Hotel RH Royal - Adults Only

Hotel RH Royal - Adults Only
8,7

10 tips over Hotel RH Royal - Adults Only

Tompoesje, 1-5-2015
Koop in de bus een Bonobus card. Dan kan je voor € 1,30 per rit reizen (normaal € 1,50). Je kan op de kaart een willekeurig bedrag laten zetten door de chauffeur.Het bespaart ook een hoop gedoe met klein geld.
Carlaatje, 9-3-2015
Leuke plaatsen in de omgeving van Benidorm die de moeite waard zijn: Calpe (via busstation Alsa-bussen, is te lopen vanaf hotel Royal Benidorm, prijs retour 2 pers. ongeveer euro 11,00. Calpe heeft prachtige boulevard en is veel rustiger dan Benidorm. Ook Altea, Polop, Villayojosas (chocoladefabriek, vrij entree) Alicante zijn een bezoek zeker waard.
Carlaatje, 9-3-2015
Als je voor je rust komt, moet je een hotelkamer nemen aan de achterzijde. Als je wat wilt zien en houdt van levendigheid, is een kamer aan de voorzijde (wij hadden kamer 304) prima te doen. Vanaf ruime balkon is altijd wat te zien en te beleven en je kunt er gezellig koffie/thee/wijntje drinken.

We hebben een aantal aanbieders voor RH Royal - Adults Only voor je op een rij gezet:

Tompoesje, 25-12-2014
Wil je een rustige kamer, kies dan voor achterzijde, hier heb je geen verkeer.
krisss, 30-7-2014
Er reed een toeristisch treintje over de weg die niet zo duur was, die reed dan rond in Benidorm op de mooiste plekjes. Het shoppen was helemaal niet duur en vooral voor de vrouwen gericht.
Visscher, 9-8-2013
Bij het in- en uitstappen uit de bus, wees op je hoede voor Roma-zigeuners en zakkenrollers. In de straat van hotel Royal is een criminele organisatie actief. Wees alert, kijk goed om je heen en laat je niet afleiden. Houd je bagage goed in de gaten.

bertmarijkejorissen_2, 26-4-2013
WAARSCHUWING: wij zijn opgelicht in een fotozaak met de naam Megasai. Niet te geloven, ik ben zelfs aggressief benaderd door een verkoper. Nooit gedacht dat wij er ooit in zouden trappen, maar dus wel! Kijk dus uit. Wij hebben dit niet doorgegeven aan hostess, maar hebben daar wel spijt van! Wees dus gewaarschuwd!
Juan, 24-1-2013
In de buurt van hotel Royal is een Spaanse supermarkt te vinden, genaamd Mercadona. Is een goedkope optie voor als je wat kleine boodschappen nodig hebt.
hc.inthout, 18-1-2013
Met de tram naar Denia. ( 1 1/2 u ). Retour kost maar 6 euro.
G Kappers, 23-4-2012
In Benidorm is het vaak erg druk, op 500meter van hotel Royal ligt een mooi park heerlijk om daar te wandelen en even de rust op te zoeken.