Hotel RH Corona del Mar

Hotel RH Corona del Mar
8,8

7 tips over Hotel RH Corona del Mar

Guy, 15-3-2015
Weiger een kamer aan de zijkant (nrs 112, 212 enz). Zeer klein met slechts een smalle streep zeezicht.
J.H., 2-10-2014

Ga bij slecht weer met de trein naar Alicante, retour 2 pers. ongeveer 14,- euro

Reisduur 1,5 uur enkele reis.

alice48, 10-9-2014
als je zich top zee wilt ,zo hoog mogelijk boeken

We hebben een aantal aanbieders voor RH Corona del Mar voor je op een rij gezet:

adrie zuidijk, 30-8-2013
practig hotel je zat overal dichbij het strand het winkelcentrum de bars discoteek
Kim Enghels, 15-10-2012

De woensdag en donderdag is er markt in het "Nieuwe" Benidorm, aan het hotel Helios. Dit is een halfuurtje stappen van het hotel.

Je hebt er alle soorten kramen van schoenen, handtassen, juwelen,...

Evert en Marjo Hoekstra, 28-9-2012
Lekker zwemmen op loopafstand , 's avonds winkelen en langs de boulevard slenteren.

nissies, 28-5-2012
Boek geen half pension, maar ga eten in een van de vele gezellige barretjes in Benidorm zelf.

Onze bezoekers bekeken ook: