Appartement Rinconada Real

40 reviews over Appartement Rinconada Real in het Nederlands

Prima locatie, centraal gelegen

Leon Valk
7-10-2010

Perfect complex. Afgesloten, dus voldoende privacy. Wasmachine aanwezig.

Schoon beddengoed. Kortom een aanrader!

Los recuerdos, Elvis Presley(Leone Valk Den Haag)

Adios

Gereisd met partner in september 2010

Bungolow is niet al te groot, maar voor een gezin van 4 personen groot genoeg. Slapen op de eerste verdieping genoeg ruimte allen erg warm zonder airco.

keuken en kamer ook groot genoeg voor een vakantie. Deze bungalow is een stuk ruimer dan voor een stacaravan waar voor je in nederland de hoofdprijs voor betaald. Zwembad en is schoon en ook de omgeving van het zwembad. Beheerder is zeer aardig en spreek zijn talen. Enige nadeel is dat je extra dingen ( airco/tv ) veel extra moet betalen.

Wij kunnen spreken van een geslaagde vakantie op het park.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Voor een verblijf van 1 week, vol te houden.

L. van 't Hek
5-2-2009

Vrij eenvoudig en sober ingericht. Geen tv aanwezig. Zééér gehorig. Buren hoorde je letterlijk praten.

Gereisd met partner in januari 2009

2008

GEWOON LEUK

LEO & JOSIANE
22-11-2008

Zijn 1 week geweest in de maand September(20tem.27).De bar van Felix is niet meer de ganse dag open.Je kunt best ergens anders eten dan bij Felix.Aanrader !!!Er wordt niet van zuivere handdoeken voorzien.De bungalows zien er fraai uit met 2 wc's.2 Slaapkamers,een kitchenette een eetplaats,een badkamer en een terrasje.Uw buiten stoelen moet je best meeneemen naar een van de drie zwembaden.Alleen het weer viel letterlijk in het water. de laatste 4 dagen heeft het daar heel veel geregend.Ligt heel vlakbij de markt.

Gereisd met vrienden in november 2008

GOED GELEGEN !!

Leo & Josiane
17-10-2008

We zijn er voor een week geweest in dit bungalow park(20-9tem27-9-'08).Het ligt heel vlakbij de markt,naar het strand is iets verder en naar het oude centum is ongeveer 20 minuten.Alleen hebben we geen zuivere handdoeken en ook geen zuiver lakens gekregen.Het is iets wat aan de oudere kant maar het wordt steeds gerenoveerd langs binnen en ook de buitenkant.Er zijn 3 zwembaden,voor de stoelen of ligbedjes moet je zelf meeneemen vanuit je eigen hofje.De grootste

minpunt was wel het weer.De laatste 4 dagen regen weer gehad.De grootste pluspunt is de goed gelegen ligging vlakbij winkeltjes en supermarkten en het ligt er heel rustig.Tot de volgende keer!

Gereisd met vrienden in september 2008

Is een leuke vakantie voor weinig geld

Lonnie
2-10-2008

Ben samen met mijn vriend geweest eind april begin mei van dit jaar.

In deze tijd is het erg rustig op het park. De mensen die je daar treft zijn dan vooral spanjaarden. Verder in deze tijd van het jaar veel te veel Engelsen in Benidorm!!! daar moet je tegen kunnen. Ons huisje was ok! heel groot voor 2 personen en alles erop en eraan, maar heel eenvoudig. Wanneer je particulier huurt tref je beter ingerichte huisjes. Het grote zwembad was dicht! erg jammer. De kleine was wel open dus voor verkoeling ok, maar niet luxe. Het park is wel mooi met veel groen. Maar veel horizonvervuiling door alle grote flats erom heen gebouwd. Ik heb een prima vakantie gehad.

Gereisd met partner in oktober 2008

fijna vakantie rinconada real

Koen
14-8-2008

Voor de vierde keer hier geweest en weer een fijne vakantie gehad. Bij aankomst s'ochtends maar tot 1 uur hoeven wachten tot we de sleutels kregen. Huisje was keurig schoongemaakt. De huisjes zijn verder simpel ingericht maar alles is wel aanwezig. Het park wordt nu wel langzaam opgeknapt. Fijne vakantie gehad en de kinderen kunnen zich goed vermaken. En als je dan naar de prijs kijkt heb je gewoon een hele fijne vakantie.

Gereisd familie in augustus 2008

martijn ,

ben er nu 11 keer geweest ,het is geen 5 sterren maar als je voor iets minder geld verzorgd en fijn op vakantie woil is het eeen aanrader dicht bij strand en boulevard en voor de kinderen is het ideaal een beschermde omgeving met zwembadeb eb badmeester.kortom niks slechts over te zeggen.

Gereisd anders in maart 2008

zeker niet om aan te raden! verwaarloost complex,bungalows niet schoon,tenminste onze bungalow niet! om schone handdoeken moet je vragen,anders krijg je die niet,net zoals het beddegoed.een week later pas schoon goed gekregen,verder moet je zelf je bungalow schoonmaken,deden we al op de eerste dag,omdat die niet schoon opgeleverd was.veel klachten van touristen,ook duitsers en engelsen.NOOIT MEER DUS HIER!

Gereisd met vrienden in februari 2008

al 2x in deze bungalowz gweest en k vond t fantastisch. heel ruim huis met alles er op en eraan, etage erop, woonkamer, keuken, zelfs wasmachine en tuin met ligbedden. wel een eindje lopen naar t strand, maar is te doen. ik was er met een vriendin van me samen en je kan daar ook goed uit! wij waren vooral te vinden in jokers:) we hadden een topvakantie gehad! xx.

Gereisd met vrienden in januari 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Rinconada Real voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rinconada Real in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rinconada Real zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.