Hotel RH Princesa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag24°16°
Hotel RH Princesa
8,1

Hotel RH Princesa in Benidorm is ideaal voor een gezinsvakantie. Minder geschikt voor ouderen. Er is animatie voor kinderen tot 14 jaar. Ook tijdens je vakantie kom je hier aan je lichaamsbeweging dankzij de fitness. Na afloop kom je bij in de lounge of op het terras. Je kunt te voet naar het centrum van Benidorm, want dat ligt 900 meter verderop.

63 reviews over Hotel RH Princesa in het Nederlands

Goed hotel.

VB ronny
16-9-2019

Lekker eten,goede ligging,vriendelijk personeel en redelijk wat Belgen ih hotel.

Gereisd Met partner in september 2019

Fantastich.

D.v.Rossum
8-8-2019

Super hotel,vriendelijk personeel t eten was zeer uitgebreid.T meest kindvriendelijke hotel waar ik ooit geweest ben .De kamers heel netjes en schoon.Kom hier zeker weer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zou niet teruggaan i.v.m het lawaai.

TAMMIE
31-7-2019

Goed hotel, vriendelijk personeel, goede bediening. Eten goed. Heel rumoerig hotel veel lawaai s'avonds en s'morgens in de gangen. Veel engelse gasten zonder manieren en veel kinderen. Poetsen van de kamer was niet goed.

Gereisd Met partner in juli 2019

Tjingo

Lekker weekje zon in het voorjaar

Wil
23-4-2019

Prima hotel met harde muziek aan zwembad.

Gereisd Met partner in maart 2019

Goede keuken

Marianne
4-3-2019

Hotel met prima ligging in rustige straat. Volpension geboekt. Ontbijt-, lunch- en avondbuffet waren erg goed. Voldoende keus aan vis, vlees en vegetarische gerechten. Fles prima huiswijn en fles water bij de maaltijden. Op bepaalde tijden kon het wat druk zijn en moest er even op een plekje worden gewacht, maar dat duurde nooit lang. Personeel moest erg hard werken en dat was soms wel eens merkbaar. Nauwelijks tijd voor een praatje. Kamer was niet groot en donker omdat raam uitkeek op blinde muur. Alleen wat beperkt uitzicht vanaf zijkant balkon. Fijne bedden. Voldoende bergruimte. Badkamer met bad, wc en bidet. Douchen in het bad. Buiten zwembad was open maar nu in februari te koud voor een duik. Gezellige bar met elke avond wisselend entertainment. Wij vonden het leuk om daar ’s avonds te zitten. Betaalbare prijzen. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel maar voor mij geen Princesa meer.

Marja
12-8-2018

Goed hotel Goede locatie Goed en verzorgd eten. Minpunten: schoonmaak kamer kan beter Meeste personeel heel behulpzaam op een paar na die niet zo vriendelijk zijn De borden in het restaurant goed nakijken want de etensresten zitten er soms nog op . Lange rijen bij buffet Savonds omdat de showcooking veels te laat begon met vlees of vis bakken waardoor lange rijen en Niet allemaal goed gebakken.

Prima hotel

Echtpaar 60+
24-2-2018

Goede ligging, dichtbij het centrum en het strand. Keurig hotel, goede bedden, goed eten maar niet veel afwisseling, vriendelijk personeel. Geen gebruik gemaakt van het zwembad, dus daar kunnen we niets over zeggen. Volgens mij is het niet verwarmd en ligt het erg in de schaduw.

Gereisd Met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed verzorgd hotel

j.kluin
19-1-2018

We verbleven hier twee weken in een keurige hotelkamer met badkamer op de 10e verdieping. Vanaf 's morgens 11 uur tot 's middags 4 uur heb je zon op het balkon aan de zwembadzijde. De kamer wordt goed schoongehouden met dagelijks wissel van handdoeken. Het eten is goed maar niet spectaculair. Geen echt bijzondere gerechten. Consumpties gemiddelde prijs (fles wijn vanaf 11 euro) Personeel is vriendelijk. Zwembad buiten is niet te gebruiken, koud en ligt gehele dag in schaduw. Er is een binnenzwembad maar daar moet voor worden betaald (6 euro). Je krijgt dan slippers en een badmuts. Waar we ons verschrikkelijk aan ergerden was de dreinende loungemuziek die de gehele dag door de luidsprekers kwam op het terras, eetzaal en in de lounge. Vaak ook nog vrij hard en altijd maar dezelfde cd!! Het minste is toch wel eens een andere cd op te zetten. We hebben veertien dagen dezelfde muziek gehoord! Verschrikkelijk. Het hotel is verder rustig gelegen en er zijn voldoende liften.

Gereisd Met partner in januari 2018

Super!

Anne
16-9-2017

Wat een fantastisch hotel. Ik ben hier als alleenstaande (28) naartoe gegaan en had een 1-persoonskamer gereserveerd. Toen ik aankwam, zeiden ze dat ik een 2-persoonskamer kreeg :). Het eten is goed, bestaat elke dag uit iets anders (vers!) en voor ieder wat wils . Personeel is vriendelijk. Kamers zijn mooi en worden goed onderhouden/schoongemaakt. Je zit overal dichtbij (loopafstand), zee, strand, winkels et cetera. Er zijn ook nog welness-, en fitnessmogelijkheden, maar hier heb ik geen gebruik van gemaakt. Niets meer dan lof voor dit hotel, toch een 9, omdat perfectie niet bestaat :).

Gereisd Alleenreizend in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super

Dam
30-8-2017

Super hotel, heel vriendelijk personeel, lekker eten, zeer verzorgd.. Mooie ligging, dichtbij alles..

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand400 m, 5 minuten met de auto, 7 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Engels, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Spaans, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RH Princesa in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RH Princesa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.