Appartement San Diego

Meer appartement info

53 reviews over Appartement San Diego

• 2Van Asten31-07-2012

Absoluut niet voor gezinnen

Ondanks een eerste gunstige indruk de inrichting van het appartement, bleek deze totaal ongeschikt voor gezinnen met kinderen. Geen airconditioning aanwezig, waardoor het bloedheet werd. 's Nachts het raam openen is geen optie, want complex ligt midden in 'Engelse buurt' met discotheken en café's. Herrie alom tot 9 uur 's ochtends. Ramen dicht, noch oordopjes hielpen. Daar komt nog eens het lawaai bij van feestende jongeren in het gebouw zelf. Erg klein zwembad. Na kantooruren niemand bij receptie aanwezig. We moesten de sleutels in een ander hotel ophalen. We zijn na een slapeloze nacht naar hostess van onze reisorganisatie gegaan en deze heeft gelukkig een nieuw appartement voor ons kunnen vinden, anders was onze vakantie een nachtmerrie geworden. Misschien geschikt voor jongeren die tot zonsopgang willen stappen, maar voor gezinnen en ouderen: Blij hier weg!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 0h.m.a.assen04-01-2012

goeie plek

een plek op een (voor mij) goede locatie,alleen een beetje Spartaans. Er was geen airco,geen magnetron en het keukengereedschap was belabberd,kon geen eitje bakken. Tevens was er alleen verwarming van 18.00 tot 23.00 uur,behoorlijk koud overdag,op vragen hierover werd gezegd;moet warm worden,maar gaat langzaam. ook van zijde touroperator geen info over vertrektijd,jammer.

Gereisd met partner in december 2011

• 6Eva04-08-2010

Zeer luidruchtig

Enkele reisorganisaties vermelden in de beschrijving van deze appartementen dat er airco aanwezig is. Deze is er niet!!! Er is GEEN arico. Verder zoals de anderen al verteld hebben bevindt het gebouw zich in een zeer luidruchtige Engelse buurt. Verder ben ik gezien de ligging in de stad wel tevreden, supermarkt , strand , horeca en het oude gedeelte liggen op loopafstand. Ook de inrichting is op zich wel goed. Minpuntje dat de appartementen totaal niet schoon waren , vooral de vloer was vreselijk smerig vol met zwarte haren. De handdoeken werden binnen 8 dagen slechts 1 keer verschoond en het beddengoed helemaal niet, dit is naar mijn mening veel te weinig. Alleen aan te raden voor vakantiegangers die gaan voor het uitgaan niet zozeer voor hun rust.

Gereisd met partner in januari 2010

• 6ria ter laare26-04-2010

Benidorm San diego

Het is bekend dat benidorm een levendige stad is maar bij van Ham reizen hebben ze maar niet vermeld in hun folder en op internet dat dit appartement in een vreselijke buurt ligt en dat je er niet kunt slapen en dan vinden ze ook nog dat ze van goede wille zijn omdat we de laatste week in gemelos 20 mochten zitten. Onze trouwdag en vakantie is wel om zeep geholpen i.p.v. uitgerust zijn we overspannen thuis gekomen en behoorlijkwat euro's lichter ze zijn echt niet de goedkoopste bij neckermann hadden we 200 euro goekoper uitgeweest maar dan hadden we nooit geboekt want bij hun staat wel vermeld dat het een drukke buurt etc. is. NOOIT MEER BIJ VAN HAM BOEKEN WIJ NIET EN NIEMAND NIET

Gereisd met partner in maart 2010

• 10Dhr. Oerlemans29-09-2009

Al voor de 9e keer op rij!!

Al bezoeker vanaf 2000. Het enige wat tegenvalt de laatste 2 jaar is dat de afhaal plek van de sleutel heel onduidelijk is. vooral voor mensen die ouder zijn of niet goed kunnen lezen. Ook is dit adres niet echt in de buurt.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7Drè04-04-2009

twijfel

Het appartement is goed. Wat dat betreft een aanrader! Alleen is nachtrust er nauwelijks. Dit vanwege de vele disco`s vlak voor het gebouw. Zelfs met alle rolluiken, ramen en deuren dicht hoor je het. Dit 7 dagen in de week. Van 20.00uur tot 8 uur gaat dat door.De ligging is wel leuk.Op de hoek is een mini-golfbaan.Ook de supermarkt is vlakbij. De markt is niet ver weg.En ook de afstand naar het centrum is heel goed te doen.Men is bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in maart 2009

• 7lijneman10-10-2008

zeer luxe appartement

Erg leuk appartement. Erg groot en luxe. Fijne badkamer en keuken en erg handig die gratis wasmachine. Zwembad was wel aan de kleine kant. Verder geen bar e.d. aanwezig. Erg leuke vrouw achter de receptie die ook goed nederlands sprak. Ben je eigenlijk alleen voor te slapen op je appartement net als ons dan is deze super!!! En de ligging is ook ideaal!!!

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 8Jasper03-08-2008

Ideale plek voor jongeren

Hoewel er een aantal gezellige discotheken letterlijk om de hoek liggen, is er toch weinig of geen geluidsoverlast. Ook ben je zo op het strand en zijn er echte Spaanse tapasbars in de buurt. Goede omgang met het personeel en de andere gasten in het complex.

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 9J. Hesse29-04-2008

Voor de periode dat wij er waren is dit een uitstekend appartement. Je moet alleen wel tegen engelsen/schotten kunnen want die zitten tot 07:00 uur in de kroeg(en) in de omgeving. Maar we hebben excursies gemaakt (jeep safari en Valancia) en het is best te 'handelen'. Als we de mogelijk hebben gaan we weer naar deze locatie (San Diego) omdat het prima bevallen is.

Gereisd met partner in april 2008

• 8Carolien10-03-2008

We zijn gister terug van 5 dagen Benidorm. Het is een goed appartement erg netjes en alles is aanwezig. Je zit inderdaad midden tussen de kroegen dus veel lawaai. Als je voor je rust komt zit je daar verkeerd, maar als je komt voor strand en uitgaan is het een ideaal appartement. Als we weer naar Benidorm komen gaan we zeker weer naar San Diego. Prijs kwaliteit is uitstekend.

Gereisd met vrienden in maart 2008

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin