Appartement San Diego

Appartement info

Meer appartement info

53 reviews over Appartement San Diego

• 5s.appelman07-09-2005

een heel net appartement ,alleen de airco mis je wel het ligt in een uitgaans buurt waar het lawaai begint om 6 uur savonds en ophoud 6 uur smorgen.en er staat in de volder dat er nederlandse tv is nou er was niets??? dus het cijfer is van mij gemiddeld.

Gereisd in september 2005

• 4Liset06-09-2005

De langste week van ons leven gehad. Bij aankomst moesten we eerst 40 minuten lopen om ergens anders de sleutel op te halen (en dus ook 40 min terug). De "receptionist" was erg nors. Een jongen van Touroperator (die 3x per weer kwam) wist ons nog meer te vertellen dan de receptionist. Voor de rust zit je verkeerd, tot 2 uur snachts herrie van het hotel achter de disco's, daarna namen de engelse toeristen het over tot een uur of 6. om 7 uur begonnen de bouwvakkers met de flat voor ons uit de grond stampen. We hebben allebei oorontsteking overgehouden aan het zwembad, wat duidelijk al een paar keer de schoonmaakbeurt overgeslagen had. Voor ons dus never nooit meer!

Gereisd in september 2005

• 3Niels11-08-2005

Service uitermate slecht. 1 vrouwtje die af en toe achter een bureau zit. We moesten 10 uur wachten voordat we appartement in mochten. Je zit naast de Engelse discobuurt, dus van slapen komt niets. Ook geen airco, en het zwembad is ontzettend klein. Ik ga er nooit meer heen..

Gereisd in augustus 2005

• 8Hans03-08-2005

Op zich een prima appartement, maar het ontbreken van de airco is tech wel een minpunt. Mede doordat er naast het appartement een straat met pubs ligt waar veel engelse jongeren vooral na 4 uur 's nachts behoorlijk herrie kunnen maken. Door de warmte ben je wel genoodzaakt alle deuren en ramen open te zetten en dus in de herrie te liggen.

Gereisd in augustus 2005

• 8R&R25-07-2005

Het appartement is erg mooi en ligt dichtbij het strand. Een nadeel is dat de service niet erg goed is. De man die achter de receptie zat was alles behalve vrolijk en we moesten erg lang wachten voordat we in het appartement konden. Er vertrekken veel bussen (voor 90 cent) vlakbij het appartementencomplex, waarmee alles goed te bereiken is. We raden aan om zeker een kluis te nemen!!! Toen wij er waren was er in verschillende kamers ingebroken en alles wat niet in de kluis ligt is niet verzekerd. Het zwembad is best klein, maar gelukkig is de zee maar 2 minuten lopen. Wij hebben in ieder geval een super vakantie gehad!

Gereisd in juli 2005

• 8Vivian Wienholds Barragan25-06-2005

het is jammer dat het niet kon duren, dus aan alle lieve mensen die ik de afgelopen 4 jaar in San Diego heb leren kennen, veel groetjes en stuut me een mailtje, Vivian Wienholds Barragan, ex-receptioniste van San Diego.

Gereisd in juni 2005

• 8Tom20-06-2005

De service is kwalitatief zeer slecht. Bij aankomst waren wij niet eens ingeschreven. doch na veel vijfen en zessen kwam er tocht nog een appartement. We hebben ook geen handdoeken midden in de week gekregen.Bij deze receptionist viel niet veel te halen!

Gereisd in juni 2005

• 8HJR30-05-2005

App. op zich prima, maar 1x per week schone handdoeken is wel erg weinig,schoonmaken en bedden opmaken is ook voor je zelf. TV? zelfs met kabel geen rtl 4, satelietschotel bleek niet goed. 's Nachts veel lawaai engelse pubs in omgeving. Zwembad wat klein maar wel lekker.

• 9OTR30-05-2005

Geweldige tijd heb ik er gehad! Uitstekend hotel, prima service en fantastisch als je van zon, zee, strand en uitgaan houdt! Leuke buurjongens hadden we

• 8Greta en Koos25-05-2005

Lekker levendig en gezelig met al die engelse pubs. Ook een engels ontbijt is is voor ons niet te versmaden. Bovendien nog goedkoop ook. Voor de liefhebbers van gezelligheid en drukte zeker voor herhaling vatbaar.

Appartement San Diego info

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin