Hotel RH Corona del Mar

Zeetje, 28-12-2017
Ben je dichtbij het pretpark en dierentuinen ? Ben

stenen in water

karin van wel, 28-12-2017
Liggen er in dit gedeelte van Benidorm ook stenen in het water waardoor je er niet goed kunt zwemmen?

Fietsen

HTeunissen, 6-5-2017
Zijn er fietsen te huur
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor RH Corona del Mar voor je op een rij gezet:

Hotel Corona del Mar Benidorm

Jan Linkels, 13-2-2017

Kun je bij hotel Corona del Mar Benidorm ook een kamer met zeezicht boeken?

Ik kom alleen straatzijde tegen.

Ligbedden zwembad

Lia, 14-9-2015
Zijn er regels i.v.m. het reserveren van ligbedden bij het zwembad door het neerleggen van handdoeken.

hoever

Rooiroske, 23-12-2014
Hoi heb een paar vraagjes, ben al vaak in Benidorm geweest maar nog in een hotel in het oude gedeelte, nu heb ik dit hotel gevonden op het net, hoever is dit vav bvb Restaurant Valkenburg, en kun je dit makkelijk bereiken, en wat is het beste ,,Straatzicht of zeezicht, voor diepaar tientjes maakt het mij niet uit,, wij willen hier eind September naar toe ,, wie weet het Bedankt alvast grtjes Ross,

wie weet

Jacques, 5-7-2014

wie heeft er informatie over een scootmobiel,

we willen er een huren in Benidorm maar deze moet dan worden gestald en opgeladen in het hotel. is dat in dit hotel mogelijk?

2 reacties

onthaal

greet, 2-7-2014
wie weet of er iemand nederlands spreekt aan het onthaal

fohn?

bebe, 12-6-2014
wij vertrekken as maandag naar dit hotel,maar kan iemand ons vertellen of er een fohn aanwezig is op de hotelkamer? meestal is dit wel standaard,maar ik zie dit nergens vermeld staan, zou weer 1 item in de bagage

druk verkeer ?

marijke, 30-5-2014
Kan iemand mij zeggen of je last hebt van het verkeer op het kruispunt aan het hotel ?