20 vragen over Hotel RH Corona del Mar

pretpark en dierentuinen

Ben je dichtbij het pretpark en dierentuinen ? Ben

• karin van wel, 28-12-2017 Rapporteren

stenen in water

Liggen er in dit gedeelte van Benidorm ook stenen in het water waardoor je er niet goed kunt zwemmen?

• HTeunissen, 06-05-2017 Rapporteren

Fietsen

Zijn er fietsen te huur

• Jan Linkels, 13-02-2017 Rapporteren

Hotel Corona del Mar Benidorm

Kun je bij hotel Corona del Mar Benidorm ook een kamer met zeezicht boeken? Ik kom alleen straatzijde tegen.

• Lia, 14-09-2015 Rapporteren

Ligbedden zwembad

Zijn er regels i.v.m. het reserveren van ligbedden bij het zwembad door het neerleggen van handdoeken.

• Rooiroske, 23-12-2014 Rapporteren

hoever

Hoi heb een paar vraagjes, ben al vaak in Benidorm geweest maar nog in een hotel in het oude gedeelte, nu heb ik dit hotel gevonden op het net, hoever is dit vav bvb Restaurant Valkenburg, en kun je dit makkelijk bereiken, en wat is het beste ,,Straatzicht of zeezicht, voor diepaar tientjes maakt het mij niet uit,, wij willen hier eind September naar toe ,, wie weet het Bedankt alvast grtjes Ross,

• Jacques, 05-07-2014 Rapporteren

wie weet

wie heeft er informatie over een scootmobiel, we willen er een huren in Benidorm maar deze moet dan worden gestald en opgeladen in het hotel. is dat in dit hotel mogelijk?

alice48, 10-09-2014

bij dit hotel was wel een plekje bij de ingang ,daar stond er een tijdens onze vakantie,maar of dat officieel is ?

Helena (Henny) Vijverberg, 07-05-2018

er is naast het hotel parkeergelegenheid en daar zijn oplaadpunten en stalling voor de scoot mobiel. Ik doe dit al een paar jaar in dit hotel voor mijn vriendin.

• greet, 02-07-2014 Rapporteren

onthaal

wie weet of er iemand nederlands spreekt aan het onthaal

redgy, 28-09-2014

met wat moeite verstaan ze het maar engels is oke

• bebe, 12-06-2014 Rapporteren

fohn?

wij vertrekken as maandag naar dit hotel,maar kan iemand ons vertellen of er een fohn aanwezig is op de hotelkamer? meestal is dit wel standaard,maar ik zie dit nergens vermeld staan, zou weer 1 item in de bagage

W. Hazelzet, 15-06-2014

Er is een föhn in de badkamer aanwezig.

• marijke, 30-05-2014 Rapporteren

druk verkeer ?

Kan iemand mij zeggen of je last hebt van het verkeer op het kruispunt aan het hotel ?

redgy, 28-09-2014

neen . er zijn verkeerslichten