Hotel RH Princesa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag16°7°
Hotel RH Princesa
8,4

Omschrijving
Hotel RH Princesa in Benidorm is ideaal voor een gezinsvakantie. Minder geschikt voor ouderen. Er is animatie voor kinderen tot 14 jaar. Ook tijdens je vakantie kom je hier aan je lichaamsbeweging dankzij de fitness. Na afloop kom je bij in de lounge of op het terras. Je kunt te voet naar het centrum van Benidorm, want dat ligt 900 meter verderop.

58 reviews over Hotel RH Princesa in het Nederlands

Goed hotel

Goede locatie

Goed en verzorgd eten.

Minpunten: schoonmaak kamer kan beter

Meeste personeel heel behulpzaam op een paar na die niet zo vriendelijk zijn

De borden in het restaurant goed nakijken want de etensresten zitten er soms nog op .

Lange rijen bij buffet Savonds omdat de showcooking veels te laat begon met vlees of vis bakken waardoor lange rijen en Niet allemaal goed gebakken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima hotel

Echtpaar 60+,
24-2-2018

Goede ligging, dichtbij het centrum en het strand. Keurig hotel, goede bedden, goed eten maar niet veel afwisseling, vriendelijk personeel.

Geen gebruik gemaakt van het zwembad, dus daar kunnen we niets over zeggen. Volgens mij is het niet verwarmd en ligt het erg in de schaduw.

Gereisd met partner in februari 2018

Goed verzorgd hotel

j.kluin,
19-1-2018

We verbleven hier twee weken in een keurige hotelkamer met badkamer op de 10e verdieping.

Vanaf 's morgens 11 uur tot 's middags 4 uur heb je zon op het balkon aan de zwembadzijde.

De kamer wordt goed schoongehouden met dagelijks wissel van handdoeken.

Het eten is goed maar niet spectaculair. Geen echt bijzondere gerechten.

Consumpties gemiddelde prijs (fles wijn vanaf 11 euro)

Personeel is vriendelijk.

Zwembad buiten is niet te gebruiken, koud en ligt gehele dag in schaduw.

Er is een binnenzwembad maar daar moet voor worden betaald (6 euro).

Je krijgt dan slippers en een badmuts.

Waar we ons verschrikkelijk aan ergerden was de dreinende loungemuziek die de gehele dag door de luidsprekers kwam op het terras, eetzaal en in de lounge. Vaak ook nog vrij hard en altijd maar dezelfde cd!! Het minste is toch wel eens een andere cd op te zetten. We hebben veertien dagen dezelfde muziek gehoord!

Verschrikkelijk.

Het hotel is verder rustig gelegen en er zijn voldoende liften.

Gereisd met partner in januari 2018

Super!

Anne,
16-9-2017

Wat een fantastisch hotel. Ik ben hier als alleenstaande (28) naartoe gegaan en had een 1-persoonskamer gereserveerd. Toen ik aankwam, zeiden ze dat ik een 2-persoonskamer kreeg :). Het eten is goed, bestaat elke dag uit iets anders (vers!) en voor ieder wat wils . Personeel is vriendelijk. Kamers zijn mooi en worden goed onderhouden/schoongemaakt. Je zit overal dichtbij (loopafstand), zee, strand, winkels et cetera. Er zijn ook nog welness-, en fitnessmogelijkheden, maar hier heb ik geen gebruik van gemaakt. Niets meer dan lof voor dit hotel, toch een 9, omdat perfectie niet bestaat :).

Gereisd alleenreizend in september 2017

Super

Dam,
30-8-2017

Super hotel, heel vriendelijk personeel, lekker eten, zeer verzorgd.. Mooie ligging, dichtbij alles..

Gereisd met vrienden in juli 2017

fantastisch

familie Michielsen,
28-6-2017

Met mijn familie geweest : wat een goed Hotel geweldige service , nette bediening het eten in een woord geweldig , als je het hier niet goed vind , ben je thuis niets gewent .

Een min puntje de kamers zijn niet al te groot , maar wat zit je op je kamer , alleen om te slapen .

Nederlandse zenders deze beginnen bij 53 .

Kamers worden iedere dag schoongemaakt , ook alles is op loopafstand te bereiken .

Klopt er zijn veel Engelsen voor ons geen probleem , zij zijn ook op vakantie , net als wij .

Ook voor kleine kinderen is er een apart bad , een met een glijbaan , en veel andere leuke dingen .

Voor ons krijgt dit Hotel een 10 .

Gereisd met vrienden in juni 2017

Prima hotel voor jong en oud

JM
29-12-2016

De medewerkers aan de balie waren behulpzaam, in het restaurant iets minder.De technische dienst kwam 'savonds onze TV nog repareren. de WiFi op de kamer was prima.De kamer was goed,jammer dat er weinig kastruimte is,Ondanks dat het hotel pas gerenoveerd is moet je ook hier nog in het bad douchen. Zodra je 1 stap uit je kamer was, kwamen de etensluchtjes je tegemoet, in je kamer en op het balkon rook je niets.Er zijn 6 liften, die snel zijn, bovendien kun je op iedere etage zien waar de lift zich bevindt. 'smiddags en 'savonds kan het restaurant de drukte niet aan,dan moet er buiten het restaurant gewacht worden,tot er een vrij tafeltje is, dit vinden de mensen niet leuk. Het eten is goed maar zou meer afwisseling mogen kennen, zeker het toetjes buffet,was redelijk uitgebreid,maar het was bijna iedere avond voorspelbaar wat er stond. we hebben geen gebruik gemaakt van de interne faciliteiten, dus hebben geen oordeel

Gereisd met partner in november 2016

viel tegen

Arendina
19-10-2016

Het hotel op zich is prachtig

Ook mooi gelegen!

Maar de all inclusive valt heel erg tegen!

Je moet bij de bar om alles vragen en de obers die daar staan zijn drukker met zichzelf en met elkaar dan met de gasten!

Het is allemaal erg karig , als je het gaat vergelijken met de hotels in Turkije en op Gran Canaria

Benidorm vinden wij prachtig , maar we gaan zeker niet weer naar dit hotel!

Gereisd met partner in oktober 2016

Geweldig hotel !!

Leon
12-9-2016

In 1 woord geweldig ! Alles schoon, netjes en vriendelijk. Top locatie tov strand en stad !

Gereisd met vrienden in september 2014

Fantastische hotel

Corrie
29-7-2016

Echt een super hotel eten was heel goed wij hadden all inclusive personeel is heel aardig en er word goed schoongemaakt zit overal dichtbij ik was jarig en kreeg een fles champagne op de kamer super lief

Gereisd met partner in juli 2016

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels, Frans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RH Princesa in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RH Princesa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.