste verdiep! Geen nachtrust tot 00.00hr! Faciliteiten OK: fitness, sauna, bar(s). ! GEEN gratis flessen water verkrijgbaar in all-in !

Samengevat: Goed kwaliteitshotel, sterke en negatieve punten. Wie hier boekt, beleefd een zeer toffe vakantie! Aanrader: Aqualandia + strand!

voor spanje (benidorm) geen slecht hotel

jean-paul
4-9-2016

vriendelijk onthaal en zeer vriendelijk personeel in bars en restaurant

veel variatie in het avond buffet

hygiene was oke in badkamer en bedden maar vloer mocht wel een smeer gepoetst worden

redelijke goede avondanimatie en alles stil om 24 uur

redelijk groot zwembad met beperkte animatie

je kan dit hotel dus niet vergelijken met een resort

rustig gelegen op de rand van het nieuwe Benidorm

wel opletten met de reviews op thomas die gaan over het zusterhotel ernaast en dit is voor volwassenen

er zitten veel Engelsen ,Ieren schotten enz maar die hebben daar hun slechte reputatie nooit getoond integendeel vriendelijk en enthousiast

Super hotel

suzanne
27-8-2015

Wij zijn met onze huwelijks reis hier heen gegaan we hebben echt een super tijd gehad mooie kamer elke dag wordt het schoongemaakt ruim balkon echt aanrader een min punt is dat het eten te veel op de Engelse is gericht veel zout en veel varken verder was het eten lekker met grote complimenten aan Laura achter de Bali en de man bij het eten die zijn een grote aanwinst voor het hotel

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sandos Benidorm Suites in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sandos Benidorm Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.