Hotel RH Victoria

Meer hotelinfo

48 reviews over Hotel RH Victoria

• 8Nelly Denhaerinck20-04-2019

Schitterend!

Het hotel is heel goed gelegen: niet ver van de promenade en niet ver van het oude stadsgedeelte.... heel gemakkelijk om te gaan wandelen. Het is ook niet te groot, eerder familiaal. Het personeel is heel vriendelijk en aan de receptie kan je zelfs terecht in het Nederlands. Heb je een speciale wens, dan gaat men daarop in!

• 8JoBo30-01-2019

Goed hotel en centraal gelegen.

Victoria is een goed hotel en centraal gelegen; op loopafstand veel te zien/doen. De kamer is prima en ook de schoonmaak is oke. Het zwembad oogt klein, voor een 19 verdiepingen tellend hotel, maar goed in de winter valt er nog weinig te zwemmen, in zee kon het prima. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Restaurant is ruim opgezet en de bediening prima. Het eten is lekker en gevarieerd, maar ligt meer op het niveau van 3 sterren. We hadden een winterzonpakket via touroperator geboekt, waarin water/wijn was inbegrepen bij de maaltijden, helemaal tevreden. Echter ook waren er 2 excursies inbegrepen, die ( achteraf wetend) in de 1e vakantie week moeten plaatsvinden, is ook gelukt. Echter voor een 55+ reis is het jammer dat in beide excursies (Vila Joiosa de gekleurde huisjes en Alicante Kasteel Santa Barbara) een onderdeel zit met pittige hoogteverschillen, waardoor deze niet echt geschikt zijn voor mensen die minder goed ter been zijn.

• 8L. Bakker29-01-2019

Fijn hotel met fijn personeel.

Wij waren hier voor de derde keer. Helaas een mindere kamer dan voorheen. Wastafel in de badkamer aan vervanging toe. Maar goede bedden en prima eten voor iedereen. Erg veel Engelse gasten deze keer en dat was aan het eten te merken maar wij hebben het goed gehad.

• 2018
      8Tompoesje30-03-2018

Uitstekend hotel, centraal gelegen

Voor de tweede keer naar dit hotel. Je zit hier heel centraal t.o.v. de oude en de nieuwe stad en boulevards. Er zijn verschillende soorten kamers maar zelfs de kleinste is nog ruim. Op de kamer is er gratis koffie- en theevoorziening. Sommige kamers hebben inloopdouche, sommige een bad. Op verzoek werd ons bed gewisseld voor een nieuwer bed, want deze vonden wij erg wiebelig en zacht. Hier hebben wij 4 weken prima op geslapen. Gratis kluis en ijskast op de kamer, ruim balkon met droogrekje. Op verzoek zijn badlakens verkrijgbaar voor bij zwembad/strand. Het personeel in de eetzaal, van de schoonmaak en bij de receptie (speciaal compliment voor receptioniste Eva) is heel vriendelijk en bereid om met alles te helpen. Tijdens ons verblijf was het buiten best koud, maar binnen het hotel was het heerlijk warm. Er is een kleine tuin met zwembad, maar helaas zijn de ligbedden aan vervanging/reparatie toe, deze zijn

Met vrienden

• 10L. Bakker25-01-2018

Geweldig!!

Wat een verwennerij. Mooie kamer, Heerlijk eten, voor een ieder iets te kiezen. De Spanjaarden eten niet zo warm als de Hollanders. Heel plezierig personeel. Klachten werden direct verholpen. Wij waren hier voor de 2e x. Winterzonpakker. Moesten gebruik maken van de tandarts maar dat gaat in Benidorm geweldig.

• 2017
      8Fam Wouters15-09-2017

Centraal gelegen hotel

Hotel Victoria is kort bij de oude stad .het ontbijt was goed. Dinner buffetten te weinig variantie mayonaise en ketchup in plastic verpakt afknapper. Zwembad was klein en water ijskoud. Badkamer is verouderd..het personeel was zeer vriendelijk.

• 8Gilbert Meyns17-06-2017

Goed maar ...

Voor de 4° keer in dit hotel, men kan goed zien dat " de kleine kantjes" eraf gereden worden. Voorbeeld; bij ontbijt geen show cooking meer, personeel op een minimum, enz. Sanitair op de kamers aan renovatie toe. Alles wordt wel goed onderhouden. Nog doenbaar maar directie zal moeten oppassen.

• 9Poignie gratienne25-05-2017

Fantastisch hotel

Alles aanwezig in dat hotel betreffende,comfort,accomodatie, sfeer en relax,vriendelijk personeel,prijs kwaliteit,topper,zeer goede ervaring, we komen nu al voor de tweede maal en volgend jaar,zonder twijfel,komen we terug

• 9Edmond20-05-2017

fantastisch

Met voorsprong het meest vriendelijke personeel ooit. Het volledige hotel was zeer netjes, alles blonk er als een spiegel. Het eten was allemaal zeer lekker. De schotels waren warm en alles was vers. Het hotel is niet al te groot en was waarschijnlijk niet volzet; zodat de buffetten er verzorgd bleven. Het keukenpersoneel was ook voortdurend in de weer om de schotels bij te vullen en alles mooi te presenteren. Het enige minpunt is de animatie; die was maar pover. Dat het zwembad zeer klein is ten opzichte van andere vinden wij geen probleem; wij komen niet om te zwemmen. We hebben er de tofste vakantie sinds jaren beleefd en gaan er zeker nog terug.

• 8robert15-03-2017

Prima vakantie

Alles goed. Vooral het 55 plus pakket

0 tips over Hotel RH Victoria

2 vragen over Hotel RH Victoria

• Lieveenstefan, 31-03-2018

Handdoeken

Hallo, kan iemand mij zeggen of er een handdoek service is aan het zwembad? Alvast bedankt Lieve

• Herman Siepe, 27-11-2016

Kamer keuze

Hallo, wij gaan in maart 2017 naar dit hotel, Victoria en wij willen graag hoger dan de tiende verdieping, is dat verstandig en welke kamernummers hebben zeezicht? Wie kan/wil mij adviseren? Groet en dank,

Herman

• Afstand tot strand5 minuten met de auto, 500 m, 7 minuten lopen
      • Kleur van het strandLicht
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Engels, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Spaans, Vegetarisch
      • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald